abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 april 2016 @ 20:55:48 #101
359381 malleable
a/b should be solve(bx = a)
pi_161177820
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 20:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik zou het niet direct een staatsgreep noemen. Na wat er allemaal was gebeurd, kon Janoekovitsj gewoon niet blijven zitten.

De docu 'Winter on Fire' toevallig gezien?
Blijft natuurlijk een staatsgreep.
pi_161177857
quote:

[..]

Ik zou het niet direct een staatsgreep noemen. Na wat er allemaal was gebeurd, kon Janoekovitsj gewoon niet blijven zitten.

Allemaal leugens, het is een coup gepleegd door nazi's en fascisten :(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2016 20:57:06 ]
  maandag 4 april 2016 @ 20:57:23 #103
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161177892
quote:

[..]

Nee niet gezien. Ga wel kijken maar zal niet veel (denk ik) veranderen aan mijn opinie.

En wat ze toen flikten kunnen ze met de Eu ook flikken.
pi_161177970
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 20:55 schreef malleable het volgende:

[..]

Blijft natuurlijk een staatsgreep.
Technisch gezien wellicht.

Maar we hebben het uiteindelijk wel over een corrupte despoot die een aanvankelijk vredelievende demonstraties met buitensporig geweld neersloeg. Dan ben je als democratisch gekozen leider toch wel redelijk over je houdbaarheid heen. Zeker als er op gegeven demonstranten worden gedood.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_161177995
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 20:57 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nee niet gezien. Ga wel kijken maar zal niet veel (denk ik) veranderen aan mijn opinie.

En wat ze toen flikten kunnen ze met de Eu ook flikken.
Wie kunnen wat flikken bij de EU?
  maandag 4 april 2016 @ 21:04:40 #106
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161178234
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 20:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Technisch gezien wellicht.

Maar we hebben het uiteindelijk wel over een corrupte despoot die een aanvankelijk vredelievende demonstraties met buitensporig geweld neersloeg. Dan ben je als democratisch gekozen leider toch wel redelijk over je houdbaarheid heen. Zeker als er op gegeven demonstranten worden gedood.
Er zijn wat twijfels hier over en er zijn bewijzen gevonden dat er sluipschutters waren van de opositie partijen (de neo nazies om juist te zijn) die de boel opstookten door op protesters te schieten.
En wat dat betreft is Poroshenko natuurlijk ook ontmaskerd als een aso fraudeur en geld witwasser.
Nogmaals: zit de Eu hier op te wachten?
  maandag 4 april 2016 @ 21:07:24 #107
359381 malleable
pi_161178356
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 21:04 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Er zijn wat twijfels hier over en er zijn bewijzen gevonden dat er sluipschutters waren van de opositie partijen (de neo nazies om juist te zijn) die de boel opstookten door op protesters te schieten.
En wat dat betreft is Poroshenko natuurlijk ook ontmaskerd als een aso fraudeur en geld witwasser.
Nogmaals: zit de Eu hier op te wachten?
Tuurlijk zit we daar niet op te wachten, maar het is niet alsof de EU verantwoordelijkheid voor de Oekraïne gaat nemen. Het blijft gewoon een sovereign land die als ze het willen het verdrag ook zo weer opzeggen.

We gaan er gewoon wat nauwer mee samenwerken, Israël,Egypte,etc... is ook niet het paradijs werken we ook mee samen.
  maandag 4 april 2016 @ 21:11:37 #108
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161178534
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 21:07 schreef malleable het volgende:

[..]

Tuurlijk zit we daar niet op te wachten, maar het is niet alsof de EU verantwoordelijkheid voor de Oekraïne gaat nemen. Het blijft gewoon een sovereign land die als ze het willen het verdrag ook zo weer opzeggen.

We gaan er gewoon wat nauwer mee samenwerken, Israël,Egypte,etc... is ook niet het paradijs werken we ook mee samen.
Gaan we ook een deel van hun schuld (lees verduistering) afbetalen die ze bij Gazprom hebben? 3,8 milliard euro?

http://www.nu.nl/economie(...)igt-flink-lopen.html

'Gasschuld Oekraïne dreigt flink op te lopen'
Foto: AFP
Gepubliceerd: 28 mei 2014 15:30 Laatste update: 28 mei 2014 15:30

Als Oekraïne niets doet, zal de schuld van het land aan het Russische staatsgasbedrijf Gazprom rond 7 juni zijn opgelopen tot 5,2 miljard dollar (3,8 miljard euro).

Daarvoor heeft de topman van Gazprom, Aleksej Miller, woensdag gewaarschuwd.

De schuld van Oekraïne bedraagt volgens Gazprom nu meer dan 3,5 miljard dollar. Gazprom heeft gedreigd Oekraïne niet meer van gas te voorzien, als dat land de rekening voor de leveranties in juni niet vooruitbetaalt.

Deze week onderhandelden Rusland, Oekraïne en Europees commissaris Günther Oettinger (Energie) in Berlijn over de betaling van de Russische gasleveranties aan Oekraïne. Miller was daarbij aanwezig.
pi_161178733
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 21:11 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Gaan we ook een deel van hun schuld (lees verduistering) afbetalen die ze bij Gazprom hebben? 3,8 milliard euro?
Nee, waarom zouden we?
pi_161178836
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 21:11 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/economie(...)igt-flink-lopen.html

'Gasschuld Oekraïne dreigt flink op te lopen'
Foto: AFP
Gepubliceerd: 28 mei 2014 15:30 Laatste update: 28 mei 2014 15:30

Als Oekraïne niets doet, zal de schuld van het land aan het Russische staatsgasbedrijf Gazprom rond 7 juni zijn opgelopen tot 5,2 miljard dollar (3,8 miljard euro).

Daarvoor heeft de topman van Gazprom, Aleksej Miller, woensdag gewaarschuwd.

De schuld van Oekraïne bedraagt volgens Gazprom nu meer dan 3,5 miljard dollar. Gazprom heeft gedreigd Oekraïne niet meer van gas te voorzien, als dat land de rekening voor de leveranties in juni niet vooruitbetaalt.

Deze week onderhandelden Rusland, Oekraïne en Europees commissaris Günther Oettinger (Energie) in Berlijn over de betaling van de Russische gasleveranties aan Oekraïne. Miller was daarbij aanwezig.
Als ze het koud krijgen kunnen we ze voor een zacht prijsje voorzien van lekkere warme Unox mutsen.
pi_161178847
Daarnet even dat GeenPeil-VNL youtube gebeuren gezien, was wel triple facepalm. Amateurisme spat van het scherm af.
Iemand die het nog niet weet gaat dan niet nee stemmen.
Rob de Geus zou zeggen: man, man, man, man, man, man.
I´m back.
  maandag 4 april 2016 @ 21:20:17 #112
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161178936
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 21:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, waarom zouden we?
Ok.
En wat als de Russen de gaskraan gaan dichtdraaien? De EU hangt voor een groot deel aan deze leveranties vast. Dus er kan wel eens een crisis ontstaan door het gezeik van de corrupte Oekrainische parlementariers.
Dus zou het heel goed kunnen dat de EU, omdat ze anders hard getroffen worden hier door, eens flink in de buidel gaat tasten.
Zijn we dan nog steeds blij?
  maandag 4 april 2016 @ 21:23:33 #113
359381 malleable
pi_161179084
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 21:20 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ok.
En wat als de Russen de gaskraan gaan dichtdraaien? De EU hangt voor een groot deel aan deze leveranties vast. Dus er kan wel eens een crisis ontstaan door het gezeik van de corrupte Oekrainische parlementariers.
Dus zou het heel goed kunnen dat de EU, omdat ze anders hard getroffen worden hier door, eens flink in de buidel gaat tasten.
Als de russen niet leveren, krijgen de russen geen geld, en stort hun economie nog verder in.

De EU heeft ondertussen flinke gasvoorraden en kan op korte termijn extra nucleaire en kolen centrales energie opwekken.

Oftewel ja het word heel vervelend als de russen de gaskraan dichtdraaien, maar dat overleven we wel. In elk geval geen reden om ons door russen of oekrainers te laten chanteren.
pi_161179166
quote:

[..]

Ok.
De Russische economie ligt al op z'n gat. Denk niet dat Poetin zijn land nog meer schade toe wil brengen.

Verder is angst natuurlijk een slechte raadgever.
  maandag 4 april 2016 @ 21:28:56 #115
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161179314
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 21:23 schreef malleable het volgende:

[..]

Als de russen niet leveren, krijgen de russen geen geld, en stort hun economie nog verder in.

De EU heeft ondertussen flinke gasvoorraden en kan op korte termijn extra nucleaire en kolen centrales energie opwekken.

Oftewel ja het word heel vervelend als de russen de gaskraan dichtdraaien, maar dat overleven we wel. In elk geval geen reden om ons door russen of oekrainers te laten chanteren.
Ik vind dat jullie wel erg laconiek (zelfs simpel) op dit nieuws reageren.
Het gaat niet om de Russische economie of angst, het gaat om de betrouwbaarheid van je nieuwe partner, de Oekrainische regering en die is 0,0!!! :Y
  maandag 4 april 2016 @ 21:30:13 #116
359381 malleable
pi_161179383
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 21:28 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Het gaat niet om de Russische economie of angst, het gaat om de betrouwbaarheid van je nieuwe partner, de Oekrainische regering en die is 0,0!!! :Y
Ik maak me mbt de betrouwbaarheid meer druk om de IMF leningen dan om dit associatie verdrag.
  maandag 4 april 2016 @ 21:32:23 #117
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161179488
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 21:30 schreef malleable het volgende:

[..]

Ik maak me mbt de betrouwbaarheid meer druk om de IMF leningen dan om dit associatie verdrag.
Dus als het IMF een paar miljard aan de Oekraine gaat lenen maak je je wel druk? OK....
pi_161179489
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 21:28 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Jij overdrijft de mate van samenwerking.
  maandag 4 april 2016 @ 21:33:33 #119
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161179551
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 21:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij overdrijft de mate van samenwerking.
Jij onderschat de Russen en de Oekrainische corruptie.
pi_161179552
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 21:32 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Dus als het IMF een paar miljard aan de Oekraine gaat lenen maak je je wel druk? OK....
Is volgens mij al gebeurd.
I´m back.
  maandag 4 april 2016 @ 21:35:00 #121
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161179622
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 21:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is volgens mij al gebeurd.
Klopt ja. Is al gebeurd.
http://www.nu.nl/buitenla(...)nlening-van-imf.html

Nou kom er maar in malleable. :)
pi_161179722
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 21:35 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Klopt ja. Is al gebeurd.

Ja, die gasten zijn al lang bezig met de shock therapy.
En de oligarchen parkeren hun winsten onbelast via NL in belastingparadijzen.
Dan kan de EU daar straks geld naar toesturen om het voor de sukkels nog een beetje leefbaar te houden.
Eventueel kunnen die in West-Europa via allerlei duistere mazen in de wet voordelig gaan werken, dat wel.
I´m back.
pi_161179769
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 21:33 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Jij onderschat de Russen en de Oekrainische corruptie.
We hebben niets te vrezen van de Russen.

Maar goed, wel of geen verdrag, het is mij redelijk om het even. Ik gun het de Oekraïners die hun leven hebben gegeven voor toenadering tot het westen, maar voor ons als Nederlanders heeft verder geen gevolgen als dat verdrag er niet komt.
pi_161180057
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 21:35 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Klopt ja. Is al gebeurd.

Zijn we nu ook gelijk aansprakelijk voor eventuele schade die de Oekraïne maakt? Toe maar. Mooi balen als er weer eens een aardbeving in Chili is, kunnen wij natuurlijk ook de portemonnee trekken om alles weer op te bouwen.
  maandag 4 april 2016 @ 21:45:24 #125
16715 Mylene
*schatje*
pi_161180088
quote:

[..]

Ok.
Volgens mij zijn het ook lui van de regering die hier een musea hebben leeggeroofd en kostbare doeken in hun bezit hebben. Via de Nederlandse ambassade proberen die lui te chanteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')