Juist wel de besten. Haije van der Heijden heeft een goede reputatie. Hij moest daar op terugvallen wegens gebrek aan anderen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:36 schreef Arcee het volgende:
De Mol gaf bij DWDD eigenlijk al toe dat ze niet de beste tekstschrijvers hadden weten te strikken voor deze poppenkast. Dat was blijkbaar goed te merken.
Nee hoor. 100.000 boven het streven.quote:
Inderdaad, hij was zich aan het indekken en met plaatsvervangende schaamte over z'n nieuwe show aan het vertellen.quote:
Dit deugde niet dat deugde niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, hij was zich aan het indekken en met plaatsvervangende schaamte over z'n nieuwe show aan het vertellen.
Ik geloof er he-le-maal niets van, er zijn zo'n 1000 'kijkkastjes' toch?quote:
Mensen zijn altijd in 1e instantie gewoon benieuwd. Nu ze gezien hebben wat voor bagger het is zullen de kijkcijfers volgende week wel flink dalen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:08 schreef glasshole het volgende:
[..]
Ik geloof er he-le-maal niets van, er zijn zo'n 1000 'kijkkastjes' toch?
Hoe berekenen ze die kijkcijfers en hoe betrouwbaar zijn ze?
John voelde zich niet eens ongemakkelijk bij DWDD met die spastische poppen om zich heen, dat was al reden om niet te kijken.
Dit dusquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:09 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik volgende week ga kijken. Dat dan weer niet.
Je legt de lat veel te laag.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:08 schreef Cynix ® het volgende:
Vandaag toch even teruggekeken.
Niet geweldig, maar ook niet zo slecht als door sommigen (hier) beweerd wordt.
Poppen leken soms aardig, sommige stemmen waren redelijk. Het grootste nadeel voor mij was dat vooral de grappen, waar het volgens mij toch eigenlijk om zou moeten gaan, niet zo heel sterk waren. Vooral open deuren, flauwe, afgezaagde en vaak al grijsgedraaide grapjes, woordspelinkjes en opmerkinkjes (Boobies!!).
Al met al dus niet echt goed, maar zeker niet slechter dan het gemiddelde SBS-programma, wat dat dan ook zegt.
Bij SBS gebruiken ze eigenlijk niet eens een lat.quote:
Alsof RTL niveau heeft, maken precies dezelfde bagger, het is alleen imago.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bij SBS gebruiken ze eigenlijk niet eens een lat.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Alsof RTL niveau heeft, maken precies dezelfde bagger, het is alleen imago.
Nou niet op TV. Iedereen doet maar wat lijkt het.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar wacht even, jij begint er over dat ik de lat laag leg, maar waar ligt-ie dan wél hoog?
Mooi samengevat, Cc.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |