Laat Fogel het maar niet horen. Die gaat dan meteen vragen naar geitenhoofdenquote:Op woensdag 6 april 2016 19:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Alleen nog geitenbloed in plaats van thee
Ik vind het knap...quote:Op woensdag 6 april 2016 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, en nu met een anderhalfpersoonshuishouden lukt het met iets minder dan ¤200 ook prima. Ik eet niet veel vlees, drink alleen thee en water en rook niet. Symph eet meer dan ik en ook meer vlees en er gaan in het weekend een paar halve liters bier doorheen.
Ja, hoi.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Laat Fogel het maar niet horen. Die gaat dan meteen vragen naar geitenhoofden
Ik ben even wat Helderse Biertjes aan het testen. Dorus is okee bevondenquote:
Je hebt op de kop af 2 minuten gehadquote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Biermenu van heute abend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zet ze naast elkaar in iets als CEP, en vergelijk het beginquote:Op woensdag 6 april 2016 19:45 schreef tailfox het volgende:
Ik voel mij cool. is zo een nummer van Skazi en die heeft het zelfde begin als een nummer wat ik openbaar had gezet op soundhoud (voor die tijd).
Is het erg dat ik denk dat hij die gepakt heeft? vind ik wel stoer klinken namelijk.
gaat om 2 maten die best wel vaak terug komen.
Niet dat ik er iets mee ga doen. Ik bedoel het gaat om niks.
Nu wel, maar dit klinkt niet als een geitenhoofd.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt op de kop af 2 minuten gehadNu dus wel?
(het kan ook best zijn dat die sound te verkrijgen is uit machine.)quote:Op woensdag 6 april 2016 19:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
zet ze naast elkaar in iets als CEP, en vergelijk het begin
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tail & Fogel ook weer in het huis.
Ik luister ff mee.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
BPM van het volgende nummer ligt te ver weg. Gaat 'm niet worden.
picsquote:Op woensdag 6 april 2016 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De DJ van deze track vind ik een bijzonder leuke vrouw.En drááien dat ze kan! Staat meen ik in de top 10 van de beste house DJ's wereldwijd.
noodzaak, gewoonte, levenswijze. Veel seizoensgroente, weinig vlees, stoofpotjes, invriezen, restjes groente belanden in de soep, ik probeer niets weg te gooien. En ik kom eigenlijk nooit bij een andere supermarkt dan Aldi en Lidl. Kruiden, gedroogde peulvruchten etc komen meestal van een Mediterraan winkeltje. En het kan zonder veel gedoe nog goedkoper hoor, ik zou koekjes en chocola ongeveer kunnen afschaffen en nog meer zelf maken, deed ik vroeger, vind ik nu niet altijd meer nodig, heb een beetje een middenweg gevonden.quote:
Hmmz, Zo dan?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:57 schreef tailfox het volgende:
Ik vind de stream maar zacht btw.
VLC staat op 125 procent.
en spotify gaat er nog vrolijk overheen
Jij draait mp3?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
VU meters staan niet eens op max in Mixxx...
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:01 schreef Fogel het volgende:
Bedankt l2b
Het bleek goede stofzuigmuziek.
Geen dank Mad.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Dank L2B.
Die laatste track had ik laatst ook in een set zitten...
VNV Nation - Electronautquote:Op woensdag 6 april 2016 20:01 schreef Fogel het volgende:
Bedankt l2b
Het bleek goede stofzuigmuziek.
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Graag gedaan en dank voor het in bruikleen hebben van uw magisch stemgeluid.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |