Sorryquote:Op maandag 4 april 2016 19:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst je eindexamens halen, snotaap.
Altijd als ik er niet ben... lijkt verdorie de DGK-SC van destijds wel, daar vielen ook altijd van die groepsbannen als ik in de kroeg zatquote:
Niet om Kant teniet te doen, maar wat wij hier allemaal hebben geschreven... Poeh.quote:Op maandag 4 april 2016 19:41 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Sowieso als Kant nooit geboren was dan werd 'Kritik der reinen vernunft' gewoon in dit topic geschreven.
Maar toen deelde ik ze nog uitquote:Op maandag 4 april 2016 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Altijd als ik er niet ben... lijkt verdorie de DGK-SC van destijds wel, daar vielen ook altijd van die groepsbannen als ik in de kroeg zat
Crew kan je niet blokkeren.quote:Op maandag 4 april 2016 19:43 schreef Kaas- het volgende:
Overigens remlof, geblokkeerde users werkt prima mobiel. Beter zelfs, want mobiel zie je hun posts echt nooit terwijl je die op op de pc doorzichtig nog wel soort van ziet wanneer je de posts live onderaan de pagina zonder refreshing laat verschijnen.
Tegenwoordig wel inderdaad. Ben blij dat ik die bagger van Ketchup nu volkomen kan negeren.quote:Op maandag 4 april 2016 19:43 schreef Kaas- het volgende:
Overigens remlof, geblokkeerde users werkt prima mobiel. Beter zelfs, want mobiel zie je hun posts echt nooit terwijl je die op op de pc doorzichtig nog wel soort van ziet wanneer je de posts live onderaan de pagina zonder refreshing laat verschijnen.
Dat ik de bagger van Fylax nog vertoond krijg is inderdaad een beetje jammerquote:
quote:Op maandag 4 april 2016 19:45 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat ik de bagger van Fylax nog vertoond krijg is inderdaad een beetje jammer
Goed punt.quote:
Whehe.quote:Op maandag 4 april 2016 19:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel inderdaad. Ben blij dat ik die bagger van Ketchup nu volkomen kan negeren.
Is er ergens een programma over dat mallotige referendum ofzo?quote:Op maandag 4 april 2016 19:45 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Farage zit daar wel lekker de stemming er uit te halen met zijn 'our vote is the main course'. Denk je net een beetje de redder van de Nederlandse democratie te zijn, komt er zo'n lul op het podium roepen dat het allemaal eigenlijk geen reet voorstelt.
http://frontpage.fok.nl/w(...)et-nigel-farage.htmlquote:Op maandag 4 april 2016 19:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Is er ergens een programma over dat mallotige referendum ofzo?
Ik moet ook al dealen met een forum dat dergelijke figuren überhaupt crew maakt.quote:
Is dat alleen via internet te volgen?quote:Op maandag 4 april 2016 19:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/w(...)et-nigel-farage.html
Gezien al het gespam hier op fok komt een flink deel van de paar kijkers hier vandaanquote:Op maandag 4 april 2016 19:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Is er ergens een programma over dat mallotige referendum ofzo?
Wel lekker rustig modden.quote:Op maandag 4 april 2016 19:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook jammer dat je als crew geen users kunt blokkeren....
Het kan wel, maar dan kun je net zo goed op zwart gaan
In Volendam nog wel, hoe passend.quote:Op maandag 4 april 2016 19:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lekker gebruind ook.quote:Op maandag 4 april 2016 19:48 schreef Heilwasser het volgende:
De Hoeders van onze roemrijke natie:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2016 19:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die kop van Van Klaveren lijkt gewoon op een eikel.quote:Op maandag 4 april 2016 19:48 schreef Heilwasser het volgende:
De Hoeders van onze roemrijke natie:
[ afbeelding ]
Kreeg je een stijfje?quote:Op maandag 4 april 2016 19:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die kop van Van Klaveren lijkt gewoon op een eikel.
Het is wel bijna afgelopen denk ikquote:Op maandag 4 april 2016 19:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien op op een digitale zender van zigo ofzo. Ik ga het ook eens opzetten.
De enige stad waar het niveau stijgt door mensen als Roos en Van Klaveren.quote:Op maandag 4 april 2016 19:50 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Oh het is ook nog echt in Volendam. Ja dan kun je de zaal wel vol krijgen
Van horen zeggen dat het ook een waardeloze maatschappijleraar was.quote:Op maandag 4 april 2016 19:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die kop van Van Klaveren lijkt gewoon op een eikel.
Mooi, heel lang trek ik die Farage toch niet.quote:
Waarom dacht je anders dat ze het in dat inteelttokkiedorp deden?quote:Op maandag 4 april 2016 19:50 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Oh het is ook nog echt in Volendam. Ja dan kun je de zaal wel vol krijgen
Ja, dat is 100% zeker.... "Hoe bier mijn postrechten redde" <<----- True Story!!!!quote:Op maandag 4 april 2016 19:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Vast alleen maar omdat jij toen toevallig in de kroeg zat
Zo lang ze maar niet hun handje op gaan houden als de inkomsten zijn verdampt omdat "Alle buitenlanders moeten opruttee!!111!!".quote:Op maandag 4 april 2016 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
De enige stad waar het niveau stijgt door mensen als Roos en Van Klaveren.
Waarom is Farage volgens jou een held?quote:Op maandag 4 april 2016 19:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ho ho, hij had Bram voor bekendheid, en ook Stasje.quote:Op maandag 4 april 2016 19:52 schreef KoosVogels het volgende:
VNL bestaat niet meer na de volgende verkiezingen. Die Van Klaveren geniet enige bekendheid op internet, maar voor het grote publiek is en blijft hij een grote onbekende.
Omdat hij een puber is daaromquote:Op maandag 4 april 2016 19:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waarom is Farage volgens jou een held?
Door Bram te lozen zijn ze hun gezicht naar buiten verloren, ook. Hij had flink wat stemmen binnen kunnen halen vermoed ik.quote:Op maandag 4 april 2016 19:52 schreef KoosVogels het volgende:
VNL bestaat niet meer na de volgende verkiezingen. Die Van Klaveren geniet enige bekendheid op internet, maar voor het grote publiek is en blijft hij een grote onbekende.
De eerste onderzeeër was van een Nederlander.quote:Op maandag 4 april 2016 19:52 schreef KetchupFTW het volgende:
Hoe konden de Duitsers zolang de enige natie zijn met onderzeeboten?
Dat is dan ook niet het geval. De eerste onderzeeërs werden al gebruikt in de Amerikaanse Burgeroorlog.quote:Op maandag 4 april 2016 19:52 schreef KetchupFTW het volgende:
Hoe konden de Duitsers zolang de enige natie zijn met onderzeeboten?
Nou en, roddelnicht.quote:Op maandag 4 april 2016 19:51 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Van horen zeggen dat het ook een waardeloze maatschappijleraar was.
Dat zullen ze ook over Friek_ zeggen als hij met D66 aan de macht komt. De haters.quote:Op maandag 4 april 2016 19:51 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Van horen zeggen dat het ook een waardeloze maatschappijleraar was.
Stassen geniet alleen bekendheid onder politieke junkies zoals wij. De gemiddelde kiezer heeft geen flauw idee wie dat mokkel is.quote:Op maandag 4 april 2016 19:53 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ho ho, hij had Bram voor bekendheid, en ook Stasje.
[ afbeelding ]
Ja dat weet ik, maar in de 1ste en 2de wereldoorlog hadden de Duitsers op het gebied van onderzeeërs een monopolie.quote:Op maandag 4 april 2016 19:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet het geval. De eerste onderzeeërs werden al gebruikt in de Amerikaanse Burgeroorlog.
Nee.quote:Op maandag 4 april 2016 19:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar in de 1ste en 2de wereldoorlog hadden de Duitsers op het gebied van onderzeeërs een monopolie.
Nou ja het heeft alleen maar schade in Almere aangericht, daar viel toch niet veel aan te verpestenquote:
Onjuist.quote:Op maandag 4 april 2016 19:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar in de 1ste en 2de wereldoorlog hadden de Duitsers op het gebied van onderzeeërs een monopolie.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 4 april 2016 19:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wel nee. Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 4 april 2016 19:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Overzicht van onderzeeërs die werden gebruikt tijdens WOIIquote:Op maandag 4 april 2016 19:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat is op zich al een wonder idd, dat je nog schade in Almere kunt aanrichten.quote:Op maandag 4 april 2016 19:56 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Nou ja het heeft alleen maar schade in Almere aangericht, daar viel toch niet veel aan te verpesten
Hoe krijg je dit verzonnen?quote:Op maandag 4 april 2016 19:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Slecht fundament voor zo'n uitspraak, zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 4 april 2016 20:01 schreef KetchupFTW het volgende:
O.
Ik heb nog nooit over andere onderzeeboten gehoord dan de U-boten.
quote:Op maandag 4 april 2016 20:01 schreef KetchupFTW het volgende:
O.
Het was meer een vraag hoor. Ik vroeg het me gewoon af.quote:Op maandag 4 april 2016 20:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Slecht fundament voor zo'n uitspraak, zullen we maar zeggen.
quote:Op maandag 4 april 2016 20:04 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het was meer een vraag hoor. Ik vroeg het me gewoon af.
quote:Het vraagteken is een leesteken dat men aan het einde van een vraagzin plaatst, om duidelijk te maken dat het een vraag is.
Omdat ik de genialiteit van POLcafé heb.quote:Op maandag 4 april 2016 20:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom google je niet gewoon even voordat je wat roept.
Dat komt door de mooie verhalen van de moffen omdat ze een redelijke tactiek hadden. Totdat de geallieerden dit in de gaten hadden.quote:Op maandag 4 april 2016 20:01 schreef KetchupFTW het volgende:
O.
En dat gaat straks z'n geschiedenisexamen maken.quote:Op maandag 4 april 2016 19:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Daarom is Rusland ook gewoon voorbestemd om de wereld te leiden: onmogelijk om te verslaan.quote:Op maandag 4 april 2016 20:07 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat komt door de mooie verhalen van de moffen omdat ze een redelijke tactiek hadden. Totdat de geallieerden dit in de gaten hadden.
Blitzkrieg was ook zo mooi, totdat ze in Rusland kwamen.
Mwah, ik las meer een stelling dan een vraag.... en zelfs een stelling die niet veel ruimte voor vragen over liet.quote:Op maandag 4 april 2016 20:04 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het was meer een vraag hoor. Ik vroeg het me gewoon af.
Ik deed het al nooit zo goed op het onderdeel duikbootgeschiedenis.quote:Op maandag 4 april 2016 20:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dat gaat straks z'n geschiedenisexamen maken.
Jammer dat ik dit soort ultradomme uitspraken nog zie als ze gequote worden.quote:Op maandag 4 april 2016 20:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Slecht fundament voor zo'n uitspraak, zullen we maar zeggen.
Nee die gevolgtrekking klopt niet helemaal.quote:Op maandag 4 april 2016 20:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Daarom is Rusland ook gewoon voorbestemd om de wereld te leiden: onmogelijk om te verslaan.
Jij zegt iets uitermate doms en dan dient de rest van het gezelschap stil te zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 20:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik deed het al nooit zo goed op het onderdeel duikbootgeschiedenis.
En nou allemaal even stil a.u.b.
Iedereen quote ze speciaal voor jou, heb je af en toe nog wat te lachenquote:Op maandag 4 april 2016 20:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit soort ultradomme uitspraken nog zie als ze gequote worden.
Jezus man.quote:Op maandag 4 april 2016 20:01 schreef KetchupFTW het volgende:
O.
En gaat gewoon door....quote:Op maandag 4 april 2016 20:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij zegt iets uitermate doms en dan dient de rest van het gezelschap stil te zijn.
Typisch.
quote:Op maandag 4 april 2016 20:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Daarom is Rusland ook gewoon voorbestemd om de wereld te leiden: onmogelijk om te verslaan.
Ik zit echt niet op die domme bagger van hem te wachten.quote:Op maandag 4 april 2016 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedereen quote ze speciaal voor jou, heb je af en toe nog wat te lachen
Ik heb ook wel eens van Das boot gehoord.... zal wel van die rechtsbijstandsverzekeraar zijnquote:
Zoals anderen al aanstipten is het vooral heel moeilijk door duizenden kilometers bevroren en grondstofarm land te reizen met een leger, meer dan dat Rusland nou onverslaanbaar is...quote:Op maandag 4 april 2016 20:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |