quote:De organisatie van het Olympisch Kwalificatie Toernooi (OKT) voor waterpolovrouwen in Gouda heeft het speelschema bekendgemaakt. De Nederlandse dames spelen hun poulewedstrijden in het Groenhovenbad allemaal om 18.30 uur. Er van uitgaande dat Nederland zich plaatst voor de (beslissende) kwartfinales, spelen ze die wedstrijd zaterdag 26 maart sowieso om 16.00 uur (i.v.m. tv).
quote:Arno Havenga selecteerde de volgende speelsters voor het toernooi in Gouda: Debby Willemsz, Laura Aarts, Yasemin Smit, Lieke Klaassen, Dagmar Genee, Amarens Genee, Maud Megens, Nomi Stomphorst, Sabrina van der Sloot, Isabella van Toorn, Marloes Nijhuis, Vivian Sevenich en Leonie van der Molen.
Arno Havenga: “Ik heb er voor gekozen om dezelfde speelsters te selecteren als voor het EK in Belgrado. De ploeg is klaar voor de stage met USA van komende week en zal deze dagen de laatste stappen zetten naar volledige scherpte en fitheid voor het OKT. We hebben er uiteraard zin in en rekenen op geweldige steun van ons thuispubliek. Onze supporters kunnen ons helpen om een fantastisch toernooi te spelen.”
1 waarvan ze kunnen winnenquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:00 schreef lytsewiete het volgende:
Wat zou een gunstige tegenstander zijn in de kwartfinales?
Obscure sites doe ik niet aanquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Was er wel weer, zelfde site als gisteren.
http://nl.vipbox.sx/water(...)e-stream-online.html
Ik geef ze tegen Frankrijk de beste kans. Liever Roemenie of Slowakije, maar dat zit er niet meer in.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:00 schreef lytsewiete het volgende:
Wat zou een gunstige tegenstander zijn in de kwartfinales?
Kutquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Was er wel weer, zelfde site als gisteren.
http://nl.vipbox.sx/water(...)e-stream-online.html
Nope, het wordt Frankrijk of Canada en dat gaat bepaald worden op de laatste speeldag, want dan spelen die twee tegen elkaar. De verliezer speelt tegen Nederland, aangezien vandaag ook Frankrijk van Rusland won. Rusland gaat dus zeer waarschijnlijk 4e worden in de poule en Hongarije en Canada maken het op doelsaldo onderling uit wie de poule wint.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:04 schreef franklop het volgende:
[..]
1 waarvan ze kunnen winnen
Maar gezien de stand in de andere poule wordt het Frankrijk of Rusland..
Hoe precies?quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:56 schreef TheArt het volgende:
Hoooo ik was iets te snel. Spanje staat in de tweede periode met 6-2 voor tegen Italiė
Als dat zo doorgaat, wordt Nederland waarschijnlijk nog 3e.
Bij jouw scenario gaan ze naar doelsaldo kijken toch, omdat onderling resultaat wordt weggestreept (NL wint van Spanje, Spanje wint van Italiė, Italiė wint van Nederland)quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe precies?
Nederlands heeft van Spanje gewonnen, zelfs na een verlies tegen Italiė staan ze boven Spanje. Dit geeft Nederland enkel een nog grotere kans om zomaar groepswinnaar te worden.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij jouw scenario gaan ze naar doelsaldo kijken toch, omdat onderling resultaat wordt weggestreept (NL wint van Spanje, Spanje wint van Italiė, Italiė wint van Nederland)
Dan heeft NL het minste doelsaldo dus 3e?
Kijken ze dan alleen naar het doelsaldo van de wedstrijden van die drie teams en niet naar de wedstrijden tegen de andere landen in de poule?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Het kan dan nog alle kanten op, niks staat nog vast. Als Nederland op één doelpunt verliest, is Italiė laatste.
Dat verwacht ik ook. Maar goed, derde in de poule hoeft nog steeds niet erg te zijn. Dat is het alleen als Hongarije tweede wordt in de andere poule. En die kans is best aanwezig.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kijken ze dan alleen naar het doelsaldo van de wedstrijden van die drie teams en niet naar de wedstrijden tegen de andere landen in de poule?
Maar dan nog. Ik verwacht tegen Italiė een hele ruime nederlaag. Maar ze mogen me verrassen.
Waarom zouden ze nu al A-status kunnen krijgen. Normaal is dat top-8 van de wereld (WK / OS)quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:07 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij maken de waterpoloėrs kans op een A-status nu, top 4 sowieso door de olympische spelen,maar ook plek 5 misschien.
Kan heywoodu vast wel uitpluizen
Wat een in de grond gestamp weerquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kijken ze dan alleen naar het doelsaldo van de wedstrijden van die drie teams en niet naar de wedstrijden tegen de andere landen in de poule?
Maar dan nog. Ik verwacht tegen Italiė een hele ruime nederlaag. Maar ze mogen me verrassen.
Dames hadden het kunnen verliezen op het OKT, dus het telt mee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:11 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze nu al A-status kunnen krijgen. Normaal is dat top-8 van de wereld (WK / OS)
Niet als ze het halen. Lijkt me echt sterk.
EK telt vaak in jaren dat er geen WK is, alleen zijn de eisen dan vaak strenger.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dames hadden het kunnen verliezen op het OKT, dus het telt mee.
Ik zie ook wel eens dat een EK genoeg is, maar wat de gedachte daar achter is...
Komt goed uitquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:14 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
EK telt vaak in jaren dat er geen WK is, alleen zijn de eisen dan vaak strenger.
Ja, je hebt een hele dosis mazzel nodig. Als je die wedstrijd tegen Spanje hebt gezien, weet je dat je die wedstrijd ondanks het spel nog 8 van de 10 keer verliest. wat daar allemaal gebeurde was echt opmerkelijkquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een in de grond gestamp weer
Nederland wint geheel tegen de verwachtingen in van Spanje, Spanje wint geheel tegen de verwachtingen in van Italiė. Als je die trend doortrekt, is Nederland alles behalve kansloos.
In waterpolo is er meer nodig dan alleen een goed team, dat hebben we met de dames wel gemerkt.
Dat denk ik ook niet nee. En iets in mij zegt dat een land als Hongarije toch liever tegen Nederland zijn kwartfinale afwerkt dan tegen Duitsland (normaal echt wel ietsje sterker) en dat ze dus morgen tegen Rusland best wel eens 'opzettelijk' zouden kunnen verliezen. Beetje doemdenken misschien, maar ik zie het zo gebeuren ...quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, je hebt een hele dosis mazzel nodig. Als je die wedstrijd tegen Spanje hebt gezien, weet je dat je die wedstrijd ondanks het spel nog 8 van de 10 keer verliest. wat daar allemaal gebeurde was echt opmerkelijk![]()
Alles wat bij Spanje aanvallend op de één of andere manier niet goed ging, vliegt er nu tegen Italiė allemaal in.
En ja ik acht de kans dat NL tegen Italiė weer zo'n mazzel krijgt niet erg groot.
Hongarije ligt niet wakker van Nederland of Duitsland, is om het even. Ze hebben alles in eigen hand om 1e te worden in hun groep met de laatste wedstrijd tegen Slowakije als uitsmijter. Hun doelsaldo is nu al +10 tegen Canada +3quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:19 schreef Riofan83 het volgende:
En iets in mij zegt dat een land als Hongarije toch liever tegen Nederland zijn kwartfinale afwerkt dan tegen Duitsland (normaal echt wel ietsje sterker) en dat ze dus morgen tegen Rusland best wel eens 'opzettelijk' zouden kunnen verliezen. Beetje doemdenken misschien, maar ik zie het zo gebeuren ...
Volgens Wikipedia is het onderling aantal punten de eerste tiebreaker, dus dan wordt Nederland normaal gesproken toch sowieso gewoon 2e als Nederland, Spanje en Italiė op 8 punten eindigen (wat wel te verwachten is)?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:04 schreef TheArt het volgende:
Alle hoop nu dat Hongarije gewoon zijn plicht doet en de komende twee wedstrijden wat ruimer wint en dus op doelsaldo boven Canada eindigt, anders is Nederland met plek 3 in de poule gewoon gigantisch de lul. Van Italiė gaat Nederland namelijk echt niet winnen. Er is overigens nog wel een akkoordje mogelijk tussen beide landen. Als Nederland met 2 verschil verliest van Italiė, wint Italiė alsnog de poule en wordt Nederland alsnog 2e. Het onderlinge doelsaldo is dan +1 voor Italiė, 0 voor Nederland en -1 voor Spanje.
We hadden deze discussie toch ook al bij de vrouwen gehad.. Als er 3 gelijk eindigen dan wordt er buiten onderlinge punten toch ook gekeken naar onderling doelsalso, voordat er naar algemeen doelsaldo wordt gekeken.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia is het onderling aantal punten de eerste tiebreaker, dus dan wordt Nederland normaal gesproken toch sowieso gewoon 2e als Nederland, Spanje en Italiė op 8 punten eindigen (wat wel te verwachten is)?
Italiė > Nederland
Nederland > Spanje
Oh ja, maar Spanje > Italiė. Dan gaat het op doelsaldo en met RSA en KAZ te gaan zal Spanje dat nog wel flink op gaan krikken..
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:04 schreef TheArt het volgende:
Alle hoop nu dat Hongarije gewoon zijn plicht doet en de komende twee wedstrijden wat ruimer wint en dus op doelsaldo boven Canada eindigt, anders is Nederland met plek 3 in de poule gewoon gigantisch de lul. Van Italiė gaat Nederland namelijk echt niet winnen. Er is overigens nog wel een akkoordje mogelijk tussen beide landen. Als Nederland met 2 verschil verliest van Italiė, wint Italiė alsnog de poule en wordt Nederland alsnog 2e. Het onderlinge doelsaldo is dan +1 voor Italiė, 0 voor Nederland en -1 voor Spanje.
Inderdaad, grappig dat het dezelfde mensen zijn die het weer uitgelegd moeten krijgenquote:Op woensdag 6 april 2016 09:35 schreef franklop het volgende:
We hadden deze discussie toch ook al bij de vrouwen gehad.. Als er 3 gelijk eindigen dan wordt er buiten onderlinge punten toch ook gekeken naar onderling doelsalso, voordat er naar algemeen doelsaldo wordt gekeken.
Het is nog vroeg en ik ben met de kwalificatie van 5 sporten door elkaar bezig, vergeef mequote:Op woensdag 6 april 2016 09:37 schreef Mark het volgende:
[..]
Inderdaad, grappig dat het dezelfde mensen zijn die het weer uitgelegd moeten krijgen
Ahhh, ik dacht even met Spanje of Italiėquote:Op woensdag 6 april 2016 17:19 schreef heywoodu het volgende:
Vaag toernooi man, nu speelt Kazakhstan ineens gelijk tegen Duitsland
Niet de sarcastische tuurlijk.quote:
Canada is goed bezig inderdaad. Maat gelukkig gelijkspel, waardoor Hongarije groepswinnaar wordt.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet de sarcastische tuurlijk.
Heywoodu had het er over dat dit een vaag toernooi is, dat wordt nog eens extra onderstreept
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3-0 Italiė na 5 minuten in de 1e periode
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:36 schreef Max23 het volgende:
[..]Dank. Dat is iets... Ik zie iets wat op een bal lijkt tussen de pixelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3-0 Italiė na 5 minuten in de 1e periode![]()
Misschien... maar waterpolo.nl Twitter om door te hebben wat er precies gebeurtquote:
Nu wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Volgens mij is het 5 - 3 , maar moeilijk te volgen op de stream
Daarover verrast zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 20:52 schreef Max23 het volgende:
Hoe is dat geen overtreding
Een doorgebroken speler tegenhouden![]()
Hoe kan je nummers onderscheiden?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:00 schreef kavu het volgende:
Die nummer 4 van Italie is een goede speler
Nope, derde.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef kavu het volgende:
Als Nederland verliest met meer dan 2 doelpunten maar ze winnen van Zuid-Afrika zijn ze toch tweede in de groep? Gaat het dan om de onderlinge resultaat met Spanje?
3e omdat Spanje van Italiė heeft gewonnen. In de onderlinge duels tussen die drie landen zou NL dan het minste doelsaldo hebben.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef kavu het volgende:
Als Nederland verliest met meer dan 2 doelpunten maar ze winnen van Zuid-Afrika zijn ze toch tweede in de groep? Gaat het dan om de onderlinge resultaat met Spanje?
Daar was ik ook achter toen ik het tijdens het damestoernooi op zochtquote:De op dit punt wat kromme FINA-reglementen
Ze komen Italiė in ieder geval niet meer tegen .. dat is een voordeelquote:Op woensdag 6 april 2016 21:08 schreef Nattekat het volgende:
Goed, nieuwe doelstelling dus: binnen 1 doelpunt achterstand
Daar gaan de corrupte FINA-scheidsrechters vast een stokje voor steken.
Jep, gelukkig maar.twitter:waterpoloNL twitterde op woensdag 06-04-2016 om 21:13:11Frauenfelder nu ook naar de kant. Dat is het moment voor Ita om een time-out aan te vragen. Iedereen heeft het door, behalve ita zelf. reageer retweet
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Jep, gelukkig maar.twitter:waterpoloNL twitterde op woensdag 06-04-2016 om 21:13:11Frauenfelder nu ook naar de kant. Dat is het moment voor Ita om een time-out aan te vragen. Iedereen heeft het door, behalve ita zelf. reageer retweet
Nederland moet tegen de nummer 3 van de andere poule in ieder geval ...quote:Op woensdag 6 april 2016 21:16 schreef TheArt het volgende:
Ach het maakt niet zoveel uit dit. Ze krijgen nu iets teveel doelpunten tegen, maar shit happens. Ze moeten dus tegen de winnaar van Frankrijk-Canada en met alle respect, dat is nog altijd een stuk mindere tegenstander dan Italiė. Alles gaat afhangen van de vorm van de dag vrijdag.
Nee hoor, tegen de nummer 2, want ze worden met deze uitslag 3e in de poule. Dat komt door de overwinning van Spanje op Italiė gisteren. Daardoor wordt Nederland op onderlinge doelsaldo 3e.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:17 schreef kavu het volgende:
[..]
Nederland moet tegen de nummer 3 van de andere poule in ieder geval ...
Nee klopt niet wat je zegt .. lees laatste zin hier http://www.waterpolo.nl/s(...)/23821/#.VwVdxEIYRDIquote:Op woensdag 6 april 2016 21:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee hoor, tegen de nummer 2, want ze worden met deze uitslag 3e in de poule. Dat komt door de overwinning van Spanje op Italiė gisteren. Daardoor wordt Nederland op onderlinge doelsaldo 3e.
Dus toch deze regels. Bizar, we gingen er lang van uit dat het op dit toernooi nog anders was.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:19 schreef kavu het volgende:
[..]
Nee klopt niet wat je zegt .. lees laatste zin hier http://www.waterpolo.nl/s(...)/23821/#.VwVdxEIYRDI
Deze site kan het ook fout hebben hoor .. we komen er vanzelf achterquote:Op woensdag 6 april 2016 21:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dus toch deze regels. Bizar, we gingen er lang van uit dat het op dit toernooi nog anders was.
Ze spelen liever tegen Nederland dan Spanje .. bizarre wedstrijd kan dit worden aangezien ze beide liever 3e worden dan 2equote:Op woensdag 6 april 2016 21:41 schreef Mark het volgende:
Canada en Frankrijk kunnen dus zelf bepalen of ze liever tegen Nederland of Spanje spelen. Mits ze de juiste regels hebben
Maar Nederland wordt 3e, dus zullen ze toch liever gewoon 2e worden lijkt me (en tegen NL spelen ipv Spanje)quote:Op woensdag 6 april 2016 22:30 schreef kavu het volgende:
[..]
Ze spelen liever tegen Nederland dan Spanje .. bizarre wedstrijd kan dit worden aangezien ze beide liever 3e worden dan 2e
Nee Nederland wordt 2e als ze van Zuid-Afrika winnen .. Italiė 1e op doelsaldo en Nederland 2e omdat ze de onderlinge wedstrijd tegen Spanje hebben gewonnen. dat zijn de regels .. zie laatste regel hier ...http://www.waterpolo.nl/s(...)/23821/#.VwVy2UIYRDIquote:Op woensdag 6 april 2016 22:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Nederland wordt 3e, dus zullen ze toch liever gewoon 2e worden lijkt me (en tegen NL spelen ipv Spanje)
Edit: Of toch niet
Fransen en Canadezen op Totallympics gaan er in elk geval vanuit dat Nederland 3e wordt.
Des te leuker als de Fransen en Canadezen er na afloop achterkomen dat het allemaal anders is ...quote:Op woensdag 6 april 2016 22:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Nederland wordt 3e, dus zullen ze toch liever gewoon 2e worden lijkt me (en tegen NL spelen ipv Spanje)
Edit: Of toch niet
Fransen en Canadezen op Totallympics gaan er in elk geval vanuit dat Nederland 3e wordt.
Maar dan vraag ik me nog steeds af wie er gelijk heeft. Waterpolo.nl vertrouw ik wat dat betreft ook niet altijd even goed en telegraaf.nl al helemaal nietquote:Op woensdag 6 april 2016 22:37 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Des te leuker als de Fransen en Canadezen er na afloop achterkomen dat het allemaal anders is ...
Ook op de Twitter van Waterpolo NL bij het liveverslag van de wedstrijd van vanavond werd het genoemd en die zitten nota bene in Triėst, dus het zal wel kloppen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:30 schreef kavu het volgende:
[..]
Deze site kan het ook fout hebben hoor .. we komen er vanzelf achter
Dat zou wel komisch zijn jaquote:Op donderdag 7 april 2016 14:39 schreef Mark het volgende:
Zou wel een bak zijn: Canada en Frankrijk die er alles aan doen om 3e te worden en dan toch de tegenstander treffen die je niet wou
Ze staan ook 3e, omdat Spanje al gespeeld en gewonnen heeft hčquote:Op donderdag 7 april 2016 19:38 schreef Max23 het volgende:
Overigens heeft de NOS NL nu weer 3e gezet in plaats van 2e
Ohja verrek, haalde Spanje en Italiė even door elkaarquote:Op donderdag 7 april 2016 19:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze staan ook 3e, omdat Spanje al gespeeld en gewonnen heeft hč
quote:
quote:
Frankrijk is een gevalletje Duitsland. Qua sterke op dit toernooi zijn Nederland en Frankrijk dus enorm aan elkaar gewaagd.quote:Op vrijdag 8 april 2016 07:09 schreef franklop het volgende:
Ben benieuwd. Verwacht niet dat ze het redden, maar dat had toch al een bonus geweest
quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
op unibet krijg je inzet 1.04 keer als Frankrijk of Nederland zich plaatst voor de OS
Op NOS.nl, niet op tv. Naja in samenvattingquote:
SO CLOSEquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:28 schreef DeeBee het volgende:
Hongarije wint met 8-7 van Duitsland, kregen 4 goals tegen in het laatste kwart.
Hij herstelde zich nog daarnaquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:22 schreef roos85 het volgende:
Zei hij net nou echt Spanje ipv Frankrijk?
#werkenbijdenos
Italiė is ver weg hequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:25 schreef heywoodu het volgende:
Ligt het aan mij/mijn computer of is die stream echt rotslecht?
Niet dat 'ie hapert, maar de kwaliteit is gewoon belachelijk slecht..
Niet de beste kwaliteit neequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:25 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb kwaliteit op maximaal gezet, op auto werd het echt een blokkendoosquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:25 schreef heywoodu het volgende:
240p, we meet again.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:25 schreef heywoodu het volgende:
Daar kon ik nog wel de sponsorborden lezen ofzo, nu moet ik echt 3 meter van m'n scherm staanom een soort geheel te kunnen onderscheiden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
240p, we meet again.
Was bij het toernooi voor de vrouwen ook al...uberhaupt belachelijk slechte kwaliteit altijd op NOS.nl qua streams...
Spanje toch?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:30 schreef roos85 het volgende:
Lach me rot als Frankrijk verliest, verdienen ze ook gewoon.
Service, hé?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:30 schreef truedestiny het volgende:
342p maximaal is wel een beetje matig..
Maar dan alleen in de winter?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:36 schreef roos85 het volgende:
Het zou toch ontzettend mooi zijn als de mannen zich wel weten te plaatsen voor Rio, aangezien ze alles op eigen kracht doen en de dames juist het paradepaardje van de KNSB zijn.
Ze houden rekening met ons, als het sneller zou gaan zie je de bal niet meer op de streamquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:46 schreef Doevelaer het volgende:
Wat een waardeloze kutstream.![]()
Bij man meer situaties gaat de bal te traag rond.
Schappelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ze houden rekening met ons, als het sneller zou gaan zie je de bal niet meer op de stream
Verlengen geloof ik. Tenminste, dacht dat het bij de vrouwen zo was op de Spelen toen...quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:52 schreef Coelho het volgende:
Wat doen we bij gelijk? Verlengen of pienanties?
Penalties/strafworpenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Verlengen geloof ik. Tenminste, dacht dat het bij de vrouwen zo was op de Spelen toen...
Ja de 2013-2017 regels staat het in zie ik, want kon zweren dat ik mij een verlenging herinnerde van Beijing 2008.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Penalties/strafworpen
Zo was het bij Rusland - Griekenland bij de dames vorige maand wel
Ik weet niet wat ik van dit format vind. Doe dan een poule met alle teams, beste vier gaan, met evt. beslissingswedstrijden bij gedeelde 4e plek ofzo...quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:08 schreef heywoodu het volgende:
Leuk, strafworpen om een olympisch ticket.
En Krul erbij.quote:
Dat gaat op dit moment niet meer op.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:09 schreef roos85 het volgende:
NL heeft eigenlijk niks te verliezen, hopelijk neemt dat wat druk weg
Nee, echt niet. Echt helemaal niet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:09 schreef roos85 het volgende:
NL heeft eigenlijk niks te verliezen, hopelijk neemt dat wat druk weg
Japie stam schiet m zo 't waterpolo stadion uit.quote:
Zwembad, schijnt dat te zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Japie stam schiet m zo 't waterpolo stadion uit.
Idd, goeie!quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:13 schreef Zorro het volgende:
Moeten ze bij het voetbal ook invoeren, penalties aan twee kanten van het veld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |