Coolblue.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kun je hem wel gewoon terugsturen als je niet tevreden bent?
edit: 'Daarom' accepteren we ook als reden.
Nou, doen we dat bij het volgende apparaat.
Happy ending gehad?quote:Op donderdag 7 april 2016 13:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik vorige week bij een Coolblue winkel ben geweest en dat ik daar een enorm fijne klantervaring had? Zoooo'n verschil met de Mediamarkt.
Tof. Ik denk dat ik naar Rome ook gewoon mn oude Ixus meeneem ipv mn grote Sony, hoe kut die Ixus in het gebruik ook is. Hij is gewoon wat compacter. En hij maakt betere foto's dan de Sony.quote:
Zo boeiend is Tokyo ook niet. Heel groot vooral. In twee dagen kan je genoeg zien. Kyoto is way toffer.quote:
Nu ga ik weer twijfelen of ik toch niet voor de Canon had moeten gaanquote:Op donderdag 7 april 2016 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof. Ik denk dat ik naar Rome ook gewoon mn oude Ixus meeneem ipv mn grote Sony, hoe kut die Ixus in het gebruik ook is. Hij is gewoon wat compacter. En hij maakt betere foto's dan de Sony.
Sony maakt goed spul hoor. Goede lenzen ook.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu ga ik weer twijfelen of ik toch niet voor de Canon had moeten gaanMaar die voelde zo ontzettend plastic en goedkoop aan.
Niet recentelijkquote:Op donderdag 7 april 2016 13:46 schreef Q. het volgende:
Had je Lost in Translation al gezien, CL? Als in: recentelijk?
Je had gewoon op tijd een iPhone SE moeten bestellen.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Fuck it, ik had gewoon nieuwe batterijen voor m'n Powershot moeten kopen
Vriendin van me had een Sony mee naar Tibet. of Nepal. Een van die tweequote:Op donderdag 7 april 2016 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Sony maakt goed spul hoor. Goede lenzen ook.
Ik baal er nog altijd van dat ik geen karaoke heb gedaan in die karaoketent waar die film is opgenomen, de Karaoke Kan in Shibuya.quote:
Mn Myanmar foto's zijn met de Sony gemaakt, de 30x zoom kwam daar erg goed van pas. Dat zal ik in Rome toch minder nodig hebben.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me had een Sony mee naar Tibet. of Nepal. Een van die tweeen die had mooie foto's gemaakt, mooi ook qua kleuren.
http://www.japan-guide.com/sakura/quote:Op donderdag 7 april 2016 13:41 schreef CherryLips het volgende:
http://nos.nl/artikel/209(...)loesem-in-tokio.html
IK BEN ER PAS OVER TWEE WEKEN EVEN RUSTIG AAN
quote:Op donderdag 7 april 2016 13:57 schreef MissMSX het volgende:
En die retailers zich maar afvragen hoe ze failliet gaan he? Service in NL is gemiddeld genomen non-existent.

De winkels waar ze precies op het juiste moment even komen vragen of ze je kunnen helpen, en verder met rust laten als je aangeeft even te willen kijken zijn zeldzaam aan het worden helaas.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:12 schreef Q. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of het is weer over the top, dat er in een kledingwinkel meteen 20 verkopers op je springen terwijl je alleen maar even rond wil kijken. Daar kan ik echt niet tegen, dan bestel ik wel online, heb ik daar geen last meer van.
Yup, lekker terugsturen, geven ze op de site nog de tip mee om hem te resetten etc.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kun je hem wel gewoon terugsturen als je niet tevreden bent?
edit: 'Daarom' accepteren we ook als reden.
Nou, doen we dat bij het volgende apparaat.
Biefstuk.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:24 schreef DrMarten het volgende:
Nieuwe spaken, slag nagenoeg helemaal uit mijn wiel, versnellingen afgesteld.... 15 Euro, ik ga vaker naar die lui
Voor die tijd even een lolmomentje op het station. Fundamentalisten van proefdiervrij die mensen aan het lastigvallen waren. Knakker loopt naar een man "Houdt u van dieren?" antwoord "ik vind biefstuk best lekker ja!" en loopt stoïcijns door
Software!quote:Op donderdag 7 april 2016 17:52 schreef CherryLips het volgende:
hoerentyfus softwaredacht dat het gefixt was
Alleen als het echt goeie is. De gemiddelde supermarktbiefstuk vind ik echt ruk, totaal geen waar voor je geld iig. Heb ik liever een stukje kip of gehaktquote:
Het schijnt dat ze bij de Turkse supermarkt goeie biefstuk hebben. Binnenkort maar eens proberenquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen als het echt goeie is. De gemiddelde supermarktbiefstuk vind ik echt ruk, totaal geen waar voor je geld iig. Heb ik liever een stukje kip of gehakt
EN WAAROM NU NIET MEER??!?! NOU?!?!? HÈ?!?!?quote:
Noukiequote:
Nu heb ik een baan enz en druk en oh noes, een levenquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
EN WAAROM NU NIET MEER??!?! NOU?!?!? HÈ?!?!?![]()
Dat dacht ikquote:
Met jou altijdquote:
FFFFBBBRBBRBRBRBRLLLLLRLRBRBRBBRR!quote:Op maandag 11 april 2016 09:35 schreef Tally het volgende:
Als het op de wereld staat is het veel enger!
quote:Op donderdag 7 april 2016 13:46 schreef Q. het volgende:
Had je Lost in Translation al gezien, CL? Als in: recentelijk?
Daar had ik nog niet eens overnagedachtquote:Op maandag 11 april 2016 09:35 schreef Tally het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2016 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nu heb ik een baan enz en druk en oh noes, een leven
[..]
Dat dacht ik
[..]
Met jou altijd![]()
Maar er groeit een leven in mij; dat is eng enzo!![]()
quote:
Helemaal voor de rest van de wereld.quote:Op maandag 11 april 2016 09:35 schreef Tally het volgende:
KLUTS!quote:Op maandag 11 april 2016 15:10 schreef Kluts het volgende:
Met zo'n tt moet ik natuurlijk ook gepost hebben.
quote:Op maandag 11 april 2016 15:10 schreef Kluts het volgende:
Met zo'n tt moet ik natuurlijk ook gepost hebben.
quote:
Uitdrijving? Ben je excorsist geworden?quote:Op maandag 11 april 2016 14:02 schreef Tally het volgende:
De ene uitdrijving is afgelopen vrijdag 5 geworden en de andere word zaterdag 3.![]()
Het gaat zo sneheeeeel
Ik ben de kluts kwijt.....quote:
Wow dat gaat hard inderdaad!!! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 april 2016 14:02 schreef Tally het volgende:
De ene uitdrijving is afgelopen vrijdag 5 geworden en de andere word zaterdag 3.![]()
Het gaat zo sneheeeeel
Je weet wel, zo'n baby. Vergelijkbaar.quote:Op maandag 11 april 2016 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uitdrijving? Ben je excorsist geworden?
Zo voelde het wel.quote:Op maandag 11 april 2016 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uitdrijving? Ben je excorsist geworden?
O. Ja. ook een demoon idd.quote:Op maandag 11 april 2016 16:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je weet wel, zo'n baby. Vergelijkbaar.
We zitten op een forum. Dus ik denk........ 2005?quote:
"Wij" hebben er nu ook eentje. Als in "de vriendengroep". Als in: de eerste is geboren. Begin van het einde. Ding loopt nu al de zomerplannen te verzieken.quote:
Die zie je nooit meer ..... Terug!quote:Op maandag 11 april 2016 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Wij" hebben er nu ook eentje. Als in "de vriendengroep". Als in: de eerste is geboren. Begin van het einde. Ding loopt nu al de zomerplannen te verzieken.
Je bent nog jong genoeg voor een derdequote:Op maandag 11 april 2016 14:02 schreef Tally het volgende:
Het gaat zo sneheeeeel
Dat wil meneer nietquote:Op maandag 11 april 2016 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent nog jong genoeg voor een derde
Boohoo!quote:
Je leven was okay.quote:Op maandag 11 april 2016 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Wij" hebben er nu ook eentje. Als in "de vriendengroep". Als in: de eerste is geboren. Begin van het einde. Ding loopt nu al de zomerplannen te verzieken.
In de R&P slowchat?!quote:Op maandag 11 april 2016 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Boohoo!
Dus jullie zijn verder inmiddels? Heb ik huwelijken, koters, andere zaken gemist?
Neuhquote:Op maandag 11 april 2016 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Boohoo!
Dus jullie zijn verder inmiddels? Heb ik huwelijken, koters, andere zaken gemist?
Ik moest even nadenkenquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze heeft weer eens teveel chocolade gegeten?
Maar aangerand of niet?quote:
Ongetwijfeld staat d'r koffer ergens in Zuid Amerika ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar aangerand of niet?
Bij CL kun je alles verwachten
Verdwaald, geen pinautomaat kunnen vinden, verkeerde koffie gekregen...
Misschien vindt ze koffie verkeerd juist wel lekker.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar aangerand of niet?
Bij CL kun je alles verwachten
Verdwaald, geen pinautomaat kunnen vinden, verkeerde koffie gekregen...
quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ongetwijfeld staat d'r koffer ergens in Zuid Amerika ofzo
Zal wel koffie met sojasaus zijn of een of andere duistere Japanse smaakquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien vindt ze koffie verkeerd juist wel lekker.
Jaja, je houdt gewoon van leedvermaakquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:49 schreef MissMSX het volgende:
Niet dat ik haar dat soort dingen gun hoor, absoluut niet, maar meer dat het bij haar vaak zo loopt
#fortherecord
Dat klopt wel jaquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jaja, je houdt gewoon van leedvermaak
Daarom houden we zo van haar.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:50 schreef MissMSX het volgende:
CL is wel een beetje de verpersoonlijking van het in zeven sloten tegelijk lopen
Sommige mensen trekken dat gewoon aan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:49 schreef MissMSX het volgende:
Niet dat ik haar dat soort dingen gun hoor, absoluut niet, maar meer dat het bij haar vaak zo loopt
#fortherecord
Volgens mij 0 sloten en toch nog pech hebben vanaf je zolderkamerquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:50 schreef MissMSX het volgende:
CL is wel een beetje de verpersoonlijking van het in zeven sloten tegelijk lopen
Ze komt echt wel eens buiten. Ik heb haar daar laatst nog gezienquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij 0 sloten en toch nog pech hebben vanaf je zolderkamer
Huuuu! Buiten is eng! Daar zijn mensen!quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze komt echt wel eens buiten. Ik heb haar daar laatst nog gezien
In welke sloot lag ze? Reed ze tegen de richting in?quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze komt echt wel eens buiten. Ik heb haar daar laatst nog gezien
Als er maar geen octopus in de buurt isquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:49 schreef MissMSX het volgende:
#fortherecord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |