Uit je eigen link:quote:Op maandag 4 april 2016 10:05 schreef RingBewoner het volgende:
_!
Dit is echt ongelooflijk. Zitten jullie TS nou expres te trollen of wat?
Als je geen idee hebt waar het over gaat zeg dan gewoon niks
http://www.uwv.nl/werkgev(...)etail/proefplaatsing
Beide is niet van toepassing op TS. En blaten over trollen doe je maar als je je kinderen voorleest voor het slapen gaan.quote:En kan deze werknemer moeilijk aan werk komen en weet u niet of hij geschikt is voor de functie? Dan kan deze werknemer een proefplaatsing krijgen. Hij werkt dan 2 maanden bij u met behoud van zijn uitkering. U hoeft dan geen loon te betalen. Deze periode is net zolang als de maximale proeftijd bij begin van een dienstverband. En meestal genoeg om te kijken of de werknemer geschikt is. Dit heet proefplaatsing. Na een proefplaatsing mag u geen proeftijd meer afspreken met de werknemer.
Hou op met trollen aub.quote:Op maandag 4 april 2016 10:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]_!
Jij hebt er vertrouwen in dat een organisatie als het UWV dat goed kan inschatten? Kom nou.
Als de werkloze aan de voorwaarden voldoet, dat voldoet TS (nog) niet.quote:Op maandag 4 april 2016 10:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Iedereen hier trekt de legaliteit van deze "constructie" in twijfel. Nergens voor nodig, als het UWV toestemming verleent mag dit gewoon
Mooi man.quote:Op maandag 4 april 2016 10:09 schreef hoas het volgende:
[..]
Wat boeien mij al die regels nou!
Als bij ons iemand aangenomen wordt krijgt hij gewoon een contract met 2 maanden proeftijd, MVO noemen ze dat.
Klopt, pas vanaf 8 mei voldoe ik aan hun voorwaarden. Kom dus een maand tekort.quote:Op maandag 4 april 2016 10:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de werkloze aan de voorwaarden voldoet, dat voldoet TS (nog) niet.
Het UWV oordeelt blijkbaar andersquote:Op maandag 4 april 2016 10:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Beide is niet van toepassing op TS.
Dat bepaal ik zelf wel evenquote:En blaten over trollen doe je maar als je je kinderen voorleest voor het slapen gaan.
Waar lees jij dat het UWV al geoordeeld heeft?quote:Op maandag 4 april 2016 10:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het UWV oordeelt blijkbaar anders. Toch knap dat jij dat kan inschatten vanachter je computer.
Laat weinig aan duidelijkheid te wensen over toch?quote:Als de werknemer een WW-uitkering heeft, moet hij minimaal 3 maanden werkloos zijn. En moet het duidelijk zijn dat de werknemer zonder hulp moeilijk aan werk kan komen. Is hij korter dan 3 maanden werkloos? Dan verwachten wij dat hij zonder hulp werk kan vinden.
Nee, dan voldoe je aan de voorwaarde van 3 maanden, dat zegt nog niets over de andere voorwaarden.quote:Op maandag 4 april 2016 10:13 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Klopt, pas vanaf 8 mei voldoe ik aan hun voorwaarden. Kom dus een maand tekort.
quote:Op maandag 4 april 2016 10:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Laat weinig aan duidelijkheid te wensen over toch?
quote:Op maandag 4 april 2016 09:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je gaat dus eerder een onbetaalde stage lopen. Volgens mij is dit een deur die je als UWV niet open moet willen zetten, maar dat staat los van jouw persoonlijke situatie.
Gewetensvraag: moet je wel willen werken voor een werkgever die niet eens bereid is om je vanaf de start te betalen?
Hier trek jij de hele handel in twijfel. Onterecht.quote:Op maandag 4 april 2016 09:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vraag is of TS wel onder contract komt. In deze constructie blijft het UWV namelijk betalen.
Neem dan ook even mee dat hierop uitzonderingen gemaakt worden en het niet zo zwart/wit is als jij in dit stuk tekst stelt.p.quote:Op maandag 4 april 2016 10:15 schreef Janneke141 het volgende:
Laat weinig aan duidelijkheid te wensen over toch?
Dankuquote:Op maandag 4 april 2016 10:18 schreef hottentot het volgende:
[..]
Neem dan ook even mee dat hierop uitzonderingen gemaakt worden en het niet zo zwart/wit is als jij in dit stuk tekst stelt.p.
Welk deel van "TS voldoet niet aan de voorwaarden" begrijp je niet?quote:Op maandag 4 april 2016 10:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het UWV oordeelt blijkbaar anders. Toch knap dat jij dat kan inschatten vanachter je computer.
[..]
Dat bepaal ik zelf wel even.
Welk deel van:quote:Op maandag 4 april 2016 10:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welk deel van "TS voldoet niet aan de voorwaarden" begrijp je niet?
Begrijp je niet?quote:Op maandag 4 april 2016 10:18 schreef hottentot het volgende:
[..]
Neem dan ook even mee dat hierop uitzonderingen gemaakt worden en het niet zo zwart/wit is als jij in dit stuk tekst stelt.p.
De op de site beschreven uitzonderingen zijn op TS niet van toepassing, maar het UWV maakt uiteindelijk de afweging. Veel anders dan afwachten zit er dus niet op.quote:Op maandag 4 april 2016 10:18 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je weet toch wat het doel is van het UWV neem ik aan.quote:Op maandag 4 april 2016 10:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De op de site beschreven uitzonderingen zijn op TS niet van toepassing, maar het UWV maakt uiteindelijk de afweging. Veel anders dan afwachten zit er dus niet op.
Het is duidelijk dat regels je niet zo boeien want je kan niet iemand die je een jaarcontract geeft daarin 2 maanden proeftijd laten draaien. (of je moet iemand gelijk een contract voor onbepaalde tijd geven en/of 2 jarig contract). Zie de eerdere link naar de overheidssite.quote:Op maandag 4 april 2016 10:09 schreef hoas het volgende:
[..]
Wat boeien mij al die regels nou!
Als bij ons iemand aangenomen wordt krijgt hij gewoon een contract met 2 maanden proeftijd, MVO noemen ze dat.
Het uitvoeren van de Wet op de werkloosheidsverzekering, onder andere.quote:Op maandag 4 april 2016 10:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je weet toch wat het doel is van het UWV neem ik aan.
quote:Op maandag 4 april 2016 10:22 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat regels je niet zo boeien want je kan niet iemand die je een jaarcontract geeft daarin 2 maanden proeftijd laten draaien.
Niet de werknemers van bedrijf X betalen terwijl ze van mening zijn dat die werknemer ook zelf in staat is ondertussen een betaalde baan te vinden.quote:Op maandag 4 april 2016 10:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je weet toch wat het doel is van het UWV neem ik aan.
Mensen zo snel mogelijk weer aan het werk hebben/aan werk helpen. Als dat kan door middel van deze proefplaatsing van 2 maanden dan zullen ze echt niet zeggen dat TS eerst maar een maand thuis moet blijven.quote:Op maandag 4 april 2016 10:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het uitvoeren van de Wet op de werkloosheidsverzekering, onder andere.
quote:Op maandag 4 april 2016 10:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet de werknemers van bedrijf X betalen terwijl ze van mening zijn dat die werknemer ook zelf in staat is ondertussen een betaalde baan te vinden.
Een proefplaatsing mag gewoon 2 maanden durenquote:Op maandag 4 april 2016 10:25 schreef hottentot het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan even
https://www.rijksoverheid(...)-duurt-een-proeftijd
[..]
Conclusie is dat jullie dus onwettelijk handelen of dat jij verkeerde info verstrekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |