Mensen die iets geven om hun lichaamquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:05 schreef Tchock het volgende:
Het enige leuke van fitnessfreaks zijn die veren die in whey-bidons zitten.
Wat? Waarom?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:05 schreef Tchock het volgende:
Het enige leuke van fitnessfreaks zijn die veren die in whey-bidons zitten.
Mannen met plukjes of vlassnorretjes kan ik ook niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan geen volle baard groeien, dus geloof mij maar gewoon.
Er is geven om je lichaam en er is drie uur per dag in de sportschool spenderen. Waar haal je in godsnaam de tijd vandaan?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mensen die iets geven om hun lichaam
Juist ja, dat jij mijn "fitnessfreaks" daaraan gelijkstelt zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zijn leuk. Stuiteren en zo.quote:
Kom dan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:06 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Mannen met plukjes of vlassnorretjes kan ik ook niet serieus nemen.
GODNONDEJU.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:06 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Mannen met plukjes of vlassnorretjes kan ik ook niet serieus nemen.
Die gaan juist niet allemaal eiwitpoeders e.d. eten of binnen trainen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Jij was vroeger zeker ook fan van die spiralen die van de trap afvallen of niet?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Juist ja, dat jij mijn "fitnessfreaks" daaraan gelijkstelt zegt al genoeg.
[..]
Zijn leuk. Stuiteren en zo.
Eiwitpoeders = etenquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die gaan juist niet allemaal eiwitpoeders e.d. eten of binnen trainen.
Absoluutquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij was vroeger zeker ook fan van die spiralen die van de trap afvallen of niet?
Iets heftigs?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Tchock het volgende:
Ik heb een kutdag en deze SC is goede afleiding. Waarvoor dank, heren.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Tchock het volgende:
Ik wist wel dat je ongesteld was.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Tchock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Tchock het volgende:
Damn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
AbsoluutWist je dat die ontworpen zijn door een fabrikant van autoveringen? Hij had een veel te slap model en zijn vrouw was het genie dat bedacht dat het speelgoed kon zijn.
Is dit codetaal?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:09 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Waar? Neem ik mijn soldeerbout weer mee
Ja, je vermengt het. Lekker boeiend. Gewoon daarover vallen in plaats van te reageren, zo kom je er wel in deze SC.quote:
Drie uur is misschien een beetje overdreven. Je gaat naar school, daarna een uurtje sporten en dan naar huis. Niets geks of lastig aan. Het is een mindset.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is geven om je lichaam en er is drie uur per dag in de sportschool spenderen. Waar haal je in godsnaam de tijd vandaan?
Pulp Fictionquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Three tomatoes are walking across the street. Moma tomato, Papa tomato and Baby tomato. Little baby tomato is lagging behind. Father tomato walks over to him, squishes him and says: "Ketchup!"
Je doet alsof het synthetische rotzooi is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, je vermengt het. Lekker boeiend. Gewoon daarover vallen in plaats van te reageren, zo kom je er wel in deze SC.
Ja hoor. Ik ga eerst van 9 tot 5 op het lab staan en daarna nog een uur sportschool. Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Drie uur is misschien een beetje overdreven. Je gaat naar school, daarna een uurtje sporten en dan naar huis. Niets geks of lastig aan. Het is een mindset.
Oh, gaan we nou beginnen over 'chemische' troep?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je doet alsof het synthetische rotzooi is.
Ja, die dingen zijn goor.quote:
Dat is het ook. Niet daarmee zeggend dat het per se slecht is, maar ga niet doen alsof je wheypotten in een boomgaard kunt plukken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Toch vervelend. Veel succes ermee iig.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor mij? Ja. In the grand scheme of things? Niet echt.
DAT IS HET OOKquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik heb liever natuurlijke suiker dan chemische suiker ja, is dat zo raar?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, gaan we nou beginnen over 'chemische' troep?
Het komt vast goed.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor mij? Ja. In the grand scheme of things? Niet echt.
Awesomequote:Op dinsdag 5 april 2016 00:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, eerste aflevering is te vinden.
Je weet dat het een overblijfsel is van melkproducten? Nee? Oké.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is het ook. Niet daarmee zeggend dat het per se slecht is, maar ga niet doen alsof je wheypotten in een boomgaard kunt plukken.
Deze SC is volkomen kut vandaag. Totaal verkracht door non-regulars.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Tchock het volgende:
Maar weer eens zien. Laatste keer is jaren geleden.quote:
Komt uit planten, dus synthetisch? Niet echt. Wel een ongebruikelijke vorm. Niet dat er ook maar enig verschil is tussen synthetische stoffen en natuurlijke stoffen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is het ook. Niet daarmee zeggend dat het per se slecht is, maar ga niet doen alsof je wheypotten in een boomgaard kunt plukken.
Hoelang ga je nog blijven huilenquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:12 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Deze SC is volkomen kut vandaag. Totaal verkracht door non-regulars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |