KLOOTZAK!!!!quote:Op maandag 4 april 2016 21:32 schreef Kopsterk het volgende:
Zijn de interviews van Genee echt zo erg? Heb alleen de uitzending met Peter R. gezien.
De helft van dit topic ook niet.quote:Op maandag 4 april 2016 21:34 schreef opperkleurder het volgende:
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP
toen was Bazoer nog niet geboren
1 Dennis bier, 2 Dennis bier, 1,2,3,4 Dennis bier.quote:Op maandag 4 april 2016 21:34 schreef opperkleurder het volgende:
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP
toen was Bazoer nog niet geboren
Ik ben geboren toen mijn grote held voor de tweede keer wereldkampioen werd als beste spelerquote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 4 april 2016 21:36 schreef Ties02 het volgende:
Humbertoik heb dat programma nog nooit gekeken, erg knap vind ik zelf
welk programmaquote:Op maandag 4 april 2016 21:36 schreef Ties02 het volgende:
1 2 3 4 Dennis Sinas met een rietjequote:
Pele?quote:Op maandag 4 april 2016 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben geboren toen mijn grote held voor de tweede keer wereldkampioen werd als beste speler
Ik stond boven in daarna liep ik een rondje door het stadion. Moet nu nog handtekeningen uitdelenquote:Op maandag 4 april 2016 21:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zat achter het doel, maar was ff pissen toen de goal viel
Kk rassistquote:Op maandag 4 april 2016 21:36 schreef Ties02 het volgende:
Mooie kat.quote:Op maandag 4 april 2016 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
Het is toch pauze dus willen jullie iets heel schattigs zien?
[ afbeelding ]
Barney ? ? ? ?quote:Op maandag 4 april 2016 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben geboren toen mijn grote held voor de tweede keer wereldkampioen werd als beste speler
Ik had een foto van jou verwacht.quote:Op maandag 4 april 2016 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
Het is toch pauze dus willen jullie iets heel schattigs zien?
[ afbeelding ]
*vermeegenquote:Op maandag 4 april 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was met Harry Vermegen toch?
Jaquote:Op maandag 4 april 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aanwijzend voornaamwoordquote:
Nee de rechtsbuitenquote:
Je kent Mastermovies niet?quote:Op maandag 4 april 2016 21:38 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zo komt homohaat laat toch wel erg dichtbij.
Vermeegen en Henk Spanquote:Op maandag 4 april 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeroen Heubach is mijn heldquote:Op maandag 4 april 2016 21:38 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom zijn het altijd de beste spelers die een held zijn voor veel mensen? Waarom niet gewoon een keer Bram van Polen of Ard van Peppen?
Vincent Vermeij is toch een aardige held op dit forumpjequote:Op maandag 4 april 2016 21:38 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom zijn het altijd de beste spelers die een held zijn voor veel mensen? Waarom niet gewoon een keer Bram van Polen of Ard van Peppen?
Ander landquote:
Lex Immers, Tom Beugelsdijk.quote:Op maandag 4 april 2016 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vincent Vermeij is toch een aardige held op dit forumpje
Bram van Polen is wel een held van mij hoor.quote:Op maandag 4 april 2016 21:38 schreef Kopsterk het volgende:
En best gevarieerd.quote:Op maandag 4 april 2016 21:40 schreef Evertjan het volgende:
Gewoon iedere dag pizza eten niks mis mee
Daar weet Paxcon alles vanquote:Op maandag 4 april 2016 21:41 schreef opperkleurder het volgende:
Vroeg of laat scheurt elk sterretje.
Bram van de Zuid-Polen of van de Noord-Polen?quote:Op maandag 4 april 2016 21:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Bram van Polen is wel een held van mij hoor.
Omdat niemand hier Garrincha kent z'n ene been langer was dan de andere straat arm feboren zln leven lang alcoholist krimme benen en er 2 miljoen mensen langs de route stond toen de lijkkist op een aanhanger een rit maakte. Hij twee keer de beste speler was op een WK waaar ie twee keer achtter elkaar werekldkampien werd. Dat is allesquote:Op maandag 4 april 2016 21:38 schreef Kopsterk het volgende:
Paxcon is een bekende in het Groningse homocircuitquote:
Die man heeft een zoon in Zweden.quote:Op maandag 4 april 2016 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat niemand hier Garrincha kent z'n ene been langer was dan de andere straat arm feboren zln leven lang alcoholist krimme benen en er 2 miljoen mensen langs de route stond toen de lijkkist op een aanhanger een rit maakte. Hij twee keer de beste speler was op een WK waaar ie twee keer achtter elkaar werekldkampien werd. Dat is alles
Johannes Vermeer?quote:Op maandag 4 april 2016 21:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Paxcon is een bekende in het Groningse homocircuit
Weetje nog dat van die aids spuiten? Drie keer raden wie daar achter zat
Ik zou ook eens wat minder drinken als ik jou was.quote:Op maandag 4 april 2016 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat niemand hier Garrincha kent z'n ene been langer was dan de andere straat arm feboren zln leven lang alcoholist krimme benen en er 2 miljoen mensen langs de route stond toen de lijkkist op een aanhanger een rit maakte. Hij twee keer de beste speler was op een WK waaar ie twee keer achtter elkaar werekldkampien werd. Dat is alles
Etsu?quote:Op maandag 4 april 2016 21:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Paxcon is een bekende in het Groningse homocircuit
Weetje nog dat van die aids spuiten? Drie keer raden wie daar achter zat
Niks, je hebt de koelkast al gewonnenquote:Op maandag 4 april 2016 21:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat zou ik doen met mijn 2 andere raadpogingen?
quote:Op maandag 4 april 2016 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die man heeft een zoon in Zweden.
Ik type snel en half in het donker. Ga je hier verder met kutten ?quote:Op maandag 4 april 2016 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou ook eens wat minder drinken als ik jou was.
Ik was blij dat ik weer gezond en wel in de trein naar de bewoonde wereld zat.quote:Op maandag 4 april 2016 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rare mensen daar in Groningen hoor.
Tuurlijkquote:
Ik raad Tong aan om juist meer te drinken.quote:Op maandag 4 april 2016 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou ook eens wat minder drinken als ik jou was.
Ik snap het helemaal. Je wilt er nog niet dood gevonden worden daar.quote:Op maandag 4 april 2016 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik weer gezond en wel in de trein naar de bewoonde wereld zat.
Programma ook nietquote:Op maandag 4 april 2016 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic gaat helemaal nergens meer over.
Wel weinig allochtonenquote:Op maandag 4 april 2016 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal. Je wilt er nog niet dood gevonden worden daar.
Normaal wel dan?quote:Op maandag 4 april 2016 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic gaat helemaal nergens meer over.
Ha ha ha. Ik drink niet meer door omstandigheden helaasquote:Op maandag 4 april 2016 21:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik raad Tong aan om juist meer te drinken.
Daar bellen ze nog de politie als er een neger over straat loopt.quote:
Ih ja. Zal eens een keertje kijkenquote:
Is je geld al op? Die uitkering is ook geen vetpot he.quote:Op maandag 4 april 2016 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Ik drink niet meer door omstandigheden helaas
De hele settingquote:
Ziekjes al een hele tijdquote:Op maandag 4 april 2016 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is je geld al op? Die uitkering is ook geen vetpot he.
Badderharing heeft ooit bij een BVO gespeeld.quote:Op maandag 4 april 2016 21:47 schreef Pascalus het volgende:
Jan is gespierd zou BadderHaring zeggen.
Nou nou nou nouquote:Op maandag 4 april 2016 21:48 schreef luckass het volgende:
[..]
In de kampjes destijds wogen ze 40-45 kilo
Heb ik over gelezen terugkijken waard ?quote:
Bij FC Eindhoven moet je contributie betalen.quote:Op maandag 4 april 2016 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Badderharing heeft ooit bij een BVO gespeeld.
Thanksquote:
Zijn aparte landen he tegenwoordig.quote:Op maandag 4 april 2016 21:50 schreef Caland het volgende:
Zetten ze nu serieus Aruba en Curacao als nationaliteit erbij?
Apartheid is al lang voorbijquote:Op maandag 4 april 2016 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn aparte landen he tegenwoordig.
Zit al langer 100 % in de WAO. Heeft allemaal met elkaar te maken.quote:Op maandag 4 april 2016 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na 2 jaar ziekte ben je werkloos tegenwoordig.
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 4 april 2016 21:50 schreef Caland het volgende:
Zetten ze nu serieus Aruba en Curacao als nationaliteit erbij?
Mooi kut is dat wel.quote:Op maandag 4 april 2016 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit al langer 100 % in de WAO. Heeft allemaal met elkaar te maken.
quote:Op maandag 4 april 2016 21:51 schreef Pascalus het volgende:
Gefeliciteerd Arkadiusz Milik, je bent de Speler van de Week!
Word je niet vrolijk van idd. Dus geen beroeps werkloze zoals ze altijd denken en dachten ging er verder nooit op in.quote:
Als ze Costa en co even richting Arnhem sturen is dat mogelijkquote:Op maandag 4 april 2016 21:53 schreef Brammess het volgende:
Chelsea kan vitesse kampioen maken.
Die noteer ik even.
Gewoon het beste er van maken.quote:Op maandag 4 april 2016 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Word je niet vrolijk van idd. Dus geen beroeps werkloze zoals ze altijd denken en dachten ging er verder nooit op in.
Make the kutscheet great again!quote:Op maandag 4 april 2016 21:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Haags zet de kutscheet weer helemaal op de kaart!
Niks maar die zullen ook wel een Nederlands paspoort hebben.quote:
Ikke wel.quote:
quote:Op maandag 4 april 2016 21:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Haags zet de kutscheet weer helemaal op de kaart!
quote:Op maandag 4 april 2016 21:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dat is toch de correcte uitspraak
Wat dacht jij. Je merkt niks aan me. l(quote:Op maandag 4 april 2016 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon het beste er van maken.
quote:
YES!quote:Op maandag 4 april 2016 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben je voor mij dan bij deze RolandJe krijgt een schoen van me.
Sterkte Tong.quote:Op maandag 4 april 2016 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat dacht jij. Je merkt niks aan me. l(
WOWquote:Op maandag 4 april 2016 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Of het lukt weet ik niet.
Beterschapquote:Op maandag 4 april 2016 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat dacht jij. Je merkt niks aan me. l(
De enige treinen die toen op tijd reden gingen richting het oosten.quote:
Sowquote:Op maandag 4 april 2016 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
De enige treinen die toen op tijd reden gingen richting het oosten.
Pas nou op..quote:Op maandag 4 april 2016 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
AZ wint nooit van een top 3 club.
Feitelijk onjuist.quote:Op maandag 4 april 2016 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
AZ wint nooit van een top 3 club.
Verplichte treincombi naar Auschwitzquote:Op maandag 4 april 2016 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond je WOII grapjes vroeger altijd beter.quote:Op maandag 4 april 2016 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon China.quote:Op maandag 4 april 2016 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond je WOII grapjes vroeger altijd beter.
Al komt dat wellicht omdat ik toen zelf wat minder ontwikkeld was.
Jynx Mazequote:Op maandag 4 april 2016 21:58 schreef KingRoland het volgende:
Haags dikke JYNX nu gaan ze de volgende keer winnen van de top-3
Zodra Judas van den Brom weg is daar gun ik AZ het allerbestequote:Op maandag 4 april 2016 21:58 schreef KingRoland het volgende:
Haags dikke JYNX nu gaan ze de volgende keer winnen van de top-3
1940 belde, hij wil zijn grap terug.quote:Op maandag 4 april 2016 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 16:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja man , als ajax wint kom ik nooit meer terug.
Goed nieuws voor jou
Als ik gay was zou ik hem in ieder geval niet geven.quote:Op maandag 4 april 2016 21:59 schreef Karina het volgende:
Milik heeft ook een oude kop voor zijn leeftijd.
En Kees Kanjerkachelquote:Op maandag 4 april 2016 21:59 schreef Caland het volgende:
Die dikke met z'n camera heeft ook gestemd.
Ik ben niet gay en geef hem ook niksquote:Op maandag 4 april 2016 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik gay was zou ik hem in ieder geval niet geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |