Wat is dan dat alternatief Ryan? Je draait constant om alles heen. Wat gaat er anders met Oekraïne als we ze van Europa wegschoppen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dat is weer een heel gek argument: als je nee-stemt zakt de Oekraïne in de stront, want dan zijn er geen alternatieven meer....
En het is ook nog eens de eerste keuze als je van links naar rechts leest.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:25 schreef agter het volgende:
[..]
Daarom heeft 'voor' ook grotere letters.
Heel gemeen.
Zoals bij iedere verkiezing ooit.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het gaat om dat stipje, als je het stipje wit laat kan het beide zijn en is het ongeldig.
En zelfs dan is je stem geldig.quote:Misschien ga ik morgen wel het hele a4tje inkleuren en alleen het witte stipje van JA laten staan.
En de initiatiefnemers maar zeiken dat ze te weinig aandacht krijgen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:24 schreef Infection het volgende:
Ben benieuwd hoe neutraal deze uitzending zal zijn.twitter:NOS twitterde op dinsdag 05-04-2016 om 19:20:54Om 2030 uur op NPO 2 een NOS-uitzending over het Oekraiïne-referendum van morgen: https://t.co/dvdL7O9Net reageer retweet
Prima, maar je gaat je gang maar met je afzeiken. Het is alleen wel bijzonder zielig om als iemand die zichzelf net maatschappelijk kan dekken af te gaan geven op iemand die teert op de zak van de groterverdiener. Ook nog niet eens helemaal want de staatsschuld stijgt nog steeds.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, dat is vast wel ergens te vinden.
Dat mensen problemen hebben met interpreteren was me al lang duidelijk. Daarom ben ik ook tegen dit referendumquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:22 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zie ook de handleiding in #196. Als er al een handleiding nodig is om zo'n biljet te "interpreteren" dan klopt er iets niet m.i.
Herschrijven van dit verdrag en gewoon doorgaan ermee bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat is dan dat alternatief Ryan? Je draait constant om alles heen. Wat gaat er anders met Oekraïne als we ze van Europa wegschoppen?
Wat moet er dan uit na die Nee-stem?quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Herschrijven van dit verdrag en gewoon doorgaan ermee bijvoorbeeld?
Ik heb daar geen illusie over.
Okee, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:24 schreef Infection het volgende:
Ben benieuwd hoe neutraal deze uitzending zal zijn.twitter:NOS twitterde op dinsdag 05-04-2016 om 19:20:54Om 2030 uur op NPO 2 een NOS-uitzending over het Oekraiïne-referendum van morgen: https://t.co/dvdL7O9Net reageer retweet
Als je de vraag "kun je het ontwerp op meerdere manieren gebruiken cq interpreteren" met "ja" kunt beantwoorden dan is er sprake van een slecht ontwerp. Dat is al wat ik zeg. En ik zeg niet dat dat met opzet gebeurd is verder.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nogmaals, dit is echt zoeken. Die 'handleiding' is er voor iedere verkiezing: https://www.kiesraad.nl/s(...)iljetten%20def_1.pdf
Tsja, jij mag denken over mij wat je wilt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Prima, maar je gaat je gang maar met je afzeiken. Het is alleen wel bijzonder zielig om als iemand die zichzelf net maatschappelijk kan dekken af te gaan geven op iemand die teert op de zak van de groterverdiener.
Zelfs dat eerste gebeurt niet...dat verdrag komt er gewoon..quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Herschrijven van dit verdrag en gewoon doorgaan ermee bijvoorbeeld?
Ik heb daar geen illusie over.
Ik heb er geen illusie over dat 1) als het even kan de regering uitslag indien negatief naast zich neerlegt of 2) dat het een beetje herschreven wordt c.q. er een ander titeltje aan gegeven wordt en toch gewoon doorgaat.quote:
Het verdrag is er in casu al gewoon. Het is al in werking. En de rectificatie kan onbeperkt opgeschort worden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:29 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Zelfs dat eerste gebeurt niet...dat verdrag komt er gewoon..
Maar waarom ga je dan Nee-stemmen? Dat doe je toch alleen als je iets wilt veranderen? Als je tegen het verdrag bent?quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb er geen illusie over dat 1) als het even kan de regering uitslag indien negatief naast zich neerlegt of 2) dat het een beetje herschreven wordt c.q. er een ander titeltje aan gegeven wordt en toch gewoon doorgaat.
Denk jij van niet?
Dat tweede gebeurt niet eens, het is de Grondwet niet... De NL regering zal,vanuit Europa, onder zware druk gezet worden om de uitslag naast zich neer te leggen...quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb er geen illusie over dat 1) als het even kan de regering uitslag indien negatief naast zich neerlegt of 2) dat het een beetje herschreven wordt c.q. er een ander titeltje aan gegeven wordt en toch gewoon doorgaat.
Denk jij van niet?
Ik ben al vanaf de jaren 90 (eind jaren 80 zelfs toen volgens mij Spanje en Portugal erbij kwamen, klopt dat?) een voorstander van een tweesporenbeleid geweest binnen de EU. Dus ja. Het tegenstemmen is in overeenkomst met mijn gedachte over de EU sws, meer nog dan tegenstemmen bij het vorige referendum.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar waarom ga je dan Nee-stemmen? Dat doe je toch alleen als je iets wilt veranderen? Als je tegen het verdrag bent?
Nou ja nood breekt wetten hoor. En ja, ik denk dat ze het gewoon naast zich neerleggen, hoe dan ook.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:32 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dat tweede gebeurt niet eens, het is de Grondwet niet... De NL regering zal,vanuit Europa, onder zware druk gezet worden om de uitslag naast zich neer te leggen...
96% van het Verdrag heeft niet eens de ratificatie van NL nodig.. En van de overige 4% wordt maar 1/28e geraakt...quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:31 schreef agter het volgende:
[..]
Het verdrag is er in casu al gewoon. Het is al in werking. En de rectificatie kan onbeperkt opgeschort worden.
Nee, dat was niet al wat je zei. Je zei dat het 'tekenend' was dat hier een handleiding voor nodig was. Die 'handleiding' is voor iedere verkiezing 'nodig'.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:29 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als je de vraag "kun je het ontwerp op meerdere manieren gebruiken cq interpreteren" met "ja" kunt beantwoorden dan is er sprake van een slecht ontwerp. Dat is al wat ik zeg. En ik zeg niet dat dat met opzet gebeurd is verder.
Zo werkt het natuurlijk niet. Er zullen consequenties zijn als er een handtekening namens een land onder het verdrag uitgetrokken wordt. Wat voor consequenties en op wat voor manier is wel totaal onduidelijk. Dit is onontgonnen gebied.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:35 schreef SureD1 het volgende:
[..]
96% van het Verdrag heeft niet eens de ratificatie van NL nodig.. En van de overige 4% wordt maar 1/28e geraakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |