Mensen die iets geven om hun lichaamquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:05 schreef Tchock het volgende:
Het enige leuke van fitnessfreaks zijn die veren die in whey-bidons zitten.
Wat? Waarom?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:05 schreef Tchock het volgende:
Het enige leuke van fitnessfreaks zijn die veren die in whey-bidons zitten.
Mannen met plukjes of vlassnorretjes kan ik ook niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan geen volle baard groeien, dus geloof mij maar gewoon.
Er is geven om je lichaam en er is drie uur per dag in de sportschool spenderen. Waar haal je in godsnaam de tijd vandaan?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mensen die iets geven om hun lichaam
Juist ja, dat jij mijn "fitnessfreaks" daaraan gelijkstelt zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zijn leuk. Stuiteren en zo.quote:
Kom dan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:06 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Mannen met plukjes of vlassnorretjes kan ik ook niet serieus nemen.
GODNONDEJU.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:06 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Mannen met plukjes of vlassnorretjes kan ik ook niet serieus nemen.
Die gaan juist niet allemaal eiwitpoeders e.d. eten of binnen trainen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Jij was vroeger zeker ook fan van die spiralen die van de trap afvallen of niet?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Juist ja, dat jij mijn "fitnessfreaks" daaraan gelijkstelt zegt al genoeg.
[..]
Zijn leuk. Stuiteren en zo.
Eiwitpoeders = etenquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die gaan juist niet allemaal eiwitpoeders e.d. eten of binnen trainen.
Absoluutquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij was vroeger zeker ook fan van die spiralen die van de trap afvallen of niet?
Iets heftigs?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Tchock het volgende:
Ik heb een kutdag en deze SC is goede afleiding. Waarvoor dank, heren.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Tchock het volgende:
Ik wist wel dat je ongesteld was.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Tchock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Tchock het volgende:
Damn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
AbsoluutWist je dat die ontworpen zijn door een fabrikant van autoveringen? Hij had een veel te slap model en zijn vrouw was het genie dat bedacht dat het speelgoed kon zijn.
Is dit codetaal?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:09 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Waar? Neem ik mijn soldeerbout weer mee
Ja, je vermengt het. Lekker boeiend. Gewoon daarover vallen in plaats van te reageren, zo kom je er wel in deze SC.quote:
Drie uur is misschien een beetje overdreven. Je gaat naar school, daarna een uurtje sporten en dan naar huis. Niets geks of lastig aan. Het is een mindset.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is geven om je lichaam en er is drie uur per dag in de sportschool spenderen. Waar haal je in godsnaam de tijd vandaan?
Pulp Fictionquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Three tomatoes are walking across the street. Moma tomato, Papa tomato and Baby tomato. Little baby tomato is lagging behind. Father tomato walks over to him, squishes him and says: "Ketchup!"
Je doet alsof het synthetische rotzooi is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, je vermengt het. Lekker boeiend. Gewoon daarover vallen in plaats van te reageren, zo kom je er wel in deze SC.
Ja hoor. Ik ga eerst van 9 tot 5 op het lab staan en daarna nog een uur sportschool. Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Drie uur is misschien een beetje overdreven. Je gaat naar school, daarna een uurtje sporten en dan naar huis. Niets geks of lastig aan. Het is een mindset.
Oh, gaan we nou beginnen over 'chemische' troep?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je doet alsof het synthetische rotzooi is.
Ja, die dingen zijn goor.quote:
Dat is het ook. Niet daarmee zeggend dat het per se slecht is, maar ga niet doen alsof je wheypotten in een boomgaard kunt plukken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Toch vervelend. Veel succes ermee iig.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor mij? Ja. In the grand scheme of things? Niet echt.
DAT IS HET OOKquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik heb liever natuurlijke suiker dan chemische suiker ja, is dat zo raar?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, gaan we nou beginnen over 'chemische' troep?
Het komt vast goed.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor mij? Ja. In the grand scheme of things? Niet echt.
Awesomequote:Op dinsdag 5 april 2016 00:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, eerste aflevering is te vinden.
Je weet dat het een overblijfsel is van melkproducten? Nee? Oké.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is het ook. Niet daarmee zeggend dat het per se slecht is, maar ga niet doen alsof je wheypotten in een boomgaard kunt plukken.
Deze SC is volkomen kut vandaag. Totaal verkracht door non-regulars.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Tchock het volgende:
Maar weer eens zien. Laatste keer is jaren geleden.quote:
Komt uit planten, dus synthetisch? Niet echt. Wel een ongebruikelijke vorm. Niet dat er ook maar enig verschil is tussen synthetische stoffen en natuurlijke stoffen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is het ook. Niet daarmee zeggend dat het per se slecht is, maar ga niet doen alsof je wheypotten in een boomgaard kunt plukken.
Hoelang ga je nog blijven huilenquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:12 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Deze SC is volkomen kut vandaag. Totaal verkracht door non-regulars.
Geen idee hoe het daar bij jullie werkt, maar hier is het altijd nog een vriendelijk persoon die je versterker gaat repareren of iemand die agressief met een stuk metaal van 400 graden op je af loopt.quote:
ALLE SUIKER IS GVD CHEMISCH!quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb liever natuurlijke suiker dan chemische suiker ja, is dat zo raar?
Hoe vaak heb je hem gezien? Ik vond hem de eerste keer niet goed.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:05 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik heb nooit zo erg de populariteit van Pulp Fiction begrepen op het geniale acteerwerk na.
Hetzelfde geldt voor Rivella. Wat gewoon kutzooi is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je weet dat het een overblijfsel is van melkproducten? Nee? Oké.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:12 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Geen idee hoe het daar bij jullie werkt, maar hier is het altijd nog een vriendelijk persoon die je versterker gaat repareren of iemand die agressief met een stuk metaal van 400 graden op je af loopt.
Zou ik hem een keer van je mogen lenen misschien?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het komt vast goed.
En als het niet goed komt leer je er wel mee leven.
Tot zover mijn peptalk.
Ga je nou doen alsof ik niet weet wat wei is?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je weet dat het een overblijfsel is van melkproducten? Nee? Oké.
We gaan allemaal snel weg nu.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:14 schreef Kaas- het volgende:
Ik twijfel of ik nog een derde halve literblik bier neem of ga slapen. Blijft ken hier nog minimaal 20m online?
Wie is ken?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:14 schreef Kaas- het volgende:
Ik twijfel of ik nog een derde halve literblik bier neem of ga slapen. Blijft ken hier nog minimaal 20m online?
1x. De enige film die ik meerdere keren kijk is Lord of The Rings.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je hem gezien? Ik vond hem de eerste keer niet goed.
Casablance (1942) was ook zo'n groeiertje. Eerste keer vond ik hem nog matig, tweede keer veel beter en vanaf de derde keer was het een van m'n favoriete films aller tijden.
Ik weet het, Rez. Herken een grapje.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
ALLE SUIKER IS GVD CHEMISCH!
[ afbeelding ]
Hij lijkt wel wat op je.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
ALLE SUIKER IS GVD CHEMISCH!
[ afbeelding ]
Pep moet je niet uitlenen, heb ik van mijn vrienden begrepen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zou ik hem een keer van je mogen lenen misschien?
Sorry, dit is in strijd met de heilige PI-guide en daarom kan ik het niet accepteren.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
En jij ook. Als ik echt boos was had ik wel [ afbeelding ] gekozen.
Een herziening levert bij goede films serieus regelmatig wat op.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
1x. De enige film die ik meerdere keren kijk is Lord of The Rings.
PI-gebruik is hier sowieso alles behalve normaal kwam ik al snel achter.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry, dit is in strijd met de heilige PI-guide en daarom kan ik het niet accepteren.
Ik heb vanochtend mijn cijfers voor bioinformatica gekregen, gehaald.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:16 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Zal geen van beiden doen hoor![]()
Overigens ga ik wel slapen, morgen weer codekloppen
Wat is bio-informatica?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend mijn cijfers voor bioinformatica gekregen, gehaald.Dus voorlopig niet meer codekloppen.
Dat werkt toch met die DNA lettertjes ofzo? Vond het er altijd wel alternatief uitzien.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend mijn cijfers voor bioinformatica gekregen, gehaald.Dus voorlopig niet meer codekloppen.
Hoezo?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Tchock het volgende:
Heb je vandaag gs toets?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:18 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik heb geschiedenis leren nachtdienst vannacht.
Dat zet ik liever niet op FOK!. Laten we het er bij houden dat ik zoals meestal een autistische hork was.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoezo?
* Kaas- trekt derde halve literblik maar open
Ja en ik moet minstens een 8.5 halen om een 9 te blijven staanquote:
Informatica voor biologische doeleinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Wij werkte gewoon met cijfers.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:18 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Dat werkt toch met die DNA lettertjes ofzo? Vond het er altijd wel alternatief uitzien.
Wat ben je een zeikwijf vandaag trouwens. Tegen Ketchup tenminste, je obsessie.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, je vermengt het. Lekker boeiend. Gewoon daarover vallen in plaats van te reageren, zo kom je er wel in deze SC.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Informatica voor biologische doeleinden.Dat is echt kicken. Lijkt me onwijs interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dat zijn de leukere momenten inderdaad.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zet ik liever niet op FOK!. Laten we het er bij houden dat ik zoals meestal een autistische hork was.
Oei. ik heb vandaag ook gs toetsquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:19 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja en ik moet minstens een 8.5 halen om een 9 te blijven staan.
*zegt 'ie terwijl 'ie languit achter de pc zit met bier en zich afvraagt wat 'ie de komende twee week tijdens z'n vakantie eens zal gaan doen*quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik ga eerst van 9 tot 5 op het lab staan en daarna nog een uur sportschool. Nee, gewoon nee.
Is wel complex en breed, gaat echt van genen tot op de verschillende nucleotiden precies vergelijken tot modelleren van hele kankercellen en alle processen die daar een rol in spelen. Echt superinteressant maar best pittig.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is echt kicken. Lijkt me onwijs interessant.
Na terwijl had die ie een hij moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
*zegt 'ie terwijl 'ie languit achter de pc zit met bier en zich afvraagt wat 'ie de komende twee week tijdens z'n vakantie eens zal gaan doen*
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
*zegt 'ie terwijl 'ie languit achter de pc zit met bier en zich afvraagt wat 'ie de komende twee week tijdens z'n vakantie eens zal gaan doen*
M&O is mijn slechtste vak. Ben vandaag weggelopen bij de toetsquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oei. ik heb vandaag ook gs toets
waar gaat t bij jou over
datzelfde heb ik trouwens met management en organisatie, sta een 9 en wil dat houden
Ja, andere mensen pijn doen met je eigen gefaal is kut.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ah, dat zijn de leukere momenten inderdaad.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weggelopen bij de toets?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:22 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
M&O is mijn slechtste vak. Ben vandaag weggelopen bij de toets.
Verlichting - Nu
Historische context Duitsland, Koude Oorlog en Verlichting.
Mijn eerste vrije week is in juli.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:23 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, dit is mijn eerste echte vakantie dit jaar, ga fietsen.
Maar wat is de titel dan?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Op netflix nu ook de film over Irena Sendler. Ken hem al, maar misschien nog eens kijken.
Voor Ketchup. Zij was een Poolse Schindler. Redde Joden. Dat waren mensen die niet geliefd waren bij de Duitsers. Hadden meestal geen onderzeeboten.
Maar serieus. Indrukwekkende film, prachtige actrice ook die haar speelt.
Maar jij hebt eigenlijk altijd vakantie, met je 6 contacturen per week.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn eerste vrije week is in juli.Stel je even aan.
Dat doet de helft van m'n facebookvrienden, zal wel niet zo moeilijk zijn dus.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan kweek je plantjes in je computer.
Ja, oké.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar jij hebt eigenlijk altijd vakantie, met je 6 contacturen per week.
Doe dat dan niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zet ik liever niet op FOK!. Laten we het er bij houden dat ik zoals meestal een autistische hork was.
Liep ik maar stage bij een advocatenkantoor met dergelijke uren.quote:
Niet geleerd.quote:
Omslachtige manier om aan te geven dat je nu gemiddeld exact 8,500000000000000 staat.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:19 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja en ik moet minstens een 8.5 halen om een 9 te blijven staan.
Nee.quote:
Nee, dat denk ik niet. Daarvoor is de schade te groot.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe dat dan niet.
Kan je het nog goedmaken?
Even serieus, jij zou ook genieten als je midden in het jaar twee weken vrij had. Maar dan dus echt vrij, geen deadlines, geen tentamens, niks.quote:
Dan zit je hem braaf uit en incasseer je die 6. Zo erg is dat toch niet?quote:
Nee zo werkt dat niet bij je slechtste vakquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan zit je hem braaf uit en incasseer je die 6. Zo erg is dat toch niet?
Nou ja, ik heb zo weinig contacturen dat ik meer vrije tijd heb dan ik weet wat ik er mee aan moet. Maar mijn vriendin heeft wel zo'n "elkeweekstress"-studie dus ik krijg een beetje mee hoe zo'n vrij weekje moet aanvoelen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Even serieus, jij zou ook genieten als je midden in het jaar twee weken vrij had. Maar dan dus echt vrij, geen deadlines, geen tentamens, niks.
Snap niks van deze zin.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Na terwijl had die ie een hij moeten zijn.
Ah m&o is beste vak bij mijquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:22 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
M&O is mijn slechtste vak. Ben vandaag weggelopen bij de toets.
Verlichting - Nu
Historische context Duitsland, Koude Oorlog en Verlichting.
Ja, mijn studie is dus ook zo'n "elkeweekstress"-studie.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb zo weinig contacturen dat ik meer vrije tijd heb dan ik weet wat ik er mee aan moet. Maar mijn vriendin heeft zo'n "elkeweekstress"-studie dus ik krijg een beetje mee hoe zo'n vrij weekje moet aanvoelen.
Niets mis mee, doe ik ook altijd aan het einde.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:22 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ben vandaag weggelopen bij de toets.
Geen tijd voor meestal, serieus niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Opzich is 2 avondjes sportschool niet zo'n ramp.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niets mis mee, doe ik ook altijd aan het einde.
Ook een goed idee. Mooi weer en zo.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:23 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, dit is mijn eerste echte vakantie dit jaar, ga fietsen.
Op de UvA is de tentamenweek altijd direct vóór het kerstreces in plaats van er na, dat is wel heerlijk zeg. Op vrijwel alle andere uni's moet je met de feestdagen de boeken in. En trouwens, op de middelbare moest ik dat ook.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, mijn studie is dus ook zo'n "elkeweekstress"-studie.Tijdens de kerstvakantie had ik verdomme 4 deadlines en twee tentamens waar ik voor moest leren, zelfs dan.
![]()
Wilde laatst een leuk meisje aanspreken. Mevrouw was nog even in gesprek met d'r vertrekkende vriendin en meldde net dat ze toch wel eens per week haar moeder huilend opbelt met de mededeling dat ze het allemaal niet aankan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb zo weinig contacturen dat ik meer vrije tijd heb dan ik weet wat ik er mee aan moet. Maar mijn vriendin heeft wel zo'n "elkeweekstress"-studie dus ik krijg een beetje mee hoe zo'n vrij weekje moet aanvoelen.
quote:
Ik denk dat ik prima stage zou kunnen lopen bij een advocatenkantoor zonder dat iemand door zou hebben dat ik geen rechten heb gestudeerd. Zo lastig kan dat niet zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:25 schreef Euribob het volgende:
Sowieso omdat ik geen rechtenopleiding gedaan heb lijkt me dat wel humor.
Op de middelbare had ik juist altijd toetsweek voor de vakantie, maar leren deed ik sowieso al niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op de UvA is de tentamenweek altijd direct vóór het kerstreces in plaats van er na, dat is wel heerlijk zeg. Op vrijwel alle andere uni's moet je met de feestdagen de boeken in. En trouwens, op de middelbare moest ik dat ook.
Laag zelfvertrouwen = easy target.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wilde laatst een leuk meisje aanspreken. Mevrouw was nog even in gesprek met d'r vertrekkende vriendin en meldde net dat ze toch wel eens per week haar moeder huilend opbelt met de mededeling dat ze het allemaal niet aankan.
Ben toen maar weer omgedraaid.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wilde laatst een leuk meisje aanspreken. Mevrouw was nog even in gesprek met d'r vertrekkende vriendin en meldde net dat ze toch wel eens per week haar moeder huilend opbelt met de mededeling dat ze het allemaal niet aankan.
Wehe bij mij op de middelbare school ook. Zo'n bolle. Hele tijd een beetje tof doen over zijn ervaring in het bedrijfsleven en zo. En hoe goed hij wel niet was. Totdat ik een keer zei "Maar als u zo goed was, hadden ze u er bij die reorganisatie toch niet uitgewerkt?". De weken daarop op de gang moeten zitten werken tijdens die lessen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:27 schreef Rezania het volgende:
M&OHielp ook niet dat enkel een paar klapharken dat bij mij op school gaven.
Goedmaken kan altijd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Daarvoor is de schade te groot.
VWO 6, jij?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah m&o is beste vak bij mijGS sta ik 8 voor
welk niveau doe je eigk
Mijn geschiedenistoets gaat o.a ook over verlichting. periode 1500-1800
3 is toch wel het minimum.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Opzich is 2 avondjes sportschool niet zo'n ramp.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wehe bij mij op de middelbare school ook. Zo'n bolle. Hele tijd een beetje tof doen over zijn ervaring in het bedrijfsleven en zo. En hoe goed hij wel niet was. Totdat ik een keer zei "Maar als u zo goed was, hadden ze u er bij die reorganisatie toch niet uitgewerkt?". De weken daarop op de gang moeten zitten werken tijdens die lessen.
Nee, dat is niet echt waar. Meer zet ik liever niet publiekelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goedmaken kan altijd.
Behalve in het specifieke geval van Adolf Hitler.
Die heeft z'n kans wel gehad, he?!?!!
Exact. En dan moet ik weer op zachte slofjes door het huis heen als ik bij haar in de buurt ben. Kan alleen maar fout gaan.quote:
Die van mij ook. Bovendien hebben we een hele slechte methode.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:30 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
![]()
Één docent van mij las voor uit het boek, dat was zijn les. De ander was inderdaad zo'n figuur die vooral over zichzelf praatte en hoe goed hij was.
Voorleeslessenquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:30 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
![]()
Één docent van mij las voor uit het boek, dat was zijn les. De ander was inderdaad zo'n figuur die vooral over zichzelf praatte en hoe goed hij was.
Tuurlijk wel, 2 avonden op 7 dagen. Is ook een kwestie van willen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen tijd voor meestal, serieus niet.
Oei, het is je huisgenote? Kan alleen maar fout gaan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Exact. En dan moet ik weer op zachte slofjes door het huis heen als ik bij haar in de buurt ben. Kan alleen maar fout gaan.
A courageous heart of irena Sendler. Tenminste, zo staat hij op Netflix. Anna Paquin speelt erg goed, en heeft ook wel wat.quote:
Wat moet je dan na zo'n openbaring? Er even op inhaken?quote:
Nee, gelukkig niet zeg.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oei, het is je huisgenote? Kan alleen maar fout gaan.
Vrij weinig?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:32 schreef Tchock het volgende:
Wat voor niveau doen jullie? Kan een van jullie koters mij vertellen wat ik kan verwachten van 2 havo geschiedenis?
Troosten die handel.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Moet er bijles in geven. Ik snap niet zo goed hoe iemand het niet kan snappen, dus vraag me af wat ik dan ga doceren.quote:
Op een gegeven moment ging ik niet meer, had ik ruzie met de dwerg die zichzelf decaan noemde. Toen maar weer naar de les gegaan, maar met oortjes in. Toen gaven ze het op.quote:
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar tot nu toe heb ik daar geen tijd voor gehad met borrels, vergaderingen, meets, etc. Aankomende periode kan wel, maar hou niet van sportscholen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, 2 avonden op 7 dagen. Is ook een kwestie van willen.
Oh, dan bestel ik nog even een kapsalon hoor!quote:Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat je dat zou moeten willen, I couldn't care less hoor.
Nou nou, dit is me wel een oorlogsverhaal zeg. Soooowwwww. Poeh. Die Pokkelebips, hij maakt wat mee. Brutaal kereltje dat het was.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wehe bij mij op de middelbare school ook. Zo'n bolle. Hele tijd een beetje tof doen over zijn ervaring in het bedrijfsleven en zo. En hoe goed hij wel niet was. Totdat ik een keer zei "Maar als u zo goed was, hadden ze u er bij die reorganisatie toch niet uitgewerkt?". De weken daarop op de gang moeten zitten werken tijdens die lessen.
Nee, ze deelde het vrij vrolijk mee. Troosten was geen optie.quote:
Die waren voor die chick.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat moet je dan na zo'n openbaring? Er even op inhaken?
"Nou kleine Timmie, hoe zij jíj je voelen als ik zeg je geen klappen te verkopen, maar je er toch eentje verkoop op het moment dat jij je omdraait? Nou, zo voelde Stalin zich dus ook!".quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet er bijles in geven. Ik snap niet zo goed hoe iemand het niet kan snappen, dus vraag me af wat ik dan ga doceren.
Thuglife compilatie, alles.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou nou, dit is me wel een oorlogsverhaal zeg. Soooowwwww. Poeh. Die Pokkelebips, hij maakt wat mee. Brutaal kereltje dat het was.
Er was eens lang lang geleden een boer. Die leefde bij de nijl. Daar waren ook kamelen en er was zand. The end.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:32 schreef Tchock het volgende:
Wat voor niveau doen jullie? Kan een van jullie koters mij vertellen wat ik kan verwachten van 2 havo geschiedenis?
Saaie docent dan. Sowieso bij zo'n vak dat dat de boosdoener is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet er bijles in geven. Ik snap niet zo goed hoe iemand het niet kan snappen, dus vraag me af wat ik dan ga doceren.
Ja, snap ik.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat is niet echt waar. Meer zet ik liever niet publiekelijk.
Nou, dat je het niet gaat redden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:32 schreef Tchock het volgende:
Ik kan wel levendig vertellenquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Saaie docent dan. Sowieso bij zo'n vak dat dat de boosdoener is.
"Stalin stal het Russische leiderschap van Lenin die het geleend had van het Russische volk."quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Nou kleine Timmie, hoe zij jíj je voelen als ik zeg je geen klappen te verkopen, maar je er toch eentje verkoop op het moment dat jij je omdraait? Nou, zo voelde Stalin zich dus ook!".
Effe op m'n watchlist gezet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
A courageous heart of irena Sendler. Tenminste, zo staat hij op Netflix. Anna Paquin speelt erg goed, en heeft ook wel wat.
Helaas speelt ze verder in bout films met de uitstraling van een amerikaanse breezer.
Overigens ook een serie over Auschwitz op Netflix. Ga ik ook kijken. In opmaat naar 4 en 5 mei altijd veel van dit soort dingen te zien. Blijft interessant, al vind ik op de een of andere manier het steeds naarder om dingen over Auschwitz te zien. Nadat ik er geweest ben steeds minder aan gewend. Afgelopen jaar naar de Wannsee geweest. Tijdens een brunch even het 'joodsche vraagstuk' oplossen in een vrij aardige vila. Zo walgelijk.
Als 'ie over je heen kwijt wegrennen inderdaad.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan wel levendig vertellenHopen inderdaad dat dat het probleem is. Misschien is het kind ook wel echt zwakzinnig.
Jezus. Vrije school of zo?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
"Stalin stal het Russische leiderschap van Lenin die het geleend had van het Russische volk."
Aldus mijn 3-vwo geschiedenisschriftje.
Ik hoop dat ik ook een leerling voor natuur- of scheikunde krijg. Leuk joh.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:36 schreef Rezania het volgende:
Ik mag vanaf volgende week 5 vwo natuurkunde bijles geven, zin in. Ik mis de natuurkunde een beetje in mijn studie.
Nice, altijd fijn om te zien als iemand doorleertquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
HAVO 4, deed vorig jaar vmbo-t heb diploma daarvoor
Nee, we moesten elke geschiedenisles een samenvatting schrijven van minimaal één kantje. Maar de docente las het nooit, dus ik liet mijn creatieve kant altijd zijn werk doen.quote:
Ben je wel up-to-date met orbitalen en kwantummechanica?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ook een leerling voor natuur- of scheikunde krijg. Leuk joh.
ja voor mij ook goede keuzequote:Op dinsdag 5 april 2016 00:37 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nice, altijd fijn om te zien als iemand doorleert. Ben zelf ook van Havo 4 naar VWO 5 gegaan 2 jaar geleden. Kon eigenlijk niet, maar is toch gebeurt. Een van de betere keuzes uit mijn leven.
Kapsalon is overigens #1 slechte poep die je kan bestellen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ging ik niet meer, had ik ruzie met de dwerg die zichzelf decaan noemde. Toen maar weer naar de les gegaan, maar met oortjes in. Toen gaven ze het op.
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar tot nu toe heb ik daar geen tijd voor gehad met borrels, vergaderingen, meets, etc. Aankomende periode kan wel, maar hou niet van sportscholen.
[..]
Oh, dan bestel ik nog even een kapsalon hoor!
Middelbare school hè. Ik weet meer over kwantumtheorie dan ooit in die lesboeken staat. Niet dat dat erg lastig is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ben je wel up-to-date met orbitalen en kwantummechanica?
Kan zo op een pamflet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, we moesten elke geschiedenisles een samenvatting schrijven van minimaal één kantje. Maar de docente las het nooit, dus ik liet mijn creatieve kant altijd zijn werk doen.
Maar dat bedoel ik ook een beetje met willen, dat je dergelijke dingen hier en daar wel kunt inwisselen. En als je zo'n 24/7 sportschool hebt maakt het tijdstip ook niet uit.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ging ik niet meer, had ik ruzie met de dwerg die zichzelf decaan noemde. Toen maar weer naar de les gegaan, maar met oortjes in. Toen gaven ze het op.
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar tot nu toe heb ik daar geen tijd voor gehad met borrels, vergaderingen, meets, etc. Aankomende periode kan wel, maar hou niet van sportscholen.
[..]
Oh, dan bestel ik nog even een kapsalon hoor!
Oh, my moment te shine.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:37 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nice, altijd fijn om te zien als iemand doorleert. Ben zelf ook van Havo 4 naar VWO 5 gegaan 2 jaar geleden. Kon eigenlijk niet, maar is toch gebeurt. Een van de betere keuzes uit mijn leven.
Hahahahahhahahahahhahaa.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:38 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Laat dit aan een derdejaars zien, kan je lachen. Meeste van mijn medestudenten snappen dit niet eens.
Volgens mij is dat vanaf 1500 - 1914 ofzo en dan heel erg inhakkend op de grote punten en de basis.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:
Je weet van Schrodinger's kat dus?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Middelbare school hè. Ik weet meer over kwantumtheorie dan ooit in die lesboeken staat. Niet dat dat erg lastig is.
Ik heb er serieus geen zin in, klopt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik ook een beetje met willen, dat je dergelijke dingen hier en daar wel kunt inwisselen. En als je zo'n 24/7 sportschool hebt maakt het tijdstip ook niet uit.
Maar care, ik vind het geen interessant onderwerp haha.
Sorry.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:36 schreef Kowloon het volgende:
Zijn jullie zonder mij wezen stoeien? Getuige de topictitel van het vorige deel.
Laatste keer dat ik je sprak was ik hevig onder invloed en maakte ik me zorgen om je pizza.quote:
Haha, wat een held.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:37 schreef Rezania het volgende:
Kaas 's ochtends in de metro:
[ afbeelding ]
Zitten nog veel briljantgênante schrijfsels in die schriftjes van vroeger. Wel leuk om terug te kijken.quote:
Dat soort opdrachtenquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, we moesten elke geschiedenisles een samenvatting schrijven van minimaal één kantje. Maar de docente las het nooit, dus ik liet mijn creatieve kant altijd zijn werk doen.
Heel erg inderdaad.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik je sprak was ik hevig onder invloed en maakte ik me zorgen om je pizza.
Ze hebben daar allemaal dezelfde politieke mening als jij, dus zou een perfecte match zijn schat ik zo in.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja voor mij ook goede keuze
zou me echt niet thuis voelen op mbo en wist ook totaal niet wat ik daar moest doen
Absoluut. De kat zit in een doos met een ampule gifstof en een hamertje dat breekt als een atoom vervalt. Als de doos dicht is kun je onmogelijk weten of de kat nog leeft of niet, omdat het verval van het atoom inherent willekeurig is, dus is de kat in een "superpositie" tussen leven en dood.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet van Schrodinger's kat dus?
Ze hebben wel meer kwantummechanica in de examens gestopt geloof ik, thank god. Maar dat ga je niet meemaken bij NASK.
Ik heb eens een verhaal geschreven over een spook die ik in elkaar hoekte met een fakkel. Groep drie.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zitten nog veel briljantgênante schrijfsels in die schriftjes van vroeger. Wel leuk om terug te kijken.
En wat zei je toen? "Ziet u mij al met m'n handen werken meneer?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:41 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat soort opdrachten. Mijn leraar zei een keer dat ik beter naar het vmbo kon gaan omdat ik nooit wat deed, ach
.
Boek lezen. ANW is echt een eitje.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:42 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik moet volgende week ANW doen en heb al 3 jaar geen N/S of Bio meer gehad. Tips?
Nou neequote:Op dinsdag 5 april 2016 00:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze hebben daar allemaal dezelfde politieke mening als jij, dus zou een perfecte match zijn schat ik zo in.
Creatief.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb eens een verhaal geschreven over een spook die ik in elkaar hoekte met een fakkel. Groep drie.
Dan weet je er nu al meer van dan ik, ik wist alleen maar dat levend dood gedoe. Ben wel bekend met de rest, kwantumchemie dik gehaald.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Absoluut. De kat zit in een doos met een ampule gifstof en een hamertje dat breekt als een atoom vervalt. Als de doos dicht is kun je onmogelijk weten of de kat nog leeft of niet, omdat het verval van het atoom inherent willekeurig is, dus is de kat in een "superpositie" tussen leven en dood.
Eigenlijk een vrij slechte metafoor voor de beschrijvingen van de positie en staat van een elementair deeltje. Zie ook Heisenbergs bekende formule en zo.
Ik vind Natuurkunde écht leuk.
Een spook dat. Denk ik.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb eens een verhaal geschreven over een spook die ik in elkaar hoekte met een fakkel. Groep drie.
Ja, lees het boek. Het heeft geen kut met bètavakken te maken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:42 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik moet volgende week ANW doen en heb al 3 jaar geen N/S of Bio meer gehad. Tips?
Ik wilde de sfeer niet verpesten. Godverdomme Tjock.quote:
Nee, ik zei dat er voor mij een uitgewezen toekomst binnen de PVV-fractie bestond en dat ik daarvoor niet over dergelijke eigenschappen hoef te beschikken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
En wat zei je toen? "Ziet u mij al met m'n handen werken meneer?"
Ik twijfelde daar dus ook over.quote:
Wat is wereldliteratuur? Ben in Kafka bezig nu.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:43 schreef Pokkelmans het volgende:
Lezen jullie bèta's ook wel eens iets van de wereldliteratuur of zo?
Ik kijk af en toe docu's. Enige wat ik lees zijn artikelen helaas.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:43 schreef Pokkelmans het volgende:
Lezen jullie bèta's ook wel eens iets van de wereldliteratuur of zo?
Dat zijn gewoon geen leuke dingen om over jezelf te vertellen. Snap dat nou.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:44 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat er voor mij een uitgewezen toekomst binnen de PVV-fractie bestond en dat ik daarvoor niet over dergelijke eigenschappen hoef te beschikken.
Zullen we het dan over kwantumtunneling hebben?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:44 schreef Kowloon het volgende:
Schrödingers kat is wel een heel slecht voorbeeld om aan te halen als je het over kwantummechanica wil hebben...
D66 denk ik, maar dat zeg ik met pijn in mijn hart.quote:
Das Prozess?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is wereldliteratuur? Ben in Kafka bezig nu.
Pindakaas op je brood in de ochtend 2 dagen voor het tentamen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:42 schreef KetchupFTW het volgende:
Wat vind je er van?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Exact. Maar wel in het Engels want ik kan echt geen Duits helaas.
Alles wat er de afgelopen paar eeuwen in het Westen geproduceerd is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is wereldliteratuur? Ben in Kafka bezig nu.
Had vorige week wat mensen van jongerenpartijen in mijn klas en toen gaf JD mij een flyer om lid te worden want ze zagen wel wat in mequote:Op dinsdag 5 april 2016 00:44 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
D66 denk ik, maar dat zeg ik met pijn in mijn hart.
Nooit Duits gehad?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Exact. Maar wel in het Engels want ik kan echt geen Duits helaas.
De hoofdpersoon is totaal onnozel. Verder leuk om dagelijks leven in de jaren 20 te zien (wat de fuck is een stadstelefoon?quote:
Hmmmmmmmboeiend.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:46 schreef Rezania het volgende:
Of kwantumverstrengeling.Dat gaat echt zoveel mogelijk maken. En, ontwikkeld in Delft.
Delft is ook de enige Europese universiteit die een studie specifiek gericht op kwantummechanica aanbiedt.
Ik ook niet hoor. Kan het meeste nog wel lezen gelukkig doordat het zoveel op Nederlands lijkt.quote:
Klas twee en drie wel maar mijn docente was een heks en ik heb 't snel laten vallen. Had alleen maar bètavakken en Latijn daarna.quote:
Kwantumcomputers zijn wel degelijk boeiend ja.quote:
Contributie ja.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Had vorige week wat mensen van jongerenpartijen in mijn klas en toen gaf JD mij een flyer om lid te worden want ze zagen wel wat in me
Je had een bètaprofiel?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klas twee en drie wel maar mijn docente was een heks en ik heb 't snel laten vallen. Had alleen maar bètavakken en Latijn daarna.
Der Prozess en Das Schloss.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:46 schreef Pokkelmans het volgende:
Het is ook Der Prozess. Toont maar weer aan hoe goed ik ben in Duits.
Ik kan het allemaal wel lezen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Kan het meeste nog wel lezen gelukkig doordat het zoveel op Nederlands lijkt.
Niet doenquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Had vorige week wat mensen van jongerenpartijen in mijn klas en toen gaf JD mij een flyer om lid te worden want ze zagen wel wat in me
Biologie was zo'n schijtvak hè.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wis B, D, natuurkunde, scheikunde, biologie, de hele mikmak.
[..]
Ja, daarom ook duh.
Denk niet dat je dan echt Duitse literatuur kunt lezen. Maar de krant zal nog wel gaan inderdaad.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Kan het meeste nog wel lezen gelukkig doordat het zoveel op Nederlands lijkt.
Ja, krant ja.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Denk niet dat je dan echt Duitse literatuur kunt lezen. Maar de krant zal nog wel gaan inderdaad.
Biologie vond ik ook echt niet leuk inderdaad. Potentieel zo'n leuk onderwerp, maar het vwo-vak is echt oersaai.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Biologie was zo'n schijtvak hè.En scheikunde was één grote leugen.
Pretpakket dus.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wis B, D, natuurkunde, scheikunde, biologie, de hele mikmak.
Dat oude lettertype maakt het ook vaak ook lastig joh.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Denk niet dat je dan echt Duitse literatuur kunt lezen. Maar de krant zal nog wel gaan inderdaad.
Gewoon begrijpend lezen en een testje 'Hoe goed kan je met Binas omgaan?'quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Biologie vond ik ook echt niet leuk inderdaad. Potentieel zo'n leuk onderwerp, maar het vwo-vak is echt oersaai.
Eindelijk een ander intellectueel in dit SC.quote:
Je was beter in D dan B?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor mij wel ja. Alleen wiskunde B was ik niet goed in.
Ja, dat was het preciesquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon begrijpend lezen en een testje 'Hoe goed kan je met Binas omgaan?'
Enorm zonde.
Right.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:51 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Eindelijk een ander intellectueel in dit SC.
quote:
Ook totaal niet verrassend trouwens dat alle VNL-liefhebbers maximaal 18 jaar oud zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:51 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
#VANKLAVEREN2017quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:51 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat verklaart wel de neus trouwens.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:51 schreef Kaas- het volgende:
Ik kan ook alles in het Portugees lezen overigens.
Nog mooier waren de GL-hoofdstukken. 'Ja, je moet plastic wel recyclen hoor!' No shit Sherlock! En dan was het antwoord op iedere vraag van de toets eutrofiëring.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat was het preciesOf van die naaiende instinkers waar geen enkele vakinhoudelijke kennis voor nodig was.
Dat kwam omdat het mailtje gewoon Nederlands was.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:50 schreef Rezania het volgende:
Mailtje met de verhuurder van een huisje in Frankrijk kon ik ook lezen, ondanks nooit Frans te hebben gehad. Fucking raar eigenlijk.
Wiskunde is dan ook niet zo leuk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor mij wel ja. Alleen wiskunde B was ik niet goed in.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat kwam omdat het mailtje gewoon Nederlands was.
D is niet per se, zoals veel mensen denken, moeilijker dan B. Het zijn gewoon totaal andere takken van wiskunde. Kansrekening, speltheorie, complexe getallen vond ik hartstikke leuk en die vielen onder D. Algebra en meetkunde was ik niet goed in en die zaten in B.quote:
Wiskunde is genieten, behalve statistiek. Alles met formules beschrijven, iedere uitkomst betekent iets, geen vaag gegis. Genieten.quote:
Zeker in Nederland ja.quote:
Ja, dat lijkt me ook een teringwerk. Waarom zou je dat ook doen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat oude lettertype maakt het ook vaak ook lastig joh.
Heb zo'n boek van Kierkegaard, een druk uit begin 20e eeuw. Echt met dat Old English lettertype, met een lettergrootte van 10 of zo. Snijdt haast in je oogballen als je het probeert te lezen.
yeah swag in de bag yoquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:55 schreef Fylax het volgende:
klassiek liberaal beste liberaal
vlaktaks beste taks
Yup, net wat ik dacht...quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wiskunde is genieten, behalve statistiek. Alles met formules beschrijven, iedere uitkomst betekent iets, geen vaag gegis. Genieten.
Ah. Ik had het andersom. Hoewel ik een 9,5 had voor A en maar een 8 voor B, B vond ik wel leuker.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
D is niet per se, zoals veel mensen denken, moeilijker dan B. Het zijn gewoon totaal andere takken van wiskunde. Kansrekening, speltheorie, complexe getallen vond ik hartstikke leuk en die vielen onder D. Algebra en meetkunde was ik niet goed in en die zaten in B.
Jij kent ze toch?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:55 schreef Kaas- het volgende:
Overigens wel typerend, die reactie op VNL van Rez. Op een paar minderjarige internetgekkies na kent echt niemand ze. Die gaan ook 0 zetels pakken komend jaar he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |