quote:De organisatie van het Olympisch Kwalificatie Toernooi (OKT) voor waterpolovrouwen in Gouda heeft het speelschema bekendgemaakt. De Nederlandse dames spelen hun poulewedstrijden in het Groenhovenbad allemaal om 18.30 uur. Er van uitgaande dat Nederland zich plaatst voor de (beslissende) kwartfinales, spelen ze die wedstrijd zaterdag 26 maart sowieso om 16.00 uur (i.v.m. tv).
quote:Arno Havenga selecteerde de volgende speelsters voor het toernooi in Gouda: Debby Willemsz, Laura Aarts, Yasemin Smit, Lieke Klaassen, Dagmar Genee, Amarens Genee, Maud Megens, Nomi Stomphorst, Sabrina van der Sloot, Isabella van Toorn, Marloes Nijhuis, Vivian Sevenich en Leonie van der Molen.
Arno Havenga: “Ik heb er voor gekozen om dezelfde speelsters te selecteren als voor het EK in Belgrado. De ploeg is klaar voor de stage met USA van komende week en zal deze dagen de laatste stappen zetten naar volledige scherpte en fitheid voor het OKT. We hebben er uiteraard zin in en rekenen op geweldige steun van ons thuispubliek. Onze supporters kunnen ons helpen om een fantastisch toernooi te spelen.”
1 waarvan ze kunnen winnenquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:00 schreef lytsewiete het volgende:
Wat zou een gunstige tegenstander zijn in de kwartfinales?
Obscure sites doe ik niet aanquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Was er wel weer, zelfde site als gisteren.
http://nl.vipbox.sx/water(...)e-stream-online.html
Ik geef ze tegen Frankrijk de beste kans. Liever Roemenie of Slowakije, maar dat zit er niet meer in.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:00 schreef lytsewiete het volgende:
Wat zou een gunstige tegenstander zijn in de kwartfinales?
Kutquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Was er wel weer, zelfde site als gisteren.
http://nl.vipbox.sx/water(...)e-stream-online.html
Nope, het wordt Frankrijk of Canada en dat gaat bepaald worden op de laatste speeldag, want dan spelen die twee tegen elkaar. De verliezer speelt tegen Nederland, aangezien vandaag ook Frankrijk van Rusland won. Rusland gaat dus zeer waarschijnlijk 4e worden in de poule en Hongarije en Canada maken het op doelsaldo onderling uit wie de poule wint.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:04 schreef franklop het volgende:
[..]
1 waarvan ze kunnen winnen
Maar gezien de stand in de andere poule wordt het Frankrijk of Rusland..
Hoe precies?quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:56 schreef TheArt het volgende:
Hoooo ik was iets te snel. Spanje staat in de tweede periode met 6-2 voor tegen Italië
Als dat zo doorgaat, wordt Nederland waarschijnlijk nog 3e.
Bij jouw scenario gaan ze naar doelsaldo kijken toch, omdat onderling resultaat wordt weggestreept (NL wint van Spanje, Spanje wint van Italië, Italië wint van Nederland)quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe precies?
Nederlands heeft van Spanje gewonnen, zelfs na een verlies tegen Italië staan ze boven Spanje. Dit geeft Nederland enkel een nog grotere kans om zomaar groepswinnaar te worden.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij jouw scenario gaan ze naar doelsaldo kijken toch, omdat onderling resultaat wordt weggestreept (NL wint van Spanje, Spanje wint van Italië, Italië wint van Nederland)
Dan heeft NL het minste doelsaldo dus 3e?
Kijken ze dan alleen naar het doelsaldo van de wedstrijden van die drie teams en niet naar de wedstrijden tegen de andere landen in de poule?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Het kan dan nog alle kanten op, niks staat nog vast. Als Nederland op één doelpunt verliest, is Italië laatste.
Dat verwacht ik ook. Maar goed, derde in de poule hoeft nog steeds niet erg te zijn. Dat is het alleen als Hongarije tweede wordt in de andere poule. En die kans is best aanwezig.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kijken ze dan alleen naar het doelsaldo van de wedstrijden van die drie teams en niet naar de wedstrijden tegen de andere landen in de poule?
Maar dan nog. Ik verwacht tegen Italië een hele ruime nederlaag. Maar ze mogen me verrassen.
Waarom zouden ze nu al A-status kunnen krijgen. Normaal is dat top-8 van de wereld (WK / OS)quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:07 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij maken de waterpoloërs kans op een A-status nu, top 4 sowieso door de olympische spelen,maar ook plek 5 misschien.
Kan heywoodu vast wel uitpluizen
Wat een in de grond gestamp weerquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kijken ze dan alleen naar het doelsaldo van de wedstrijden van die drie teams en niet naar de wedstrijden tegen de andere landen in de poule?
Maar dan nog. Ik verwacht tegen Italië een hele ruime nederlaag. Maar ze mogen me verrassen.
Dames hadden het kunnen verliezen op het OKT, dus het telt mee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:11 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze nu al A-status kunnen krijgen. Normaal is dat top-8 van de wereld (WK / OS)
Niet als ze het halen. Lijkt me echt sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |