Tussen de 45-52% van de mensen hebben inmiddels gestemd in Rotterdam, als de normale trend van toepassing is.quote:
Dan is de hele referendumwet binnen een jaar van tafel. Bedankt, GeenStijl.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geenstijl kennende denk ik dat ze die trollpoging gaan doen.
Tja, rotte appels heb je overal...quote:Op woensdag 6 april 2016 15:46 schreef Ludachrist het volgende:
Dan is de hele referendumwet binnen een jaar van tafel. Bedankt, GeenStijl.
Mensen werken vanaf 10 a 11 uur?quote:Op woensdag 6 april 2016 15:43 schreef L3gend het volgende:
[..]
Mensen moeten werken, om ong 5-6 uur zou de opkomst weer groter worden
Ik heb tegen gestemd, want wat moeten al die buitenlanders hier?quote:
Na 11 uur gaan werken is je verklaring?quote:Op woensdag 6 april 2016 15:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen wél werken natuurlijk....
Heb je oprecht medelijden? Zo ziet het er niet uit.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:47 schreef SeLang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nu echt medelijden met de strategische thuisblijvers. Wat zullen die in dubio zitten!
Wadlopende gepensioneerden kunnen altijd op vakantie. Lekker met de Nordic walking stokken naar het stembureau.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:44 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Klopt, maar een doordeweekse dag in begin april is niet echt het toeristisch hoogseizoen.
Er zijn heel veel mensen die parttime werken.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:47 schreef agter het volgende:
[..]
Na 11 uur gaan werken is je verklaring?
De beste man heeft duidelijk gestudeerd.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik heb tegen gestemd, want wat moeten al die buitenlanders hier?
Genoeg mensen die wat later beginnen en wat langer doorwerken...quote:Op woensdag 6 april 2016 15:47 schreef agter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2016 15:43 schreef agter het volgende:
[..]
Waarom neemt het aantal stemmers zo af na 10 uur?
En kan iemand het nog eens uitzetten tegen die andere verkiezingen?
quote:Op woensdag 6 april 2016 15:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik heb tegen gestemd, want wat moeten al die buitenlanders hier?
Part-time, mensen die wat later beginnen en langer doorgaan... Denk ook dat het vroeger op de ochtend drukker is omdat je het dan maar vast achter de rug hebt.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:47 schreef agter het volgende:
[..]
Paupers..
Goh ja nee poe hee ik ben echt in dubio... Pfff poe nou ik kan er vanavond vast niet van slapen... Dit gaat me echt nog jaren achtervolgen...quote:Op woensdag 6 april 2016 15:47 schreef SeLang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nu echt medelijden met de strategische thuisblijvers. Wat zullen die in dubio zitten!
Dat ligt dan niet aan GeenStijl maar aan de referendumwet zelf.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dan is de hele referendumwet binnen een jaar van tafel. Bedankt, GeenStijl.
quote:Op woensdag 6 april 2016 15:47 schreef SeLang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is sowieso al niet van toepassing door het bestaan van een opkomstdrempel.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:46 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Tussen de 45-52% van de mensen hebben inmiddels gestemd in Rotterdam, als de normale trend van toepassing is.
Dat moet haast wel het meest deprimerende zijn dat ik de hele dag heb gehoord.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wadlopende gepensioneerden kunnen altijd op vakantie. Lekker met de Nordic walking stokken naar het stembureau.
Het kan nog net. Maurice had ook eerder getwitterd:quote:Op woensdag 6 april 2016 15:46 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Tussen de 45-52% van de mensen hebben inmiddels gestemd in Rotterdam, als de normale trend van toepassing is.
twitter:mauricedehond twitterde op woensdag 06-04-2016 om 14:01:16Als om 16u de 4 grote gemeenten niet op 13% staan dan heel kleine kans dat landelijk de 30% wordt overschreden #referendum reageer retweet
70,1% van die zetels leeglaten.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Inderdaad. In 1999 was de opkomst voor de Europarlement verkiezingen 29,9%
Negeren dan maar?
Volgens mij gaat hier wel het eea mis, hoe dat gemiddelde tot stand komt vraag ik mij af. En waar utrecht 4 op gebaseerd is weet ik ook niet aangezien de hond alleen multipliers verschaft voor hele uren.quote:
Amsterdam gaat dat misschien niet halen, maar goed Amsterdamquote:Op woensdag 6 april 2016 15:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het kan nog net. Maurice had ook eerder getwitterd:twitter:mauricedehond twitterde op woensdag 06-04-2016 om 14:01:16Als om 16u de 4 grote gemeenten niet op 13% staan dan heel kleine kans dat landelijk de 30% wordt overschreden #referendum reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |