Die duurde 55 minuten, 4 minuten langer dan die daarvoor. We gaan al richting het einde.quote:
Whehehehehehehehehehhehehehequote:Op dinsdag 5 april 2016 01:51 schreef Gutmensch het volgende:
Ik wou op die politieke post over Lubach van Tchock reageren, maar het topic was alweer volgebaggerd. Laat maar dan.
Dit is nachtbagger rem, wat wil je.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:51 schreef Gutmensch het volgende:
Ik wou op die politieke post over Lubach van Tchock reageren, maar het topic was alweer volgebaggerd. Laat maar dan.
Ik wil je reactie wel graag lezen, gaarne in PM als je het niet meer openbaar wil publicerenquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:51 schreef Gutmensch het volgende:
Beetje toffe film trouwens?quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:45 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik was Caprica aan het kijken, de prequel van Battlestar Galactica waarin de Cylons ontstaan.
Lijkt niet echt op Wim Kok inderdaad.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:48 schreef Tchock het volgende: [..] Die is leuk, hè. Met de toenmalig MP van ons landje er nog in. [ afbeelding ] ... al heb ik geen idee wie het is.
Jij had Battlestar Galactica niet gezien toch?quote:
Correct.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij had Battlestar Galactica niet gezien toch?
Deel 10000 in 2020 heb ik een tijdje terug als mikpunt geponeerd in deze SC. Gaat wel lukken in dit tempo.quote:
Van Mierlo was toen BuZa. Defensie Voorhoeve. Zalm van financiën, zou hij het zijn?quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lijkt niet echt op Wim Kok inderdaad.
Ja, daar doelde ik op. En nu ga jij slapen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Prima hoor. Download hem voor de zekerheid maar vast voor woensdag.
Jan Pronk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van Mierlo was toen BuZa. Defensie Voorhoeve. Zalm van financiën, zou hij het zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |