Ik moet zeggen dat het wel een gemeente is waarvan het grootste gedeelte gewoon werkt. Dus zal vanavond inderdaad nog wel meer worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog niet eens halverwege en voor de avondpiek. Kan nog alle kanten op.
quote:Op woensdag 6 april 2016 15:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ga mijn tegen stem uit de bak vissen.
Dat moeten ze per definitie, wat kunnen ze verder doen anders?quote:Op woensdag 6 april 2016 15:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben benieuwd of de Nee-stemmers bij een opkomst onder de 30% of een Ja zich bij de uitslag neerleggen.
Waarom niet? En wat zouden we er aan moeten doen dan?quote:Op woensdag 6 april 2016 15:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben benieuwd of de Nee-stemmers bij een opkomst onder de 30% of een Ja zich bij de uitslag neerleggen.
Huilen op social media.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:36 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dat moeten ze per definitie, wat kunnen ze verder doen anders?
Ik denk dat de hoeveelheid strategische thuisblijvers enorm overgewaardeerd wordt in dit topic.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sowieso neem ik de huidige tussenstanden niet al te serieus. Een hoop strategische thuisblijvers zullen om 20u waarschijnlijk toch nog naar de stembus rennen omdat ze het risico niet willen nemen en nu afwachten.
Voor azijnpissers is het nooit goedquote:Op woensdag 6 april 2016 15:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:37 schreef Scrummie het volgende:
Overigens mocht ik volgens mijn stempas alleen stemmen met een ID/paspoort/rijbewijs die tot minimaal 2011 geldig is. Is dat normaal? Je mag dus met een 5 jaar oud ding gewoon stemmen?
Daar zien we in ieder geval wat voor terugquote:Op woensdag 6 april 2016 15:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wel ja joh, "probeer" jij nog maar eens 3 referenda. Dat is dan 150 miljoen euro voor rekening van de belastingbetaler, kassa!
150 miljoen, hoeveel corporatiedirecteuren kan je daar een gouden handdruk van geven?
Ja, dat is normaal! Maximaal 5 jaar oud mag gebruikt worden om te stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:37 schreef Scrummie het volgende:
Overigens mocht ik volgens mijn stempas alleen stemmen met een ID/paspoort/rijbewijs die tot minimaal 2011 geldig is. Is dat normaal? Je mag dus met een 5 jaar oud ding gewoon stemmen?
Ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:37 schreef Scrummie het volgende:
Zolang er geen signalen doorkomen dat de 30% gehaald worden zal de avondpiek tegenvallen omdat de strategische voor-stemmers thuisblijven. Pas bij berichten dat het niet gehaald wordt kan er een paniek-reactie volgen.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sowieso neem ik de huidige tussenstanden niet al te serieus. Een hoop strategische thuisblijvers zullen om 20u waarschijnlijk toch nog naar de stembus rennen omdat ze het risico niet willen nemen en nu afwachten.
Ah oke. Belachelijkquote:Op woensdag 6 april 2016 15:38 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja, dat is normaal! Maximaal 5 jaar oud mag gebruikt worden om te stemmen.
Ik zet m'n stoel vast buitenquote:Op woensdag 6 april 2016 15:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Er was gedoe over mensen die wilden stemmen met een paspoort/rijbewijs dat net verlopen was. Toen hebben ze het voor de zekerheid maar gezegd dat vijf jaar oud ook nog mag.quote:
Zijn er vrij veel als je een beetje op twitter en social media rondkijkt.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:37 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik denk dat de hoeveelheid strategische thuisblijvers enorm overgewaardeerd wordt in dit topic.
Al zullen dat tienduizenden mensen zijn, dan heb je het nog over 0.1-0.5 procent van de kiesgerechtigden.
Bejaarden die geen nieuw ID willen kopen omdat ze toch bijna dood gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |