Zonder 2005 geen AirwiNquote:
Ik kan me van 2005 eigenlijk alleen herinneren dat ik naar Dublin ging en daar een spier in m'n knie scheurde waarna m'n grote liefde van dat jaar me een stukje heeft gedragen, maar omdat ik dood gewicht ben, duurde dat niet lang.quote:
gozer koopt rugzak bij v en d, stopt wat andere spullen jn die rugzak, vertelt bij kassa niet dat er vanalles in zit, hij rekent alleen de rugzak af. Vindt vervolgens dat kassamiep en beveiliger maar beter op hadden moeten letten. Noemde het een test van de beveiliging. Vervolgens wordt ie door half fok voor dief uitgemaakt wat ie natuurlijk gewoon is en nu gaat ie huilie doen en gooit ie het op zijn doofheid waardoor ie niet goed kan communiceren.quote:
ik krijg er een erg hoog vuilniszak/bontkraagje idee bijquote:Op woensdag 6 april 2016 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is ie niet eens Nederlands, dus ik durfde er al niks van te zeggen
En een heel lulverhaal over bonnetjes controleren bij bewaking, kan er geen touw aan vastknopenquote:Op woensdag 6 april 2016 10:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
gozer koopt rugzak bij v en d, stopt wat andere spullen jn die rugzak, vertelt bij kassa niet dat er vanalles in zit, hij rekent alleen de rugzak af. Vindt vervolgens dat kassamiep en beveiliger maar beter op hadden moeten letten. Noemde het een test van de beveiliging. Vervolgens wordt ie door half fok voor dief uitgemaakt wat ie natuurlijk gewoon is en nu gaat ie huilie doen en gooit ie het op zijn doofheid waardoor ie niet goed kan communiceren.
Nu zit het overalquote:Op woensdag 6 april 2016 11:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toen had jij nog geen (schaam)haar!
Nu ben je oud
True.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doe roze boa om je nek met glitterhoed was ook heel mooi in 2005
Ik weet niet wat ik moet stemmenquote:Op woensdag 6 april 2016 14:36 schreef DrMarten het volgende:
Ben ik de enige die helemaal klaar is met dat geouwehoer over dat referendum?
Nietquote:
Ik twijfel nog of ik ga én wat ik stemmenquote:
Referenda an sich ben ik niet op tegen. Maar dan moet het wmb om veel simpelere zaken gaan waar je duidelijk ja of nee op kan zeggen. Dit verdrag gaat me over veel te veel verschillende zaken om dat met een simpel ja/nee af te kunnen doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet
Ik vind dit echt de grootste onzin. We kiezen toch niet voor niks een volksvertegenwoordiging?
geen harakiri plegen en het zou goed moeten komenquote:
Kamikaze met het vliegtuig ook achterwege laten, anders kom je weer zo ongunstig in het nieuws.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen harakiri plegen en het zou goed moeten komen
Ik kan niet wachten op het verhaal waarin precies jij in je billen wordt geknepen door een Japaneesquote:
Ik ga de hele tijd met m'n billen naar muren staan.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op het verhaal waarin precies jij in je billen wordt geknepen door een Japanees
Ik denk dat zelfs de muren jou willen aanrandenquote:Op donderdag 7 april 2016 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga de hele tijd met m'n billen naar muren staan.
Als je die Japanse spelshows enzo zo nu en dan ziet ben je zelfs dan niet veiligquote:Op donderdag 7 april 2016 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Dat moet je toch een beetje gerust stellen? Japan is zoooo awesome.quote:
Als je maar niet gaat miniatuur-kokenquote:Op donderdag 7 april 2016 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is jouw schuld dat ik die reis geboekt hebquote:Op donderdag 7 april 2016 10:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Dat moet je toch een beetje gerust stellen? Japan is zoooo awesome.
Dus? Alsof ze alleen sushi eten daar.quote:
Q!quote:Op donderdag 7 april 2016 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is jouw schuld dat ik die reis geboekt heb
Was het maar zo.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus? Alsof ze alleen sushi eten daar.
Walvis enzoquote:Op donderdag 7 april 2016 10:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Genoeg ander eten te krijgen hoor. Vrees niet.
Nou ja, rauwe vis in het algemeenquote:Op donderdag 7 april 2016 10:47 schreef Q. het volgende:
Heb in Japan maar 3x sushi gehad. Was soms zelfs moeilijk te vinden.
Ze kennen daar gewoon McDonalds hoor dus je hoeft niet te verhongeren.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, rauwe vis in het algemeen
walvisdarm viel tegenquote:
Omdat het OV hier niet zo goed is als in Japan?quote:Op donderdag 7 april 2016 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet weer waarom ik een auto heb.
Dat is net zoiets als zeggen dat je graag naar China wil omdat je zo graag Babi Pangang eet.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:09 schreef CherryLips het volgende:
"Gewoon" Japans lust ik wel. Afgaande op het Japans dat ik in Nederland en Londen heb gehad.
mits goed gekruid: niets mis meequote:
Mwah, zo af en toe kan het prima, maar het is me al gauw te veelquote:
Eerder nooit problemen gehadquote:
Ja, had het beter bij CoolBlue ofzo kunnen bestellenquote:Op donderdag 7 april 2016 13:10 schreef Cue_ het volgende:
Service is niet meer wat het geweest was toen het open ging.
Nu vertellen ze gewoon wat op de verpakking staat, dus heb je er weinig aan. Gewoon in MM kijken, dan online bestellen
Dat. Ik loop vaak door de MM om dingen te bekijken, aan te raken of mee te spelen maar meer dan een PS4 game koop ik er echt niet.quote:
Nee, ben toch voor de kleinere gegaan. Anders sta ik nog twee weken lang foto's te maken met m'n telefoon. Die vol zit. Het is misschien leuk als je wat meer de tijd hebt om ermee te experimenteren, voor Frankrijk eind mei was het leuk geweest, maar voor nu wilde ik liever zo'n klein dingetje dat ik snel even kan pakken. Hij had dezelfde sensor, alleen iets minder MP en minder zoom.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Braaf.
Maar je hebt nu dus gewoon die grote camera nog?
Ga trouwens die Moto G terugsturen. Toch niet helemaal wat ik wou. Geen idee waar het precies in zat.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2016 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga trouwens die Moto G terugsturen. Toch niet helemaal wat ik wou. Geen idee waar het precies in zat.
Had ook af en toe ineens geen internetverbinding meer, dus dat hielp ook niet mee.
Die van mij is van coolblue, dus stukken makkelijkerquote:Op donderdag 7 april 2016 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Fijn dat ik niet de enige ben met zulke acties.
Daar kun je hem wel gewoon terugsturen als je niet tevreden bent?quote:Op donderdag 7 april 2016 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die van mij is van coolblue, dus stukken makkelijker
Daar heb ik zo'n hekel aan. Loop ke naar die lui toe om wat te vragen en dan blijven ze kletsen. Gister bij de Kruidvat ook 2 van die grietjes. Druk in gesprek. Niet op of om kijken. Pas toen ik zei dat ze kennelijk niks wilden verkopen kwam er reactie "oh hihi, kan ik u helpen meneer?"quote:Op donderdag 7 april 2016 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staan er twee van die gastjes dingen aan te vullen en ze waren diep in gesprek, kijken je niet eens aan.
M'n vader heeft een paar jaar in een DHZ-zaak gewerkt, en daar waren ze ontzettend klantgericht en streng. Maar volgens mij doen die grotere ketens daar niet aan. Het was irritant toen je drie keer werd aangesproken, maar nu is het een soort kijkshop geworden.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n hekel aan. Loop ke naar die lui toe om wat te vragen en dan blijven ze kletsen. Gister bij de Kruidvat ook 2 van die grietjes. Druk in gesprek. Niet op of om kijken. Pas toen ik zei dat ze kennelijk niks wilden verkopen kwam er reactie "oh hihi, kan ik u helpen meneer?"
Nu niet meer, ik loop wel naar de etos
Is dit nu die WX 350?quote:Op donderdag 7 april 2016 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ben toch voor de kleinere gegaan. Anders sta ik nog twee weken lang foto's te maken met m'n telefoon. Die vol zit. Het is misschien leuk als je wat meer de tijd hebt om ermee te experimenteren, voor Frankrijk eind mei was het leuk geweest, maar voor nu wilde ik liever zo'n klein dingetje dat ik snel even kan pakken. Hij had dezelfde sensor, alleen iets minder MP en minder zoom.
quote:Op donderdag 7 april 2016 13:41 schreef CherryLips het volgende:
http://nos.nl/artikel/209(...)loesem-in-tokio.html
IK BEN ER PAS OVER TWEE WEKEN EVEN RUSTIG AAN
Had ik al verteld dat ik vorige week bij een Coolblue winkel ben geweest en dat ik daar een enorm fijne klantervaring had? Zoooo'n verschil met de Mediamarkt.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die van mij is van coolblue, dus stukken makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |