Dat hele referendum is kut.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:14 schreef Specularium het volgende:
Ik ga denk ik voor stemmen om jullie allemaal te trollen.
Als FA heeft onze Specularium natuurlijk alles in de gaten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat heb jij heel goed opgemerkt Specularium.
Ik zag ook dat er 4 april stond.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat heb jij heel goed opgemerkt Specularium.
Trek je ook volle zalen?quote:
Ja rot maar op.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:21 schreef DJMO het volgende:
oh het wordt gezellig hier .. tijd dat ik naar m'n bed verkas, heeft Fokker89 ook z'n zin
Fokker is een beetje autistisch.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:21 schreef DJMO het volgende:
oh het wordt gezellig hier .. tijd dat ik naar m'n bed verkas, heeft Fokker89 ook z'n zin
Vandaar dat ze zo klaagt over spierpijn.quote:
Je zult nog versteld staan hoeveel mensen ik kan optrommelen.. Maar dat heb ik niet nodig.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kom achter het pleintje
Neem je sociale contacten mee, autist.
Dan kom ik ook alleen.
ik moet er morgen weer om half zeven uit .. iets met een leven en kinderen enzoquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja rot maar op.
Het is gezellig hoor![]()
Ik zie geen slechte sfeer.
Gewoon 1 iemand die zijn huis in de fik steekt is genoeg.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je zult nog versteld staan hoeveel mensen ik kan optrommelen.. Maar dat heb ik niet nodig.
Staan er straks allemaal hulpdiensten spottersquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je zult nog versteld staan hoeveel mensen ik kan optrommelen.. Maar dat heb ik niet nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2016 23:25:39 ]
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Staan er straks allemaal hulpdiensten spottersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gooi hem gewoon in de Singel.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon 1 iemand die zijn huis in de fik steekt is genoeg.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Staan er straks allemaal hulpdiensten spottersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat het hem op zijn minst proberen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
David je gaat het echt niet winnen. Echt niet.
Hou je mond fattymaquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
David je gaat het echt niet winnen. Echt niet.
Ik zie het probleem niet zo?quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee er is geen proberen. Hij gaat er gewoon aan.
David vs. GoliathYokiquote:
Yoki is even zijn matties optrommelen.quote:
Wanneer ga jij weg danquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:34 schreef Specularium het volgende:
Krijgen we tenminste weer wat kwaliteitsposts hier.
Vroem vroem door je straat zeg ik ook altijd op de scooter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |