Uw partij. Jawel.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
VVD heeft hem gevraagd? Lijkt mij heel sterk.
Ik zeg ook maar wat ik lees.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
VVD heeft hem gevraagd? Lijkt mij heel sterk.
Jaaaaaaquote:Op woensdag 6 april 2016 16:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Daarom Churandy Martina als volgende premier.
Schuimbekkend kwaad worden is een teken van zwakte.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je bent gewoon een selectief citerende pisnicht. Ik maak een topic met een OP met 101 argumenten om voor te stemmen en je leest het niet, ik maak een grapje in de SC en het is plotseling het grote bewijs dat ik geen argumenten heb. Ouwe kanalenveger.
Mwah, klinkt als een vrijblijvend gesprekje tussen een of andere knakker met Jan Roos. 'Ja ik ben gevraagd om presidentskandidaat van de VS te worden', is snel gezegd en niet te controleren.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat ik lees.
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)ndidaat-kamerlid-vvd
Vandaar dat ik "schijnt" er bij zeg en een link geef. Ter uwer beoordeling. Het zou mij van de VVD niet veel meer verbazen. Tegelijk lijkt hij het op veel punten nogal met ze oneens.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Mwah, klinkt als een vrijblijvend gesprekje tussen een of andere knakker met Jan Roos. 'Ja ik ben gevraagd om presidentskandidaat van de VS te worden', is snel gezegd en niet te controleren.
Oke, ik neem VVD vanaf nu -nooit- meer serieus. Dit komt niet meer goed.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Jan Roos (GeenStijl) ‘gevraagd als kandidaat-Kamerlid VVD’
Maar VNL wil 'm ook wel hebben
Ja, de bron van die bewering is Jan Roos zelf. De reden waarom het bijzonder is, is omdat de partij nog helemaal niet bevoegd is om iemand te vragen. Leden kunnen zichzelf (of elkaar) kandideren, maar pas na de zomer hoor je of je gevraagd kan worden voor een positie.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat ik lees.
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)ndidaat-kamerlid-vvd
Lijkt mij een uitstekende reden tegen te stemmenquote:Op woensdag 6 april 2016 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Ik vond het erg lastig allerlei bepalingen te beoordelen. Ik merk dat dezelfde argumenten door verschillende personen totaal anders uitgelegd worden.
Jij nam de VVD hiervoor serieus?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oke, ik neem VVD vanaf nu -nooit- meer serieus. Dit komt niet meer goed.
Nee. Die conclusie heb ik bij Balkenende I al getrokken.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oke, ik neem VVD vanaf nu -nooit- meer serieus. Dit komt niet meer goed.
Ik kreeg een folder van GeenPeil in de bus met zúlke slechte argumenten, en dat van de initiatiefnemers, dat ik niet tegen wil stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lijkt mij een uitstekende reden tegen te stemmen
Kan het niet dat hij bedoelt dat hij gekandideerd is? Vast door Van der Steur.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, de bron van die bewering is Jan Roos zelf. De reden waarom het bijzonder is, is omdat de partij nog helemaal niet bevoegd is om iemand te vragen. Leden kunnen zichzelf (of elkaar) kandideren, maar pas na de zomer hoor je of je gevraagd kan worden voor een positie.
Dit is trouwens ook min of meer het antwoord van de woordvoerder. BNR zit er de laatste weken trouwens steeds naast als het gaat om kandidatennieuws.
Niet zo tegenstribbelen. Jan Roos is een VVD-er; dat wordt vanaf heden als axiomatisch beschouwd.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, de bron van die bewering is Jan Roos zelf. De reden waarom het bijzonder is, is omdat de partij nog helemaal niet bevoegd is om iemand te vragen. Leden kunnen zichzelf (of elkaar) kandideren, maar pas na de zomer hoor je of je gevraagd kan worden voor een positie.
Dit is trouwens ook min of meer het antwoord van de woordvoerder. BNR zit er de laatste weken trouwens steeds naast als het gaat om kandidatennieuws.
Ik vermoed dat ze 'm uiteindelijk als Minister van Justitie willen inzettenquote:Op woensdag 6 april 2016 16:25 schreef Kaas- het volgende:
Ryon is dus lid van een partij die Jan Roos in de Tweede Kamer wil hebben.
Haha.
Hahaha.
Hahahahahahahahaha
Dan snijdt het dus helemaal geen hout dat ik tegen het referendum ben vanwege de politieke positie van Jan Roos....quote:Op woensdag 6 april 2016 16:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Jan Roos (GeenStijl) ‘gevraagd als kandidaat-Kamerlid VVD’
Maar VNL wil 'm ook wel hebben
Een VVD-socioloog?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:25 schreef Kaas- het volgende:
Ryon is dus lid van een partij die Jan Roos in de Tweede Kamer wil hebben.
Haha.
Hahaha.
Hahahahahahahahaha
Zijn moeder kan hem hebben aangemeld ja. Maar het aantal aanmeldingen voor de lijst loopt al snel op tegen de 1000+.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan het niet dat hij bedoelt dat hij gekandideerd is? Vast door Van der Steur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |