Zo voelde het wel.quote:Op maandag 11 april 2016 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uitdrijving? Ben je excorsist geworden?
O. Ja. ook een demoon idd.quote:Op maandag 11 april 2016 16:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je weet wel, zo'n baby. Vergelijkbaar.
We zitten op een forum. Dus ik denk........ 2005?quote:
"Wij" hebben er nu ook eentje. Als in "de vriendengroep". Als in: de eerste is geboren. Begin van het einde. Ding loopt nu al de zomerplannen te verzieken.quote:
Die zie je nooit meer ..... Terug!quote:Op maandag 11 april 2016 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Wij" hebben er nu ook eentje. Als in "de vriendengroep". Als in: de eerste is geboren. Begin van het einde. Ding loopt nu al de zomerplannen te verzieken.
Je bent nog jong genoeg voor een derdequote:Op maandag 11 april 2016 14:02 schreef Tally het volgende:
De ene uitdrijving is afgelopen vrijdag 5 geworden en de andere word zaterdag 3.![]()
Het gaat zo sneheeeeel
Dat wil meneer nietquote:Op maandag 11 april 2016 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent nog jong genoeg voor een derde
Boohoo!quote:
Je leven was okay.quote:Op maandag 11 april 2016 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Wij" hebben er nu ook eentje. Als in "de vriendengroep". Als in: de eerste is geboren. Begin van het einde. Ding loopt nu al de zomerplannen te verzieken.
In de R&P slowchat?!quote:Op maandag 11 april 2016 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Boohoo!
Dus jullie zijn verder inmiddels? Heb ik huwelijken, koters, andere zaken gemist?
Neuhquote:Op maandag 11 april 2016 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Boohoo!
Dus jullie zijn verder inmiddels? Heb ik huwelijken, koters, andere zaken gemist?
Ik moest even nadenkenquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze heeft weer eens teveel chocolade gegeten?
Maar aangerand of niet?quote:
Ongetwijfeld staat d'r koffer ergens in Zuid Amerika ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar aangerand of niet?
Bij CL kun je alles verwachten
Verdwaald, geen pinautomaat kunnen vinden, verkeerde koffie gekregen...
Misschien vindt ze koffie verkeerd juist wel lekker.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar aangerand of niet?
Bij CL kun je alles verwachten
Verdwaald, geen pinautomaat kunnen vinden, verkeerde koffie gekregen...
quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ongetwijfeld staat d'r koffer ergens in Zuid Amerika ofzo
Zal wel koffie met sojasaus zijn of een of andere duistere Japanse smaakquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien vindt ze koffie verkeerd juist wel lekker.
Jaja, je houdt gewoon van leedvermaakquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:49 schreef MissMSX het volgende:
Niet dat ik haar dat soort dingen gun hoor, absoluut niet, maar meer dat het bij haar vaak zo loopt
#fortherecord
Dat klopt wel jaquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jaja, je houdt gewoon van leedvermaak
Daarom houden we zo van haar.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:50 schreef MissMSX het volgende:
CL is wel een beetje de verpersoonlijking van het in zeven sloten tegelijk lopen
Sommige mensen trekken dat gewoon aan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:49 schreef MissMSX het volgende:
Niet dat ik haar dat soort dingen gun hoor, absoluut niet, maar meer dat het bij haar vaak zo loopt
#fortherecord
Volgens mij 0 sloten en toch nog pech hebben vanaf je zolderkamerquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:50 schreef MissMSX het volgende:
CL is wel een beetje de verpersoonlijking van het in zeven sloten tegelijk lopen
Ze komt echt wel eens buiten. Ik heb haar daar laatst nog gezienquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij 0 sloten en toch nog pech hebben vanaf je zolderkamer
Huuuu! Buiten is eng! Daar zijn mensen!quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze komt echt wel eens buiten. Ik heb haar daar laatst nog gezien
In welke sloot lag ze? Reed ze tegen de richting in?quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze komt echt wel eens buiten. Ik heb haar daar laatst nog gezien
Als er maar geen octopus in de buurt isquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:49 schreef MissMSX het volgende:
#fortherecord
Nah, is geen krassen, is liefde, jeweetzquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:23 schreef Burdie het volgende:
Kan ik jullie hier blij mee maken?
[ afbeelding ]
Ik vrees het ergstequote:Op dinsdag 12 april 2016 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er maar geen octopus in de buurt is
Of een karaokebar inlooptquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste
Of dat ze bij Gundam gaat kijken en dat die bovenop haar valt
Of dat ze in Fujisan dondert
Of tussen de yakuza terecht komtquote:
RIP!quote:Op woensdag 13 april 2016 08:10 schreef Q. het volgende:
Geen teken van leven verder. Ze is echt dood!
Ze heeft d'r telefoonoplader thuis laten liggen denk ikquote:Op woensdag 13 april 2016 08:10 schreef Q. het volgende:
Geen teken van leven verder. Ze is echt dood!
quote:Op woensdag 13 april 2016 09:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze heeft d'r telefoonoplader thuis laten liggen denk ik
Zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze heeft d'r telefoonoplader thuis laten liggen denk ik
Voor 2 euroquote:Op woensdag 13 april 2016 09:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen.Then again, iPhones zijn heel populair in Japan dus die moet ze daar vast wel kunnen krijgen.
Ik denk dat er zo'n kersenbloesem sakura dinges boom op d'r toet gevallen is.quote:
Aangereden door een stilstaan bullet trainquote:Op woensdag 13 april 2016 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat er zo'n kersenbloesem sakura dinges boom op d'r toet gevallen is.
quote:Op woensdag 13 april 2016 10:41 schreef DrMarten het volgende:
Ik zag wat voorbij komen op Facebook. Ze leeft nog
Het is de botquote:Op woensdag 13 april 2016 10:41 schreef DrMarten het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2016 10:41 schreef DrMarten het volgende:
Ze ligt ergens in een kelder, in een soort Britney oops I did it again schooluniformpje met staartjes, van een of andere Japanse zakenman. Ik weet t zeker.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:54 schreef MissMSX het volgende:
Echt hoor, dat mensen maar blijven beweren dat Japan zo'n veilig land is. Moet je kijken wat er allemaal kan gebeuren...
Japanquote:Op woensdag 13 april 2016 10:54 schreef MissMSX het volgende:
Echt hoor, dat mensen maar blijven beweren dat Japan zo'n veilig land is. Moet je kijken wat er allemaal kan gebeuren...
Je bent pas een baas als je dit gekaraoked hebtquote:Op woensdag 13 april 2016 10:58 schreef Q. het volgende:
Ik heb in Kyoto More Than This van Roxy Music gekaraoked. Mooiste moment van mijn leven.![]()
Ze leeft nog maar eet kippeling! Dus morgen voedselvergiftiging!quote:
Ze was okay. RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze leeft nog maar eet kippeling! Dus morgen voedselvergiftiging!
#update
Ik dacht: Gast, het is kibbeling. En toen dacht ik: Oh, wacht...quote:Op donderdag 14 april 2016 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze leeft nog maar eet kippeling! Dus morgen voedselvergiftiging!
#update
Ze was okquote:Op donderdag 14 april 2016 18:17 schreef Q. het volgende:
Nee! CL!
http://www.dw.com/en/buil(...)uth-japan/a-19189290
Ik dacht meteen aan haar toen ik het lasquote:Op donderdag 14 april 2016 18:18 schreef Q. het volgende:
Daar zit ze ook echt hè? Maar 6 op de schaal van Richter valt mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |