Het is een contaminatie in de context van "Messi, als voetballer zijnde...". Ik zit nog over deze na te denken. Als ik online zoek blijkt het qua betekenis fout te zijn ('als' betekent an sich al 'iets zijnde', dus je hoeft dat niet aan te vullen) maar het wordt soms goedgekeurd als je het gebruikt zoals Gutmensch dat deed.quote:
Lekker fucking boeiend.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is een contaminatie in de context van "Messi, als voetballer zijnde...". Ik zit nog over deze na te denken. Als ik online zoek blijkt het qua betekenis fout te zijn ('als' betekent an sich al 'iets zijnde', dus je hoeft dat niet aan te vullen) maar het wordt soms goedgekeurd als je het gebruikt zoals Gutmensch dat deed.
Desalniettemin is het lelijk en hoop ik dat het niet nog verder inburgert want je hoort het werkelijk overal tegenwoordig, vooral van mensen die dit genuanceerde onderscheid meestal niet maken.
Goede grap.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:53 schreef Paper_Tiger het volgende:
Morgen een belangrijk referendum. Ik hoop op een massaal 'nee'.
Belangrijk omdat we dan zien wat de politici zich van het volk aantrekken. Heerlijk. Een ja zou sneu zijn.quote:
Jij weet net zo goed als ik dat Nederlandse politici niets met dat referendum kunnen als het een nee wordt. Het verdrag is al vrijwel helemaal uitgevoerd. Dit referendum is alleen om het volk boos te maken over onze regering en de EU.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Belangrijk omdat we dan zien wat de politici zich van het volk aantrekken. Heerlijk. Een ja zou sneu zijn.
Ben voor de pot met cookie dough gegaan, in verhouding het goedkoopste.quote:
Zal ik onthouden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon voor de cinnamon buns gaan.
Goddelijk spul.
In de de trucjes van GS trappen is pas sneu.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Belangrijk omdat we dan zien wat de politici zich van het volk aantrekken. Heerlijk. Een ja zou sneu zijn.
Niet doen, straks gaat het weer op slot.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat de Redactie Frontpage niets met taal op heeft is geen nieuws.
Veel fietsenmakers doen dat toch ook gewoon?quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat is een goede manier om een betaalbare tweedehands fiets te kopen als je een brave burger bent die niet met junkies praat en niet aan heling wil bijdragen?
Een normale tweedehandswinkel uitzoeken en daar je fiets kopen. Iedere studentenstad heeft er daar wel een paar van. Betaal je drie keer zo veel, maar dan heb je ook wat.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat is een goede manier om een betaalbare tweedehands fiets te kopen als je een brave burger bent die niet met junkies praat en niet aan heling wil bijdragen?
Fietsenmakers vragen hier in Amsterdam ongeveer 70 euro, vrij ridicuul. Ik heb uiteindelijk eentje op marktplaats gekocht die er betrouwbaar uit zag maar toen ik daar aankwam bleek er een dik slot zonder sleutel om het frame te zitten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
Toe ik nog studeerde bouwde ik fietsen van ouwe wrakken die ik dan weer verkocht aan mijn medestudenten. Helaas ben je een jaar of 11 te laat.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
En toen moest je ook nog een slijptol kopen via marktplaats? Of bol.com? Of coolblue?quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fietsenmakers vragen hier in Amsterdam ongeveer 70 euro, vrij ridicuul. Ik heb uiteindelijk eentje op marktplaats gekocht die er betrouwbaar uit zag maar toen ik daar aankwam bleek er een dik slot zonder sleutel om het frame te zitten.![]()
Alsnog geheeld dus. Nou ja, ik heb het echt geprobeerd.
Yes. Ben altijd bang dat ie gestolen wordt, maar misschien even overspuiten met een afzichtelijke kleur (mij boeit het geen reet) of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een normale tweedehandswinkel uitzoeken en daar je fiets kopen. Iedere studentenstad heeft er daar wel een paar van. Betaal je drie keer zo veel, maar dan heb je ook wat.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En toen moest je ook nog een slijptol kopen via marktplaats? Of bol.com? Of coolblue?
Ja maar ik kan niks met mijn handen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toe ik nog studeerde bouwde ik fietsen van ouwe wrakken die ik dan weer verkocht aan mijn medestudenten. Helaas ben je een jaar of 11 te laat.
Hee, een langstudeerder.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dit was de laatste dag van mijn studenten-OV. Jaja mensen.
Een oud-studiegenoot van me tilde altijd zijn zadel eruit als hij ergens was. Dan heb je geen slot meer nodig.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Yes. Ben altijd bang dat ie gestolen wordt, maar misschien even overspuiten met een afzichtelijke kleur (mij boeit het geen reet) of iets dergelijks.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dit was de laatste dag van mijn studenten-OV. Jaja mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |