Dat staat voor mij redelijk op gelijke voet qua niveau. Alleen vind ik persoonlijk kunstgeschiedenis en archeologie interessanter maar het geeft hem niet meer authoriteit in dergelijke discussies en het maakt geen intellectueel van hem.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:37 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Van Roos zijn HBO journalistiek ook niet dan?
Zo ver wil ik niet gaan maar ook binnen het WO-domein zijn de verschillen heel erg groot. Dat is echter offtopic dus ik houd daar nu over op.quote:
zonder hquote:Op woensdag 6 april 2016 00:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat staat voor mij redelijk op gelijke voet qua niveau. Alleen vind ik persoonlijk kunstgeschiedenis en archeologie interessanter maar het geeft hem niet meer authoriteit in dergelijke discussies en het maakt geen intellectueel van hem.
Zelf bèta zeker?quote:Op woensdag 6 april 2016 00:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zo ver wil ik niet gaan maar ook binnen het WO-domein zijn de verschillen heel erg groot. Dat is echter offtopic dus ik houd daar nu over op.
Voor de duidelijkheid, als dat is waar je heel erg geïnteresseerd bent dan moet je vooral dat studeren. Het wil alleen niet zeggen dat Pechtold zoveel intelligenter is dan Roos.
We dwalen af ja, sorryquote:Op woensdag 6 april 2016 00:42 schreef Toefjes het volgende:
Wat een geneuzel over opleidingen. Alsof ik anders tegen Roos, Pechtold of Wilders aan ga kijken als ik er achter kom dat ze 1 of meerdere decennia geleden goed konden studeren.
Zo werkt het niet maar het is offtopic, in een andere draad wil ik daar best verder over discussiëren.quote:
Precies mijn punt, het gaat om de inhoud en die is gewoon zwak bij Pechtold m.b.t. dit AV. Dat kan gebeuren maar begin dan niet over het feit dat Roos slechts een HBO-opleiding journalistiek heeft gevolgd.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:42 schreef Toefjes het volgende:
Wat een geneuzel over opleidingen. Alsof ik anders tegen Roos, Pechtold of Wilders aan ga kijken als ik er achter kom dat ze 1 of meerdere decennia geleden goed konden studeren.
Ik vroeg het me gewoon af, zat er niet naast overigens, hij veinst dus domheid. Dat is een sluw trucje. Wilders gebruikt dat ook, die veinst boosheid en verontwaardiging, en de sheeple trapt erin.. Klassiek demagogentrucje.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Precies mijn punt, het gaat om de inhoud en die is gewoon zwak bij Pechtold m.b.t. dit AV. Dat kan gebeuren maar begin dan niet over het feit dat Roos slechts een HBO-opleiding journalistiek heeft gevolgd.
Al is hij natuurlijk geen Willem Oltmans maar zulke mensen zijn zeldzaam.
Integriteit vind ik in deze kwestie vele malen belangrijker dan opleidingsniveau. En volgens mij missen alle hoofdrolspelers deze eigenschap. Ik vind het allemaal nare figuren. Zal ook blij zijn als het 7 april isquote:
Dat is een waarheid als een koe...quote:Op woensdag 6 april 2016 00:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Integriteit vind ik in deze kwestie vele malen belangrijker dan opleidingsniveau. En volgens mij missen alle hoofdrolspelers deze eigenschap. Ik vind het allemaal nare figuren. Zal ook blij zijn als het 7 april is
quote:Op woensdag 6 april 2016 00:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
En nu ontopic verder, bijvoorbeeld over de Panama-papers
Als je woorden zou gebruiken, je weet wel, die dingen die jij nu gebruikt om dit te lezen, dan zou ik hier iets mee kunnen.quote:
Dat was in dit geval volkomen overbodig om je stupiditeit te benadrukken.quote:Op woensdag 6 april 2016 01:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als je woorden zou gebruiken, je weet wel, die dingen die jij nu gebruikt om dit te lezen, dan zou ik hier iets mee kunnen.
Ja, dat maakt het niet minder handtekening. Als je het niet weet kan je het beter niet posten.quote:
Ik wil je er alleen op wijzen dat democratie uitgaat van de mening van de meerderheid. En dat dientengevolge morgen bijna zesenhalf miljoen mensen tegen moeten stemmen om een meerderheid tegen deze overeenkomst met Oekraïne te krijgen.quote:Op woensdag 6 april 2016 01:11 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het niet minder handtekening. Als je het niet weet kan je het beter niet posten.
Nee, je had het over 300.000 handtekeningen terwijl het er 450.000 zijn. Je kan nu wel vol in de verdediging schieten maar ik wijs je louter op je fout.quote:Op woensdag 6 april 2016 01:14 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik wil je er alleen op wijzen dat democratie uitgaat van de mening van de meerderheid. En dat dientengevolge morgen bijna zesenhalf miljoen mensen tegen moeten stemmen om een meerderheid tegen deze overeenkomst met Oekraïne te hebben.
Die 300.000 is het wettelijk vereiste aantal. Daar ging het mij om.quote:Op woensdag 6 april 2016 01:16 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Nee, je had het over 300.000 handtekeningen terwijl het er 450.000 zijn. Je kan nu wel vol in de verdediging schieten maar ik wijs je louter op je fout.
Ja, het gaat slechts over een zeer prominente Oekraïense politicus die door en corrupt is. Dat heeft echt helemaal niets te maken met het AV. Over stupide gesproken.quote:Op woensdag 6 april 2016 01:06 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat was in dit geval volkomen overbodig om je stupiditeit te benadrukken.
Jij neemt blijkbaar aan dat 100,0...0% van de mensen die niet stemt voor zou stemmen, anders zou deze redenering als een tang op een varken slaan maar die aanname is ook nogal bijzonder.quote:Op woensdag 6 april 2016 01:14 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik wil je er alleen op wijzen dat democratie uitgaat van de mening van de meerderheid. En dat dientengevolge morgen bijna zesenhalf miljoen mensen tegen moeten stemmen om een meerderheid tegen deze overeenkomst met Oekraïne te krijgen.
Ja, daar had ik hem ook al op gewezen. En toen bleef het stil.quote:Op woensdag 6 april 2016 01:16 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Nee, je had het over 300.000 handtekeningen terwijl het er 450.000 zijn. Je kan nu wel vol in de verdediging schieten maar ik wijs je louter op je fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |