Emmer lust ik niet. Bijna echte emmers al helemaal niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:13 schreef sacha het volgende:
[..]
kan je ook weer op je boterham doen als extra smaakje, met een ieniemienie beetje rucola
Melk werd me afgeraden/ Kwark wel mager iddquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:16 schreef sacha het volgende:
oh, en alles natuurlijk in de magere variant kopen, melk, yoghurt, kwark etc.
is écht zoquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melk in je koffie, omdat je van zwarte koffie maagpijn krijgt...
Slapper zetten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
is écht zoik lust ook geen zwarte koffie veels te sterk...
Melk kreeg je maagpijn van toch?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Melk werd me afgeraden/ Kwark wel mager idd
Darmquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Melk kreeg je maagpijn van toch?
Ikke ook, maar je hebt sojamelk en havermelk enzo![]()
is alleen niet te hachelen als je het gewoon drinkt
Als het maar 'gezond' is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Melk kreeg je maagpijn van toch?
Ikke ook, maar je hebt sojamelk en havermelk enzo![]()
is alleen niet te hachelen als je het gewoon drinkt
Wat is de verhouding koffie/melk dan?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
is écht zoik lust ook geen zwarte koffie veels te sterk...
Havermelk is gezond, denk ikquote:
Nee, sojamelk is lekker.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Havermelk is gezond, denk ik![]()
Melk ben ik geen fan van zeg maar, vroeger dronk ik een liter per dag, als ik het nu nog
drink vind ik het net slijm
scheutje melk gewoon ... het liefst koffieroomquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is de verhouding koffie/melk dan?
Dat maakt het verschil toch niet?
Vooruit dan maar, jouw eetgewoontes wijken wat af van het gemiddelde, zeg maar...quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
scheutje melk gewoon ... het liefst koffieroommaar meestal neem ik gewoon volle koffiemelk
extra romig![]()
Maar dat is een héle slechte tip voor Tong, die moet dat dus juist NIET doen
Drink jij soja melk gewoon zó uit het glas?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, sojamelk is lekker.
Havermelk begin ik niet eens aan...
Ja, dat denk ik welquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, jouw eetgewoontes wijken wat af van het gemiddelde, zeg maar...
wil ik ook wel wetenquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:22 schreef sacha het volgende:
maar beste meneer tong, wat at u, deed u, voordat deze hedendaagse klachten zich openbaarde?
Mw. MM haalt het wel eens, ik vind het gruwelijk vies.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Drink jij soja melk gewoon zó uit het glas?
Ik gebruik het alleen voor mijn Brinta en Smoothies.
Zelfde met havermelk en notenmelk, notenmelk heb ik ook wel eens
Is waar...... het is ook onnatuurlijk om te drinken als je geen baby meer bent, maar ja...quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM haalt het wel eens, ik vind het gruwelijk vies.
Melk komt van de koe, nergens ander vandaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |