De FN FALquote:Op zondag 3 april 2016 21:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wordt de bewering "FN steeds populairder onder moslims" gestaafd met cijfers trouwens?
Of hebben ze drie mensen geïnterviewd en een leuke anekdote voor een documentaire zoals altijd?
Dat lijkt mij evident.quote:Op zondag 3 april 2016 21:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Met jodenhatende en homofobe moslims.
Ik dacht dat ik soms matige opmerkingen had.quote:Op zondag 3 april 2016 21:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De FN FAL
[ afbeelding ]
Het populairder worden van FN bij moslims ging ten koste van Armalite.
Wij hebben er al pakweg 20 jaar een. Kom er eigenlijk nooit.quote:Op zondag 3 april 2016 21:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die kutzaak had van mij weg mogen blijven.
Een stad zonder een mac?quote:Op zondag 3 april 2016 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen binnenkort een McD in onze stad. Groot nieuws, uiteraard.
Lijkt wel kerkmuziek.quote:
Mooi toch als je het geld hebt? Beter dan smaakloze kunst of een patserig jacht. Ben het overigens met de verkoper eens dat die 'hoogwater'-mode maar niks is.quote:
Das 8000 euro die uitgegeven wordt aan werk in Europa, verdienen veel mensen hun brood meequote:
Vind het er overigens niet uit zien.quote:Op zondag 3 april 2016 21:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mooi toch als je het geld hebt? Beter dan smaakloze kunst of een patserig jacht. Ben het overigens met de verkoper eens dat die 'hoogwater'-mode maar niks is.
Genesisquote:
Als je zo denkt is elke aankoop zinnig.quote:Op zondag 3 april 2016 21:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Das 8000 euro die uitgegeven wordt aan werk in Europa, verdienen veel mensen hun brood mee
Chill, een pak van 8 ruggen.quote:
Waarom heb je in vredesnaam een pak van > 8k?quote:Op zondag 3 april 2016 21:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Chill, een pak van 8 ruggen.
Ik heb een duurder pak en die kan om de haverklap naar de stomerij omdat de stof zo kwetsbaar en vlekgevoelig is.
Conclusie: geen dure pakken kopen.
Om zijn bolle buik zo goed mogelijk te verbergen natuurlijk.quote:Op zondag 3 april 2016 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom heb je in vredesnaam een pak van > 8k?
quote:Op zondag 3 april 2016 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vraag het Jort, ik zou het er nooit voor over hebben.quote:Op zondag 3 april 2016 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze moeten ook een beetje zitten. Pauw heeft vaak goed zittende pakken. Ook qua overhemden.quote:Op zondag 3 april 2016 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vraag het Jort, ik zou het er nooit voor over hebben.
Met "een duurder pak" bedoelde ik dat van mijn verzameling billige dingen er eentje wat duurder is.
S150?quote:Op zondag 3 april 2016 21:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Chill, een pak van 8 ruggen.
Ik heb een duurder pak en die kan om de haverklap naar de stomerij omdat de stof zo kwetsbaar en vlekgevoelig is.
Conclusie: geen dure pakken kopen.
Heb er een van S140, maar slijt als een gek.quote:
Je gaat een echt vak leren?quote:Op zondag 3 april 2016 22:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb er een van S140, maar slijt als een gek.
Koester de dag waarop een pak niet meer het standaardtenue is.
Ik S130 maar draag hem niet veel.quote:Op zondag 3 april 2016 22:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een overall lijkt me weer een ander uiterste.quote:
Het elke dag omkleden na werk vind ik wel kut. Verder zitten pakken wel lekker.quote:Op zondag 3 april 2016 22:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Koester de dag waarop een pak niet meer het standaardtenue is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |