Wat heb je bijgeleerd dan?quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik wel, maar de kromming is erg flauw.
Nee, het is echt een modeverschijnsel. Vooral voetbalpresentatoren zijn er erg goed in, maar mijn medestudenten zeggen het ook aan de lopende band.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat het inburgert, want je komt het maar heel weinig tegen. Het bestaat al heel lang.
Heb echt nog nooit van Lisse gehoord.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Xi was ooit in Lisse, komt wel dichtbij zo.
Vergeet niet dat je nu een jaar gratis dalurenkaart kunt claimen!quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dit was de laatste dag van mijn studenten-OV. Jaja mensen.
Die kerel is een enorme randdebiel. Snap niet waarom je op de knieën gaat voor dat aluhoedje.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:54 schreef robin007bond het volgende:
Parenti over Noord-Korea, dat gaat me wel ver.
http://www.michaelparenti.org/NorthKorea.html
Ja 40% korting op reizen in de daluren(wat normaal 5 euro per maand kost) of een 5 euro per maand korting op een ander abonnement naar keuze.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je nu een jaar gratis dalurenkaart kunt claimen!
Ik ben wat ouder dan jij en ken het al mijn hele leven.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, het is echt een modeverschijnsel. Vooral voetbalpresentatoren zijn er erg goed in, maar mijn medestudenten zeggen het ook aan de lopende band.
Stiekem vind ik hem wel baas. Soms iets te aluhoedje ja, en ben het niet altijd met hem eens.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die kerel is een enorme randdebiel. Snap niet waarom je op de knieën gaat voor dat aluhoedje.
De moeilijke kan je dus al. Hoef je alleen nog de makkelijke te leren, dat zou toch moeten lukken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
't Fokschaap en het vervoegen van voltooid deelwoorden.
Gratis is gratis, zuurpruim.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja 40% korting op reizen in de daluren(wat normaal 5 euro per maand kost) of een 5 euro per maand korting op een ander abonnement naar keuze.
Stelt niet veel voor dus.
Net zoals ze quinoa in 1700 ook al aten wil een modeverschijnsel niet zeggen dat het daarvoor niet bestond.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben wat ouder dan jij en ken het al mijn hele leven.
Oké, jij je gelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Net zoals ze quinoa in 1700 ook al aten wil een modeverschijnsel niet zeggen dat het daarvoor niet bestond.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De moeilijke kan je dus al. Hoef je alleen nog de makkelijke te leren, dat zou toch moeten lukken.![]()
In het geval van hij/zij/het is het stam+t, dus hij bevestigt ipv hij bevestigd.
Ronduit bizar dat je zo'n kerel een baas vindt. Hij is oprecht niet goed bij z'n verstand.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stiekem vind ik hem wel baas. Soms iets te aluhoedje ja, en ben het niet altijd met hem eens.
Waar ken je hem van verder?
Om eerlijk te zijn twijfelde ik al. Maar zijn was in die zin dacht ik de persoonsvorm dus vandaar dat ik het als voltooid deelwoord zag. Maar er was inderdaad weinig voltooid aan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De moeilijke kan je dus al. Hoef je alleen nog de makkelijke te leren, dat zou toch moeten lukken.![]()
In het geval van hij/zij/het is het stam+t, dus hij bevestigt ipv hij bevestigd.
Hoofddorp ken ik, want daar komt de trein soms doorheen. Katwijk zegt me ook iets, daar volgens mij aan zee eens campagne gevoerd. Verder enkel volslagen onbekende plaatsen eigenlijk. Ben niet zo thuis in de Zuid-Hollandse dorpen.quote:
Bejaarden rond duwen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kreeg vandaag uitnodiging of ik fulltime op de Keukenhof wil werken. Nee dank je.
Sassem heb je nog nooit van gehoord ja?quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoofddorp ken ik, want daar komt de trein soms doorheen. Katwijk zegt me ook iets, daar volgens mij aan zee eens campagne gevoerd. Verder enkel volslagen onbekende plaatsen eigenlijk. Ben niet zo thuis in de Zuid-Hollandse dorpen.
Een beetje autist zou dat gewoon perfect willen doen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn twijfelde ik al. Maar zijn was in die zin dacht ik de persoonsvorm dus vandaar dat ik het als voltooid deelwoord zag. Maar er was inderdaad weinig voltooid aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |