quote:Op maandag 4 april 2016 12:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gingen ze die niet inrichten als tuigdorpen?
Hmm, lijkt te kloppenquote:In het begin van de 21e eeuw was er sprake van het huisvesten van onaangepasten in zogenaamde aso-units,[5] maar al in 1993 plaatste de gemeente Kampen vier wooncontainers voor extreme overlastgevers op een afgelegen plek.[6]
Ach, je moet wat als je de VVD niet principieel genoeg vindt. Dan kan je inderdaad beter op religieuzen stemmen, die weten nog wat principes zijn. Potenramprincipes welteverstaan.quote:Op maandag 4 april 2016 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Elspeet wordt Kowloon gelijk aan de hoogste boom gehangen.
En de bomen zijn hoog in Elspeet.quote:Op maandag 4 april 2016 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Elspeet wordt Kowloon gelijk aan de hoogste boom gehangen.
Dat heet je aanpassen aan de omgeving.quote:Op maandag 4 april 2016 12:51 schreef xpompompomx het volgende:
Ik las net al wel dat je wilde gaan toeren met de PVV-Einsatzgruppen , waht.
Een overhemd volstaat in dat geval.quote:Op maandag 4 april 2016 12:52 schreef Pokkelmans het volgende:
EU-vlaggetje voor als de anderen winnen, Waht?
Bruin?quote:Op maandag 4 april 2016 12:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Een overhemd volstaat in dat geval.
Enkel de kleuren die Dijsselbloem draagt natuurlijk.quote:
En Gladio-arsenalen onder de grond.quote:Op maandag 4 april 2016 12:49 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Liggen vast nog wel her en der Duitse wapens op zolder
Gladio.quote:Op maandag 4 april 2016 13:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En Gladio-arsenalen onder de grond.
Geert vertrouwt links inderdaad ook niet. Lijkt me een pré voor links.quote:Op maandag 4 april 2016 13:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Noodzakelijk, omdat links niet te vertrouwen is. Dat zie je nu weer bij Geert Wilders.
Kut Kut Kut Kut Kut Kut Kut Kutquote:Op maandag 4 april 2016 13:34 schreef Kaas- het volgende:
Godver, ik heb alleen een Powerpoint Viewer op mijn laptop maar niet de échte Microsoft Powerpoint voor vanmiddag. Kan nu geen presentatie bouwen en een computer waar de software op staat is niet in de buurt aanwezig.
Open Office downloaden.quote:Op maandag 4 april 2016 13:34 schreef Kaas- het volgende:
Godver, ik heb alleen een Powerpoint Viewer op mijn laptop maar niet de échte Microsoft Powerpoint. Kan nu geen presentatie bouwen voor vanmiddag en een computer waar de software op staat is niet in de buurt aanwezig.
Illegaal M$ Office downloaden.quote:
Zelfs vragen mag eigenlijk niet.quote:Op maandag 4 april 2016 13:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je een betrouwbare link? Per dm want zal wel niet mogen.
Ik wil enkel van waht weten of hij een link kent, maar beter stuurt hij de link er niet bij want dan geef ik hem aan.quote:
Goed voorbereid, hoor ik al weer.quote:Op maandag 4 april 2016 13:34 schreef Kaas- het volgende:
Godver, ik heb alleen een Powerpoint Viewer op mijn laptop maar niet de échte Microsoft Powerpoint. Kan nu geen presentatie bouwen voor vanmiddag en een computer waar de software op staat is niet in de buurt aanwezig.
Naar de uni rennen dan, gek.quote:Op maandag 4 april 2016 13:34 schreef Kaas- het volgende:
Torrents zijn je beste optie vrees ik. Heb geen link nee.quote:Op maandag 4 april 2016 13:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je een betrouwbare link? Per dm want zal wel niet mogen.
Ik had niets anders verwacht.quote:Op maandag 4 april 2016 13:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil enkel van waht weten of hij een link kent, maar beter stuurt hij de link er niet bij want dan geef ik hem aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |