Mensen die iets geven om hun lichaamquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:05 schreef Tchock het volgende:
Het enige leuke van fitnessfreaks zijn die veren die in whey-bidons zitten.
Wat? Waarom?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:05 schreef Tchock het volgende:
Het enige leuke van fitnessfreaks zijn die veren die in whey-bidons zitten.
Mannen met plukjes of vlassnorretjes kan ik ook niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan geen volle baard groeien, dus geloof mij maar gewoon.
Er is geven om je lichaam en er is drie uur per dag in de sportschool spenderen. Waar haal je in godsnaam de tijd vandaan?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mensen die iets geven om hun lichaam
Juist ja, dat jij mijn "fitnessfreaks" daaraan gelijkstelt zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zijn leuk. Stuiteren en zo.quote:
Kom dan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:06 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Mannen met plukjes of vlassnorretjes kan ik ook niet serieus nemen.
GODNONDEJU.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:06 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Mannen met plukjes of vlassnorretjes kan ik ook niet serieus nemen.
Die gaan juist niet allemaal eiwitpoeders e.d. eten of binnen trainen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Jij was vroeger zeker ook fan van die spiralen die van de trap afvallen of niet?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Juist ja, dat jij mijn "fitnessfreaks" daaraan gelijkstelt zegt al genoeg.
[..]
Zijn leuk. Stuiteren en zo.
Eiwitpoeders = etenquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die gaan juist niet allemaal eiwitpoeders e.d. eten of binnen trainen.
Absoluutquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij was vroeger zeker ook fan van die spiralen die van de trap afvallen of niet?
Iets heftigs?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Tchock het volgende:
Ik heb een kutdag en deze SC is goede afleiding. Waarvoor dank, heren.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Tchock het volgende:
Ik wist wel dat je ongesteld was.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Tchock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Tchock het volgende:
Damn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
AbsoluutWist je dat die ontworpen zijn door een fabrikant van autoveringen? Hij had een veel te slap model en zijn vrouw was het genie dat bedacht dat het speelgoed kon zijn.
Is dit codetaal?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:09 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Waar? Neem ik mijn soldeerbout weer mee
Ja, je vermengt het. Lekker boeiend. Gewoon daarover vallen in plaats van te reageren, zo kom je er wel in deze SC.quote:
Drie uur is misschien een beetje overdreven. Je gaat naar school, daarna een uurtje sporten en dan naar huis. Niets geks of lastig aan. Het is een mindset.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is geven om je lichaam en er is drie uur per dag in de sportschool spenderen. Waar haal je in godsnaam de tijd vandaan?
Pulp Fictionquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Three tomatoes are walking across the street. Moma tomato, Papa tomato and Baby tomato. Little baby tomato is lagging behind. Father tomato walks over to him, squishes him and says: "Ketchup!"
Je doet alsof het synthetische rotzooi is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, je vermengt het. Lekker boeiend. Gewoon daarover vallen in plaats van te reageren, zo kom je er wel in deze SC.
Ja hoor. Ik ga eerst van 9 tot 5 op het lab staan en daarna nog een uur sportschool. Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Drie uur is misschien een beetje overdreven. Je gaat naar school, daarna een uurtje sporten en dan naar huis. Niets geks of lastig aan. Het is een mindset.
Oh, gaan we nou beginnen over 'chemische' troep?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je doet alsof het synthetische rotzooi is.
Ja, die dingen zijn goor.quote:
Dat is het ook. Niet daarmee zeggend dat het per se slecht is, maar ga niet doen alsof je wheypotten in een boomgaard kunt plukken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Toch vervelend. Veel succes ermee iig.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor mij? Ja. In the grand scheme of things? Niet echt.
DAT IS HET OOKquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik heb liever natuurlijke suiker dan chemische suiker ja, is dat zo raar?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, gaan we nou beginnen over 'chemische' troep?
Het komt vast goed.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor mij? Ja. In the grand scheme of things? Niet echt.
Awesomequote:Op dinsdag 5 april 2016 00:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, eerste aflevering is te vinden.
Je weet dat het een overblijfsel is van melkproducten? Nee? Oké.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is het ook. Niet daarmee zeggend dat het per se slecht is, maar ga niet doen alsof je wheypotten in een boomgaard kunt plukken.
Deze SC is volkomen kut vandaag. Totaal verkracht door non-regulars.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Tchock het volgende:
Maar weer eens zien. Laatste keer is jaren geleden.quote:
Komt uit planten, dus synthetisch? Niet echt. Wel een ongebruikelijke vorm. Niet dat er ook maar enig verschil is tussen synthetische stoffen en natuurlijke stoffen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is het ook. Niet daarmee zeggend dat het per se slecht is, maar ga niet doen alsof je wheypotten in een boomgaard kunt plukken.
Hoelang ga je nog blijven huilenquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:12 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Deze SC is volkomen kut vandaag. Totaal verkracht door non-regulars.
Geen idee hoe het daar bij jullie werkt, maar hier is het altijd nog een vriendelijk persoon die je versterker gaat repareren of iemand die agressief met een stuk metaal van 400 graden op je af loopt.quote:
ALLE SUIKER IS GVD CHEMISCH!quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb liever natuurlijke suiker dan chemische suiker ja, is dat zo raar?
Hoe vaak heb je hem gezien? Ik vond hem de eerste keer niet goed.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:05 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik heb nooit zo erg de populariteit van Pulp Fiction begrepen op het geniale acteerwerk na.
Hetzelfde geldt voor Rivella. Wat gewoon kutzooi is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je weet dat het een overblijfsel is van melkproducten? Nee? Oké.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:12 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Geen idee hoe het daar bij jullie werkt, maar hier is het altijd nog een vriendelijk persoon die je versterker gaat repareren of iemand die agressief met een stuk metaal van 400 graden op je af loopt.
Zou ik hem een keer van je mogen lenen misschien?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het komt vast goed.
En als het niet goed komt leer je er wel mee leven.
Tot zover mijn peptalk.
Ga je nou doen alsof ik niet weet wat wei is?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je weet dat het een overblijfsel is van melkproducten? Nee? Oké.
We gaan allemaal snel weg nu.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:14 schreef Kaas- het volgende:
Ik twijfel of ik nog een derde halve literblik bier neem of ga slapen. Blijft ken hier nog minimaal 20m online?
Wie is ken?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:14 schreef Kaas- het volgende:
Ik twijfel of ik nog een derde halve literblik bier neem of ga slapen. Blijft ken hier nog minimaal 20m online?
1x. De enige film die ik meerdere keren kijk is Lord of The Rings.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je hem gezien? Ik vond hem de eerste keer niet goed.
Casablance (1942) was ook zo'n groeiertje. Eerste keer vond ik hem nog matig, tweede keer veel beter en vanaf de derde keer was het een van m'n favoriete films aller tijden.
Ik weet het, Rez. Herken een grapje.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
ALLE SUIKER IS GVD CHEMISCH!
[ afbeelding ]
Hij lijkt wel wat op je.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
ALLE SUIKER IS GVD CHEMISCH!
[ afbeelding ]
Pep moet je niet uitlenen, heb ik van mijn vrienden begrepen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zou ik hem een keer van je mogen lenen misschien?
Sorry, dit is in strijd met de heilige PI-guide en daarom kan ik het niet accepteren.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
En jij ook. Als ik echt boos was had ik wel [ afbeelding ] gekozen.
Een herziening levert bij goede films serieus regelmatig wat op.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
1x. De enige film die ik meerdere keren kijk is Lord of The Rings.
PI-gebruik is hier sowieso alles behalve normaal kwam ik al snel achter.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry, dit is in strijd met de heilige PI-guide en daarom kan ik het niet accepteren.
Ik heb vanochtend mijn cijfers voor bioinformatica gekregen, gehaald.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:16 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Zal geen van beiden doen hoor![]()
Overigens ga ik wel slapen, morgen weer codekloppen
Wat is bio-informatica?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend mijn cijfers voor bioinformatica gekregen, gehaald.Dus voorlopig niet meer codekloppen.
Dat werkt toch met die DNA lettertjes ofzo? Vond het er altijd wel alternatief uitzien.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend mijn cijfers voor bioinformatica gekregen, gehaald.Dus voorlopig niet meer codekloppen.
Hoezo?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Tchock het volgende:
Heb je vandaag gs toets?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:18 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik heb geschiedenis leren nachtdienst vannacht.
Dat zet ik liever niet op FOK!. Laten we het er bij houden dat ik zoals meestal een autistische hork was.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoezo?
* Kaas- trekt derde halve literblik maar open
Ja en ik moet minstens een 8.5 halen om een 9 te blijven staanquote:
Informatica voor biologische doeleinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Wij werkte gewoon met cijfers.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:18 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Dat werkt toch met die DNA lettertjes ofzo? Vond het er altijd wel alternatief uitzien.
Wat ben je een zeikwijf vandaag trouwens. Tegen Ketchup tenminste, je obsessie.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, je vermengt het. Lekker boeiend. Gewoon daarover vallen in plaats van te reageren, zo kom je er wel in deze SC.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Informatica voor biologische doeleinden.Dat is echt kicken. Lijkt me onwijs interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dat zijn de leukere momenten inderdaad.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zet ik liever niet op FOK!. Laten we het er bij houden dat ik zoals meestal een autistische hork was.
Oei. ik heb vandaag ook gs toetsquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:19 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja en ik moet minstens een 8.5 halen om een 9 te blijven staan.
*zegt 'ie terwijl 'ie languit achter de pc zit met bier en zich afvraagt wat 'ie de komende twee week tijdens z'n vakantie eens zal gaan doen*quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik ga eerst van 9 tot 5 op het lab staan en daarna nog een uur sportschool. Nee, gewoon nee.
Is wel complex en breed, gaat echt van genen tot op de verschillende nucleotiden precies vergelijken tot modelleren van hele kankercellen en alle processen die daar een rol in spelen. Echt superinteressant maar best pittig.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is echt kicken. Lijkt me onwijs interessant.
Na terwijl had die ie een hij moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
*zegt 'ie terwijl 'ie languit achter de pc zit met bier en zich afvraagt wat 'ie de komende twee week tijdens z'n vakantie eens zal gaan doen*
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
*zegt 'ie terwijl 'ie languit achter de pc zit met bier en zich afvraagt wat 'ie de komende twee week tijdens z'n vakantie eens zal gaan doen*
M&O is mijn slechtste vak. Ben vandaag weggelopen bij de toetsquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oei. ik heb vandaag ook gs toets
waar gaat t bij jou over
datzelfde heb ik trouwens met management en organisatie, sta een 9 en wil dat houden
Ja, andere mensen pijn doen met je eigen gefaal is kut.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ah, dat zijn de leukere momenten inderdaad.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weggelopen bij de toets?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:22 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
M&O is mijn slechtste vak. Ben vandaag weggelopen bij de toets.
Verlichting - Nu
Historische context Duitsland, Koude Oorlog en Verlichting.
Mijn eerste vrije week is in juli.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:23 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, dit is mijn eerste echte vakantie dit jaar, ga fietsen.
Maar wat is de titel dan?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Op netflix nu ook de film over Irena Sendler. Ken hem al, maar misschien nog eens kijken.
Voor Ketchup. Zij was een Poolse Schindler. Redde Joden. Dat waren mensen die niet geliefd waren bij de Duitsers. Hadden meestal geen onderzeeboten.
Maar serieus. Indrukwekkende film, prachtige actrice ook die haar speelt.
Maar jij hebt eigenlijk altijd vakantie, met je 6 contacturen per week.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn eerste vrije week is in juli.Stel je even aan.
Dat doet de helft van m'n facebookvrienden, zal wel niet zo moeilijk zijn dus.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan kweek je plantjes in je computer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |