Dat hele referendum is kut.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:14 schreef Specularium het volgende:
Ik ga denk ik voor stemmen om jullie allemaal te trollen.
Als FA heeft onze Specularium natuurlijk alles in de gaten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat heb jij heel goed opgemerkt Specularium.
Ik zag ook dat er 4 april stond.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat heb jij heel goed opgemerkt Specularium.
Trek je ook volle zalen?quote:
Ja rot maar op.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:21 schreef DJMO het volgende:
oh het wordt gezellig hier .. tijd dat ik naar m'n bed verkas, heeft Fokker89 ook z'n zin
Fokker is een beetje autistisch.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:21 schreef DJMO het volgende:
oh het wordt gezellig hier .. tijd dat ik naar m'n bed verkas, heeft Fokker89 ook z'n zin
Vandaar dat ze zo klaagt over spierpijn.quote:
Je zult nog versteld staan hoeveel mensen ik kan optrommelen.. Maar dat heb ik niet nodig.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kom achter het pleintje
Neem je sociale contacten mee, autist.
Dan kom ik ook alleen.
ik moet er morgen weer om half zeven uit .. iets met een leven en kinderen enzoquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja rot maar op.
Het is gezellig hoor![]()
Ik zie geen slechte sfeer.
Gewoon 1 iemand die zijn huis in de fik steekt is genoeg.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je zult nog versteld staan hoeveel mensen ik kan optrommelen.. Maar dat heb ik niet nodig.
Staan er straks allemaal hulpdiensten spottersquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je zult nog versteld staan hoeveel mensen ik kan optrommelen.. Maar dat heb ik niet nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2016 23:25:39 ]
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Staan er straks allemaal hulpdiensten spottersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gooi hem gewoon in de Singel.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon 1 iemand die zijn huis in de fik steekt is genoeg.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Staan er straks allemaal hulpdiensten spottersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat het hem op zijn minst proberen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
David je gaat het echt niet winnen. Echt niet.
Hou je mond fattymaquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
David je gaat het echt niet winnen. Echt niet.
Ik zie het probleem niet zo?quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee er is geen proberen. Hij gaat er gewoon aan.
David vs. GoliathYokiquote:
Yoki is even zijn matties optrommelen.quote:
Wanneer ga jij weg danquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:34 schreef Specularium het volgende:
Krijgen we tenminste weer wat kwaliteitsposts hier.
Vroem vroem door je straat zeg ik ook altijd op de scooter.quote:
Ik moest ff mijn laptop checken, ik heb nieuwe overburen dus dat ding is even aan het cracken.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vroem vroem door je straat zeg ik ook altijd op de scooter.
Jij bent dan ook superruig.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vroem vroem door je straat zeg ik ook altijd op de scooter.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:38 schreef d4v1d het volgende:
Yoki zegt altijd vroem vroem als die op z'n scootmobiel door het winkelcentrum rijdt.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:33 schreef d4v1d het volgende:
Anyhow, ik ga tukken
Weltrusten vrinden, en LTKDV
Ik heb er ook een zwaailampje op.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:38 schreef d4v1d het volgende:
Yoki zegt altijd vroem vroem als die op z'n scootmobiel door het winkelcentrum rijdt.
Blauw blauw bitchesquote:
Greppeltokkie gespot.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Vroem vroem bitches. En dan rij ik zo al dat haagse kankertuig uit hun sokken.
Wie en wat?quote:Op woensdag 6 april 2016 00:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je ook te genieten van Dharma and Greg?
Puur hypothetisch gesproken, zou het verschrikkelijk schandalig zijn als ik het echt niet wist?quote:Op woensdag 6 april 2016 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net doen alsof je het niet kent, dan zul je de dvd-box wel hebben.
Waarom zenden ze dat weer uit, gaan ze straks zeker ook weer beginnen met Community. Of Married with children, maar dan ga ik wel kijken.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je ook te genieten van Dharma and Greg?
Jij lijkt mij meer een Will and Grace type.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:12 schreef SupHomie het volgende:
[..]
Puur hypothetisch gesproken, zou het verschrikkelijk schandalig zijn als ik het echt niet wist?
quote:Op woensdag 6 april 2016 00:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij lijkt mij meer een Will and Grace type.
En Friends natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij lijkt mij meer een Will and Grace type.
Niets mis mee, ik wil het ook zo hebben.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goed kapsel, krijg je zeker gratis als je in Sittard woont.
Vreselijk brutaal ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Eigenlijk is het wel super brutaal dat jehova's bij je aan bellen.
Niet brutaler dan idioten die je geld afhandig willen maken.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Eigenlijk is het wel super brutaal dat jehova's bij je aan bellen.
Dat is gewoon crimineel.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet brutaler dan idioten die je geld afhandig willen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook gewoon deprimerend buiten.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:20 schreef YokiKater het volgende:
Valium gescoredEindelijk een weekje rust.
En die ene router heb ik ook gekraakt, daar waar die Ubee dingen van Ziggo best wel goed beveiligd zijn zijn die dingen van Vodafone echt een lachertje. Nu moet ik hem alleen nog even uitpeilen maar ik heb geen zin om naar buiten te gaan.
Ik vind het wel fijn, blijven die koters tenminste lekker binnen en daar was ik wel even aan toe.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het is ook gewoon deprimerend buiten.
Paas mij ook wat.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:20 schreef YokiKater het volgende:
Valium gescoredEindelijk een weekje rust.
quote:
Wanneer is de bruiloft nou?quote:
Oh ik dacht dit jaar alquote:Op woensdag 6 april 2016 20:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk volgend jaar.
Nog geen nieuwe datum staan.
Zekersquote:Op woensdag 6 april 2016 20:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daarom is dit ook zo'n fantastische reeks.
Ja dat was de bedoeling.quote:
Hmm, wist niet dat het verschoven was, maar anders had de jurk waarschijnlijk niet meer gepastquote:Op woensdag 6 april 2016 20:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja dat was de bedoeling.
Maar met de ooievaar in aantocht hebben we dat toch maar ff verschoven.
Dat heb ik hier ook nog gedeeld, dacht ik.
Die heeft ze gelukkig nog niet gekocht.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, wist niet dat het verschoven was, maar anders had de jurk waarschijnlijk niet meer gepast
Dus we moeten nog een jaar wachten ...quote:Op woensdag 6 april 2016 20:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die heeft ze gelukkig nog niet gekocht.
Ja. Wordt ook wel een heel duur jaar anders.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus we moeten nog een jaar wachten ...
Gisteren had je nog een salaris van 8 ton ...quote:Op woensdag 6 april 2016 20:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja. Wordt ook wel een heel duur jaar anders.
Is de kiesdrempel gehaald dan?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Krijg push bericht dat de meerderheid tegen heeft gestemd.
30%, nogal laag dus.quote:
Het gaat erom spannen. 29% aldus de exitpoll, maar dat kan nog bijgesteld worden, het zal iets tussen de 26 en 32 % worden waarschijnlijk.quote:
Liever 26 dan, zijn we ook weer van deze kansloze bende af...quote:Op woensdag 6 april 2016 21:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Het gaat erom spannen. 29% aldus de exitpoll, maar dat kan nog bijgesteld worden, het zal iets tussen de 26 en 32 % worden waarschijnlijk.
Mee eens.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever 26 dan, zijn we ook weer van deze kansloze bende af...
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever 26 dan, zijn we ook weer van deze kansloze bende af...
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren had je nog een salaris van 8 ton ...
Ja dat hoorden wij ook op 1.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Krijg push bericht dat de meerderheid tegen heeft gestemd.
Ik twijfelde ook nog om te gaan, en toen begon het te regenen ...quote:Op woensdag 6 april 2016 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb in de laatste 10 minuten nog gestemd omdat de kans toch nog redelijk groot leek dat de drempel behaald ging worden
Is ze al lekker aan het uitdijen?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die heeft ze gelukkig nog niet gekocht.
Het gaat erom spannen. Op basis van de exitpoll van de NOS om 21.00 zou de opkomst 29% zijn met een marge van 3 procentpunt. Ca 64% tegen en 36% voor.quote:
In het referendum over het associatieverdrag met Oekraïne heeft een meerderheid van 64 procent van de stemmers tegen het verdrag gestemd. 36 procent is voor. Dat meldt onderzoeksbureau Ipsos in een eerste exitpoll in opdracht van de NOS.quote:
Je lijkt Felix wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind het echt allemaal onwijs spannend.
Zit jij ook op het puntje van je stoel?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind het echt allemaal onwijs spannend.
Henk heeft zijn broek al uit.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Het gaat erom spannen. Op basis van de exitpoll van de NOS om 21.00 zou de opkomst 29% zijn met een marge van 3 procentpunt. Ca 64% tegen en 36% voor.
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Had dus duidelijk een smiley er bij moeten zetten om aan te geven dat ik niet serieus was.
Oh god, is het weer zover ...quote:Op woensdag 6 april 2016 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik lees net dat de democratie gered is.
Nee, is niet bindend dus gaat iedereen zijn anus er mee afvegen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar die tegen stem neemt de politiek toch niet serieus?
Nee natuurlijk niet. Er hebben nu zo'n 4.5 miljoen mensen gestemd. Daarvan zo'n 3 miljoen tegen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar die tegen stem neemt de politiek toch niet serieus?
Exitpoll opkomst boven de 30%.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:38 schreef timmmmm het volgende:
Maar is de uitslag (en opkomst) nu al definitief dan?
Dus het kan nog alle kanten op? Fylax hekemaal blij om niksquote:Op woensdag 6 april 2016 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Exitpoll opkomst boven de 30%.
Volgens diezelfde exitpoll is ongeveer tweederde tegen.
Marge?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Exitpoll opkomst boven de 30%.
Volgens diezelfde exitpoll is ongeveer tweederde tegen.
Mensen mogen toch van mening veranderen?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Er hebben nu zo'n 4.5 miljoen mensen gestemd. Daarvan zo'n 3 miljoen tegen.
3 miljoen vindt het dus een slecjt verdrag, zo'n 11.5 miljoen heeft gestemd voor de volksvertegenwoordiging die dit wel ok vindt. Welk aantal vindt jij dat zwaarder zou moeten tellen?
Nee. Pas als alle stemmen (ook die die per brief of op de Nederlandse ambassades zijn gedaan) zijn geteld wordt de definitieve uitslag vastgesteld.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:38 schreef timmmmm het volgende:
Zijn maar 13 miljoen stemgerechtigden in Nederland.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Er hebben nu zo'n 4.5 miljoen mensen gestemd. Daarvan zo'n 3 miljoen tegen.
3 miljoen vindt het dus een slecjt verdrag, zo'n 11.5 miljoen heeft gestemd voor de volksvertegenwoordiging die dit wel ok vindt. Welk aantal vindt jij dat zwaarder zou moeten tellen?
3 miljoen is van mening veranderd. De rest blijkbaar niet. Hoe groot is die groep dan volgens jouw berekening?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mensen mogen toch van mening veranderen?
Groter dan die ander.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
3 miljoen is van mening veranderd. De rest blijkbaar niet. Hoe groot is die groep dan volgens jouw berekening?
Hoeveecmensen hebben vorige tweede kamerverkiezigen gestemd?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Zijn maar 13 miljoen stemgerechtigden in Nederland.
Dus met een beetje geluk hebben 2,5 miljoen mensen de moeite genomen om tegen te stemmen? Democratisch gezien is dat dus niks waard.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Iedereen heeft de kans gehad voor of tegen te stemmen. De niet stemmers beschouwen we als neutraal. Het volk heeft gesproken.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
74,6% was de opkomst in 2012 van de 13 miljoen stemgerechtigden.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoeveecmensen hebben vorige tweede kamerverkiezigen gestemd?
Laten we dan de EP verkiezingen ook negeren, die was nauwelijks hoger, maar mogen met die uitslag op zak wel namens ons, ons land in de uitverkoop gooien.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus met een beetje geluk hebben 2,5 miljoen mensen de moeite genomen om tegen te stemmen? Democratisch gezien is dat dus niks waard.
De cijfers kunnen een miljoentje afwijkenquote:Op woensdag 6 april 2016 21:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Nederland is ontstaan uit het principe 'alles voor het geld' dus zo vreemd is dat nietquote:Op woensdag 6 april 2016 21:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laten we dan de EP verkiezingen ook negeren, die was nauwelijks hoger, maar mogen met die uitslag op zak wel namens ons, ons land in de uitverkoop gooien.
9.462.223 van de 12.689.810 kiesgerechtigden hebben in september 2012 hun stem uitgebracht voor de Tweede Kamer. Dat is een opkomst van 74,6%quote:Op woensdag 6 april 2016 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoeveecmensen hebben vorige tweede kamerverkiezigen gestemd?
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:38 schreef timmmmm het volgende:
12.689.810 in 2012quote:Op woensdag 6 april 2016 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De cijfers kunnen een miljoentje afwijken
1,5 man en een paardenkop.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Vraag mij wel af hoeveel stemmers ook echt van de inhoud van het verdrag afwisten..
En nu iedereen maar klagen over eropa. Had je moeten gaan stemmen, pisvlekkenquote:Op woensdag 6 april 2016 21:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laten we dan de EP verkiezingen ook negeren, die was nauwelijks hoger, maar mogen met die uitslag op zak wel namens ons, ons land in de uitverkoop gooien.
Niemand wil betalen voor Oekraïne.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Vraag mij wel af hoeveel stemmers ook echt van de inhoud van het verdrag afwisten..
Denk dat ze denken dat het een Griekenland 2.0 gaat worden. Of ze denken zo uit de EU te kunnen komen ofzo :pquote:Op woensdag 6 april 2016 21:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Niemand wil betalen voor Oekraïne.
Nee, maar zo'n raadgevend referendum is sowieso mallotig. Zeker omdat ze waarschijnlijk geen drol kunnen/willen doen met de uitslag.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus met een beetje geluk hebben 2,5 miljoen mensen de moeite genomen om tegen te stemmen? Democratisch gezien is dat dus niks waard.
Ze kunnen er vliegtuigjes mee vouwen? Heeft het toch nog een functiequote:Op woensdag 6 april 2016 21:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, maar zo'n raadgevend referendum is sowieso mallotig. Zeker omdat ze waarschijnlijk geen drol kunnen/willen doen met de uitslag.
Dat was toen met die Euro- referendum ook zo.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Krijgen we onvrede over het negeren van de uitslag :p
Ja. Ben de gulden ook al bijna vergeten :pquote:Op woensdag 6 april 2016 21:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat was toen met die Euro- referendum ook zo.
Is iedereen dat weer vergeten of zo...
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Ben de gulden ook al bijna vergeten :p
2,20371 motherfuckersquote:Op woensdag 6 april 2016 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Ben de gulden ook al bijna vergeten :p
Die komt er niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Onze kleinkinderen gaan de Euro ook niet missen als er één munteenheid komt over de wereld.
De Rijksdaalder, dat was toch wel de beste munt ooitquote:
Dat heette een knaak, kut.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Rijksdaalder, dat was toch wel de beste munt ooit
In Den Haag gewoon een Kankerknaak.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heette een knaak, kut.
Groetjes van timmmm.
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:07 schreef Fylax het volgende:
Ben benieuwd wat mijn stad, Nijmegen, heeft gedaan. Als voor meerderheid heeft ga ik verhuizen.
Ja. Context: Verhuizen als ik op mezelf ga wonen (want dat kan ik nu natuurlijk nog niet)quote:
Iets met kanker waarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben wel benieuwd wat Den Haag heeft gedaan.
De Knaak ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Rijksdaalder, dat was toch wel de beste munt ooit
Knaak was het mooist, vijfje was het imposantst vanwege zijn dikte en gewichtquote:Op woensdag 6 april 2016 22:19 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
De Knaak ja.![]()
Maar die vijf guldens waren het mooist, vind ik.
Dat is toch helemaal goed voor handel en zo. Met dalende en stijgende valuta's?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jawel.
Maar misschien niet terwijl wij nog leven.
Laat ik het zo zeggen, ik hield het meest van de vijfjes.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Knaak was het mooist, vijfje was het imposantst vanwege zijn dikte en gewicht
Ik vind zilverkleurig mooier, goud is gelijk zo tokkie.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik hield het meest van de vijfjes.
Mooi brons, goud- achtig.
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind zilverkleurig mooier, goud is gelijk zo tokkie.
Doet me aan iemand denken.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
vijfje was het imposantst vanwege zijn dikte en gewicht
quote:
quote:
Ik was er gewoon hoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
In '88 was driekwart van dit topic er helemaal niet en zat tong achter het doel.
Mwah, over motieven/mening van niet-stemmers kun je niks zeggen dus die kun je eigenlijk ook niet includeren.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen heeft de kans gehad voor of tegen te stemmen. De niet stemmers beschouwen we als neutraal. Het volk heeft gesproken.
Altijd naar om die koppen van royals om mijn knaken te moeten aanschouwen.quote:
Waarom natuurlijk niet? Hoe oud ben je nu eigenlijk?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja. Context: Verhuizen als ik op mezelf ga wonen (want dat kan ik nu natuurlijk nog niet)
16quote:Op woensdag 6 april 2016 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom natuurlijk niet? Hoe oud ben je nu eigenlijk?
Oh dat is wel jong, ja.quote:
Gelukkig niet in 3D.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Altijd naar om die koppen van royals om mijn knaken te moeten aanschouwen.
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:27 schreef Peunage het volgende:
De voorlopige uitslag van het referendum in Lelystad is 29,88% voor en 69,06% tegen. Het voorlopige opkomstpercentage in Lelystad is 33,95%
Goede vlucht, timmmmm!quote:Op donderdag 7 april 2016 05:51 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon nog nacht. Niet geslapen, onderweg naar het vloegveld. Zo lekker in het vliegtuig slapen
Haha en wanneer valt ie eens af xdquote:Op donderdag 7 april 2016 05:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Goede vlucht, timmmmm!
Hoe laat kom je aan?
Gewoon uit het vliegtuig springen. Eerst zuipen natuurlijk.quote:Op donderdag 7 april 2016 01:24 schreef timmmmm het volgende:
Ja jongens, morgen ben ik weer thuis, over 3 uur vertrek ik al naar het vliegveld hier.
Net afscheid genomen, zwaar leven
half 1.quote:Op donderdag 7 april 2016 05:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Goede vlucht, timmmmm!
Hoe laat kom je aan?
Lekker vodka bij mn jusje doenquote:Op donderdag 7 april 2016 05:56 schreef anonymoussie het volgende:
Ik borrel altijd in het vliegtuig.
Hoi hoi, hier de AIVD gr grquote:Op donderdag 7 april 2016 06:48 schreef timmmmm het volgende:
De vertrekhal alvaat weer overleefd. Nu alleen nog vrezen voor de kaap
Die 7.15 is helaas wel plaatstelijke tijd. Over klein uur dusquote:Op donderdag 7 april 2016 07:15 schreef d4v1d het volgende:
Nu krijg ik ook nog gewoon meldingen over Timmmmmm.
[ afbeelding ]
Wat wil een mens nog meer
Ohquote:Op donderdag 7 april 2016 07:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die 7.15 is helaas wel plaatstelijke tijd. Over klein uur dus
Tot laters.quote:Op donderdag 7 april 2016 07:51 schreef timmmmm het volgende:
maar ik zit inmiddels. Tot aan de andere kant
Je hebt wind mee. http://nl.flightaware.com/live/flight/RYR5858quote:Op donderdag 7 april 2016 06:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet niet of ik Yoki het vluchtnummer gegeven heb
Nou ik kom dus 12.30 aan op eindhoven vanuit arrecife. Kunnen jullie me weer stalken
Ik had dat gister op de scooter, ging echt super snel :pquote:Op donderdag 7 april 2016 10:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt wind mee. http://nl.flightaware.com/live/flight/RYR5858
quote:Op donderdag 7 april 2016 10:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien moeten vliegtuigen uitklapbare zeilen hebben . Kunnen ze nog sneller met wind mee :p
Laat hem tegen je eigen kop aanvliegen, misschien komt er dan wel een nuttige ingeving uit.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Denk dat ikde presentatie met een drone en een ventilator ga doen :p
Denk dat ik mijn idee wel goed heb uitgedacht. Wat zou beter zijn? Die zeilen aan de zijkant of bovenop?quote:Op donderdag 7 april 2016 11:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Laat hem tegen je eigen kop aanvliegen, misschien komt er dan wel een nuttige ingeving uit.
Doe een touw naar de grond en knoop die vast aan The Road Runner uit Looney Tunes.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat ik mijn idee wel goed heb uitgedacht. Wat zou beter zijn? Die zeilen aan de zijkant of bovenop?
Vind dit maar een dom idee. Kan toch helemaal niet? Wat nou als Road Runner onder een brug door moet?quote:Op donderdag 7 april 2016 11:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Doe een touw naar de grond en knoop die vast aan The Road Runner uit Looney Tunes.
Geef hem een trampolinequote:Op donderdag 7 april 2016 11:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind dit maar een dom idee. Kan toch helemaal niet? Wat nou als Road Runner onder een brug door moet?
Dus dan moet je op al die routes trampolines neer gaan zettenquote:
Wat voor drone?quote:Op donderdag 7 april 2016 11:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Denk dat ikde presentatie met een drone en een ventilator ga doen :p
Hou je mond maar.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dan moet je op al die routes trampolines neer gaan zetten. En trouwens hoeveel van die Road Runners zijn er? Tot nu toe hebben we er maar 1.
Er zijn er wel meer, maar die doen voornamelijk mee aan dragraces.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dan moet je op al die routes trampolines neer gaan zetten. En trouwens hoeveel van die Road Runners zijn er? Tot nu toe hebben we er maar 1.
Dan moeten we ze dus gaan fokken. Wat een slecht plan is dat.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer, maar die doen voornamelijk mee aan dragraces.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |