Iedere nieuwe mogelijkheid om een anti EU referendum te houden bij iedere nieuwe wet aangrijpen?quote:Op woensdag 6 april 2016 15:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben benieuwd of de Nee-stemmers bij een opkomst onder de 30% of een Ja zich bij de uitslag neerleggen.
Internet is dan ook nooit echt heel representatief, anders had Bernie inmiddels de voorverkiezingen in Amerika wel al gewonnen. En zat Artikel50 met minsten 4 zetels in het EP.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zijn er vrij veel als je een beetje op twitter en social media rondkijkt.
Ik vrees het ergste idd.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:40 schreef agter het volgende:
Iedere nieuwe mogelijkheid om een anti EU referendum te houden bij iedere nieuwe wet aangrijpen?
Tot iedereen murw is van referenda...
twitter:volkskrant twitterde op woensdag 06-04-2016 om 15:38:29Live - Vlieland eerste gemeente met opkomstpercentage boven 30 procent https://t.co/B7b297wzYQ https://t.co/kvmRRqB85p reageer retweet
Een paar flauwekul referenda erbij en het kabinet neemt de enige verstandige keuze dit instrument te schrappen. En dan hebben we het gewoon voor onszelf verziekt.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:40 schreef agter het volgende:
[..]
Iedere nieuwe mogelijkheid om een anti EU referendum te houden bij iedere nieuwe wet aangrijpen?
Fixed.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een paar flauwekul referenda erbij en het kabinet neemt de enige verstandige keuze dit instrument te schrappen. En dan hebben we heeft Jan Roos het gewoon voor onszelf verziekt.
Die halen toch altijd 112% bij de 2de Kamer ofzo ivm toeristen.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:41 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:volkskrant twitterde op woensdag 06-04-2016 om 15:38:29Live - Vlieland eerste gemeente met opkomstpercentage boven 30 procent https://t.co/B7b297wzYQ https://t.co/kvmRRqB85p reageer retweet
Waarom neemt het aantal stemmers zo af na 10 uur?quote:
Voor Wilders zou het wel lullig zijn, dan kan hij niet meer zeggen dat hij de stem van het volk is.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben benieuwd of de Nee-stemmers bij een opkomst onder de 30% of een Ja zich bij de uitslag neerleggen.
Arbeidquote:Op woensdag 6 april 2016 15:43 schreef agter het volgende:
Waarom neemt het aantal stemmers zo af na 10 uur?
Ik denk dat mensen die dit overwaarderen vooral zichzelf projecteren. De fanatieke ja-stemmers denken dat er een geweldige redelijke meerderheid van ja-stemmers bestaat. De mensen uit het nee-kamp denken dat er heel veel vijanden gespannen af zitten te wachten wat er gebeurt. De praktijk leert echter dat de meeste mensen gewoon hun goddelijke gang gaan en zich door van alles laten sturen, maar zeker niet door fanatieke politiek geïnteresseerden.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:37 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik denk dat de hoeveelheid strategische thuisblijvers enorm overgewaardeerd wordt in dit topic.
Al zullen dat tienduizenden mensen zijn, dan heb je het nog over 0.1-0.5 procent van de kiesgerechtigden.
Mensen moeten werken, om ong 5-6 uur zou de opkomst weer groter wordenquote:Op woensdag 6 april 2016 15:43 schreef agter het volgende:
[..]
En kan iemand het nog eens uitzetten tegen die andere verkiezingen?
Was daar al niet een soort handtekeningen-actie voor een tijdje geleden? Zullen wel niet genoeg ingezameld hebben dan...quote:Op woensdag 6 april 2016 15:42 schreef Happel het volgende:
Een referendum over TTIP mag best wat mij betreft
Hij zegt toch maar mooi wat heel veel mensen niet denken.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voor Wilders zou het wel lullig zijn, dan kan hij niet meer zeggen dat hij de stem van het volk is.
Klopt, maar een doordeweekse dag in begin april is niet echt het toeristisch hoogseizoen.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die halen toch altijd 112% bij de 2de Kamer ofzo ivm toeristen.
Omdat de meeste mensen wél werken natuurlijk....quote:Op woensdag 6 april 2016 15:43 schreef agter het volgende:
[..]
En kan iemand het nog eens uitzetten tegen die andere verkiezingen?
Tuurlijk wel, beetje met cijfers goochelen (60% van de mensen die kwamen waren tegen! Als we dat extrapoleren is 60% van de bevolking tegen!!!) en roepen dat de rechtvaardige nee-stem is tegengewerkt door de corrupte machthebbers, makkie.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voor Wilders zou het wel lullig zijn, dan kan hij niet meer zeggen dat hij de stem van het volk is.
Aan de schandpaal ermee, hoe durf je tegen te stemmenquote:
Geenstijl kennende denk ik dat ze die trollpoging gaan doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:40 schreef agter het volgende:
[..]
Ik stem Voorquote:Op woensdag 6 april 2016 15:44 schreef SeLang het volgende:
Eerste Google image resultaat bij een search op "peiling"
[ afbeelding ]
Dit meisje heet Pei Ling
Zou doen trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |