Haha. En dan in het slechtste Nederlands klachten schrijven op steun de PVV.quote:
Vond het zielig voor Linda de Mol dat ze gisteren werd ontboden in de rechtzaal wegens de 5 miljoen deal-or-no-deal misser. Heb wel een klein traantje weg gepinkt moet ik zeggen, arme meid.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zegt meer dat het volk zich nergens in interesseert en het belangrijker vindt wat Wendy van Dijk de laatste tijd heeft gedaan.
Frits probeert het natuurlijk ook op de spits te drijven. We weten allemaal dat als het net aan 30% is, dat de partijen heus niet automatisch tegen dit akkoord gaan stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:25 schreef Merode32 het volgende:
hier word duidelijk uitgelegd wat er gebeurt bij nee, en dat negeren geen makkelijke weg is.
Dat laatste ben ik het niet mee eens. Maar je hebt zeker een punt en ik ben dan zelf ook voor referendums. Waar zou jij graag een referendum over willen hebben?quote:Op woensdag 6 april 2016 15:26 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nouja ik zou het vooral erg jammer vinden van de wet. We hebben er nu aan kunnen ruiken, de kiezers die hun handtekening digitaal hebben gezet weten nu wat er van komt.
Zou in ieder geval graag nog 2-3 referenda willen proberen voordat we meteen de wet willen aanpassen omdat er een referendum uit is gekomen.
Geeft ook duidelijk de intentie aan: de wet is een wassen neus en totaal niet bedoeld om de burger een stem te geven.
Wel ja joh, "probeer" jij nog maar eens 3 referenda. Dat is dan 150 miljoen euro voor rekening van de belastingbetaler, kassa!quote:Op woensdag 6 april 2016 15:26 schreef BarryOSeven het volgende:
Zou in ieder geval graag nog 2-3 referenda willen proberen voordat we meteen de wet willen aanpassen omdat er een referendum uit is gekomen.
Je moet niet vergeten dat de verkiezingen voor de deur staan en dat ze allemaal op camera hebben geroepen nee is nee.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:29 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Frits probeert het natuurlijk ook op de spits te drijven. We weten allemaal dat als het net aan 30% is, dat de partijen heus niet automatisch tegen dit akkoord gaan stemmen.
Gwn paar 'Managers' ontslaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wel ja joh, "probeer" jij nog maar eens 3 referenda. Dat is dan 150 miljoen euro voor rekening van de belastingbetaler, kassa!
150 miljoen, hoeveel corporatiedirecteuren kan je daar een gouden handdruk van geven?
ik ga mijn tegen-stem uit de bak vissen.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:29 schreef Pek het volgende:
Voor gestemd.
Oekraïnse vrouwen![]()
[ afbeelding ]
grote productie betekent vaak minder kosten per eenheid.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wel ja joh, "probeer" jij nog maar eens 3 referenda. Dat is dan 150 miljoen euro voor rekening van de belastingbetaler, kassa!
150 miljoen, hoeveel corporatiedirecteuren kan je daar een gouden handdruk van geven?
Die reden is legitiemer dan de meeste redenen van de NEE stemmers.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:29 schreef Pek het volgende:
Voor gestemd.
Oekraïnse vrouwen![]()
[ afbeelding ]
Zet die bedragen nou gewoon eens in perspectief man.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
In ruil voor sex of krijg jij niets?quote:Op woensdag 6 april 2016 15:29 schreef Pek het volgende:
Voor gestemd.
Oekraïnse vrouwen![]()
[ afbeelding ]
Wellicht dat de opkomst van Den Haag daarom hoger ligt dan in de andere grote steden.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:10 schreef J.B. het volgende:
[..]
Die tellen bij Den Haag. Het aantal registraties lag echter op slechts 1/3 van het aantal registraties voor de TK in 2012 (16000 om 48000).
Helaas wegen de voordelen niet op tegen de nadelen.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:29 schreef Pek het volgende:
Voor gestemd.
Oekraïnse vrouwen![]()
[ afbeelding ]
Dat is geen fout, dit referendum gaat heel erg over Europa, maar dat willen de 'voor'tjes nog niet begrijpen.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Een lage opkomst bij dit referendum zegt vooral dat we niets om het associatieverdrag met Oekraine geven. Maar de fout om te denken dat dit referendum over Europa gaat wordt wel vaker gemaakt.
'Autonomie'.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:32 schreef BarryOSeven het volgende:
Maar goed blijkbaar ben jij er zo een die liever miljarden naar Griekenland stuurt dan miljoenen naar autonomie.
quote:Op woensdag 6 april 2016 15:29 schreef Pek het volgende:
Voor gestemd.
Oekraïnse vrouwen![]()
[ afbeelding ]
Nog niet eens halverwege en voor de avondpiek. Kan nog alle kanten op.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:34 schreef Infection het volgende:
In mijn gemeente lag het rond 13:00 uur op 10%. Dat werd bereikt op het moment dat ik ging stemmen. Relatief laag wel voor een gemeente met 20k inwoners.
Sowieso neem ik de huidige tussenstanden niet al te serieus. Een hoop strategische thuisblijvers zullen om 20u waarschijnlijk toch nog naar de stembus rennen omdat ze het risico niet willen nemen en nu afwachten.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:34 schreef Infection het volgende:
In mijn gemeente lag het rond 13:00 uur op 10%. Dat werd bereikt op het moment dat ik ging stemmen. Relatief laag wel voor een gemeente met 20k inwoners.
Hier nu 17 procent.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:34 schreef Infection het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |