Uitdrijving? Ben je excorsist geworden?quote:Op maandag 11 april 2016 14:02 schreef Tally het volgende:
De ene uitdrijving is afgelopen vrijdag 5 geworden en de andere word zaterdag 3.![]()
Het gaat zo sneheeeeel
Ik ben de kluts kwijt.....quote:
Wow dat gaat hard inderdaad!!! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 april 2016 14:02 schreef Tally het volgende:
De ene uitdrijving is afgelopen vrijdag 5 geworden en de andere word zaterdag 3.![]()
Het gaat zo sneheeeeel
Je weet wel, zo'n baby. Vergelijkbaar.quote:Op maandag 11 april 2016 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uitdrijving? Ben je excorsist geworden?
Zo voelde het wel.quote:Op maandag 11 april 2016 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uitdrijving? Ben je excorsist geworden?
O. Ja. ook een demoon idd.quote:Op maandag 11 april 2016 16:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je weet wel, zo'n baby. Vergelijkbaar.
We zitten op een forum. Dus ik denk........ 2005?quote:
"Wij" hebben er nu ook eentje. Als in "de vriendengroep". Als in: de eerste is geboren. Begin van het einde. Ding loopt nu al de zomerplannen te verzieken.quote:
Die zie je nooit meer ..... Terug!quote:Op maandag 11 april 2016 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Wij" hebben er nu ook eentje. Als in "de vriendengroep". Als in: de eerste is geboren. Begin van het einde. Ding loopt nu al de zomerplannen te verzieken.
Je bent nog jong genoeg voor een derdequote:Op maandag 11 april 2016 14:02 schreef Tally het volgende:
Het gaat zo sneheeeeel
Dat wil meneer nietquote:Op maandag 11 april 2016 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent nog jong genoeg voor een derde
Boohoo!quote:
Je leven was okay.quote:Op maandag 11 april 2016 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Wij" hebben er nu ook eentje. Als in "de vriendengroep". Als in: de eerste is geboren. Begin van het einde. Ding loopt nu al de zomerplannen te verzieken.
In de R&P slowchat?!quote:Op maandag 11 april 2016 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Boohoo!
Dus jullie zijn verder inmiddels? Heb ik huwelijken, koters, andere zaken gemist?
Neuhquote:Op maandag 11 april 2016 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Boohoo!
Dus jullie zijn verder inmiddels? Heb ik huwelijken, koters, andere zaken gemist?
Ik moest even nadenkenquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze heeft weer eens teveel chocolade gegeten?
Maar aangerand of niet?quote:
Ongetwijfeld staat d'r koffer ergens in Zuid Amerika ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar aangerand of niet?
Bij CL kun je alles verwachten
Verdwaald, geen pinautomaat kunnen vinden, verkeerde koffie gekregen...
Misschien vindt ze koffie verkeerd juist wel lekker.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar aangerand of niet?
Bij CL kun je alles verwachten
Verdwaald, geen pinautomaat kunnen vinden, verkeerde koffie gekregen...
quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ongetwijfeld staat d'r koffer ergens in Zuid Amerika ofzo
Zal wel koffie met sojasaus zijn of een of andere duistere Japanse smaakquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien vindt ze koffie verkeerd juist wel lekker.
Jaja, je houdt gewoon van leedvermaakquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:49 schreef MissMSX het volgende:
Niet dat ik haar dat soort dingen gun hoor, absoluut niet, maar meer dat het bij haar vaak zo loopt
#fortherecord
Dat klopt wel jaquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jaja, je houdt gewoon van leedvermaak
Daarom houden we zo van haar.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:50 schreef MissMSX het volgende:
CL is wel een beetje de verpersoonlijking van het in zeven sloten tegelijk lopen
Sommige mensen trekken dat gewoon aan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:49 schreef MissMSX het volgende:
Niet dat ik haar dat soort dingen gun hoor, absoluut niet, maar meer dat het bij haar vaak zo loopt
#fortherecord
Volgens mij 0 sloten en toch nog pech hebben vanaf je zolderkamerquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:50 schreef MissMSX het volgende:
CL is wel een beetje de verpersoonlijking van het in zeven sloten tegelijk lopen
Ze komt echt wel eens buiten. Ik heb haar daar laatst nog gezienquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij 0 sloten en toch nog pech hebben vanaf je zolderkamer
Huuuu! Buiten is eng! Daar zijn mensen!quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze komt echt wel eens buiten. Ik heb haar daar laatst nog gezien
In welke sloot lag ze? Reed ze tegen de richting in?quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze komt echt wel eens buiten. Ik heb haar daar laatst nog gezien
Als er maar geen octopus in de buurt isquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:49 schreef MissMSX het volgende:
#fortherecord
Nah, is geen krassen, is liefde, jeweetzquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:23 schreef Burdie het volgende:
Kan ik jullie hier blij mee maken?
[ afbeelding ]
Ik vrees het ergstequote:Op dinsdag 12 april 2016 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er maar geen octopus in de buurt is
Of een karaokebar inlooptquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste
Of dat ze bij Gundam gaat kijken en dat die bovenop haar valt
Of dat ze in Fujisan dondert
Of tussen de yakuza terecht komtquote:
RIP!quote:Op woensdag 13 april 2016 08:10 schreef Q. het volgende:
Geen teken van leven verder. Ze is echt dood!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |