Die zien ook wel wat voor puinzooi de oude kliek ervan maakt.quote:Op zondag 3 april 2016 21:20 schreef robin007bond het volgende:
Ik snap echt niet dat het Front National ook steeds populairder wordt onder moslims.
Ja dat blijft een hilarische club. Goede ethics commissie ook.quote:Op zondag 3 april 2016 21:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
FIFA staat er ook weer mooi op.
http://www.theguardian.co(...)ni-eugenio-figueredo
Misschien wel, maar ook voor gewone mensen met een kleurtje of een ander geloof heeft ze het niet goed op denk ik.quote:
Als ik iemand 's avonds moet ophalen op Schiphol ga ik vaak expres wat eerder zodat ik effe een double cheeseburger xxl met bacon kan scoren bij BurgerKingquote:Op zondag 3 april 2016 21:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eigenlijk. Wanneer ik in dat soort tenten kom heb ik al dusdanig veel gezopen dat mijn smaakpapillen redelijk verdoofd zijn.
Ik was bijna de hele dag buiten vandaag. Nergens puinzooi gezien. Iets gemist?quote:Op zondag 3 april 2016 21:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die zien ook wel wat voor puinzooi de oude kliek ervan maakt.
Echte Russen zitten op Vkontakte, moet je hem nog effe natrappen.quote:Op zondag 3 april 2016 21:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
Een Rus heeft mij onvriend op Facebook omdat ik die Guardian video leuk vond.
Le Pen dames zijn wel lekker.quote:Op zondag 3 april 2016 21:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ook voor gewone mensen met een kleurtje of een ander geloof heeft ze het niet goed op denk ik.
Is er eigenlijk een linkspopulistische partij in Frankrijk? In Griekenland wist Syriza het succes van extreemrechts te dempen.quote:Op zondag 3 april 2016 21:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die zien ook wel wat voor puinzooi de oude kliek ervan maakt.
Wordt de bewering "FN steeds populairder onder moslims" gestaafd met cijfers trouwens?quote:Op zondag 3 april 2016 21:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ook voor gewone mensen met een kleurtje of een ander geloof heeft ze het niet goed op denk ik.
Europa schijnt naar de klote te gaan.quote:Op zondag 3 april 2016 21:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik was bijna de hele dag buiten vandaag. Nergens puinzooi gezien. Iets gemist?
Wij stemmen dan ook geen FNquote:Op zondag 3 april 2016 21:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik was bijna de hele dag buiten vandaag. Nergens puinzooi gezien. Iets gemist?
Niet in het programma van Wilfried in ieder geval.quote:Op zondag 3 april 2016 21:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wordt de bewering "FN steeds populairder onder moslims" gestaafd met cijfers trouwens?
Of hebben ze drie mensen geïnterviewd en een leuke anekdote voor een documentaire zoals altijd?
Dat hele land is linkspopulistisch.quote:Op zondag 3 april 2016 21:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een linkspopulistische partij in Frankrijk? In Griekenland wist Syriza het succes van extreemrechts te dempen.
Trump schijnt ook populair te zijn onder minderheden. Totdat je de echte cijfers ziet.quote:Op zondag 3 april 2016 21:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wordt de bewering "FN steeds populairder onder moslims" gestaafd met cijfers trouwens?
Of hebben ze drie mensen geïnterviewd en een leuke anekdote voor een documentaire zoals altijd?
Dat wordt niet bijgehouden. Maar in immigrantenwijken halen ze ook meer stemmen.quote:Op zondag 3 april 2016 21:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat is vooral omdat de Trump fanboys zich voornamelijk bedienen van wat selectieve fotootjes en filmpjes van rallies waar een paar niet blanken op te zien zijn en niet op de feiten.quote:Op zondag 3 april 2016 21:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump schijnt ook populair te zijn onder minderheden. Totdat je de echte cijfers ziet.
Dan is het gewoon een leuke anekdote die waarschijnlijk niets zegt over de daadwerkelijke getallen. Of dat er eerst 5 moslims erop stemden en nu 25. Woehoe 500% toename.quote:Op zondag 3 april 2016 21:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat wordt niet bijgehouden. Maar in immigrantenwijken halen ze ook meer stemmen.
Ze probeerde wel ook meer moslims te targeten, zie:
http://www.politico.eu/ar(...)t-national-campaign/
Poe, ben niet zo thuis in de Franse politiek.. Ff gegoogled:quote:Op zondag 3 april 2016 21:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een linkspopulistische partij in Frankrijk? In Griekenland wist Syriza het succes van extreemrechts te dempen.
Dat zou kunnen.quote:Op zondag 3 april 2016 21:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een leuke anekdote die waarschijnlijk niet klopt. Of dat er eerst 5 moslims erop stemden en nu 25. Woehoe 500% toename.
PVV ook steeds populairder bij Marokkanenquote:Op zondag 3 april 2016 21:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jammer. In Griekenland beseften linkse partijen dat ze versnipperd waren en gingen samen fuseren in Syriza.quote:Op zondag 3 april 2016 21:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Poe, ben niet zo thuis in de Franse politiek.. Ff gegoogled:
• Lutte Ouvrière
• Nouveau Parti Anticapitaliste
• Front de Gauche
Nogal versnipperd..
Zeker sinds de oude baas opzij is gezet door zijn dochter. Nu zijn ze niet langer openlijk racistisch.quote:Op zondag 3 april 2016 21:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
Le Pen is inderdaad minder rabiaat islamofoob dan Geertje inderdaad. Maar goed FN heeft weer andere dingen zoals anti-homohuwelijk en dergelijke.
Pa Le Pen kon het ook goed vinden met moslims vanwege een gemeenschappelijke haat jegens Joden en homoseksuelen.quote:Op zondag 3 april 2016 21:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
Le Pen is inderdaad minder rabiaat islamofoob dan Geertje inderdaad. Maar goed FN heeft weer andere dingen zoals anti-homohuwelijk en dergelijke.
Klopt. De presentator werd zelfs bedreigd om zijn geaardheid toen hij bij een bijeenkomst was van FN.quote:Op zondag 3 april 2016 21:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
Die is wat beter in het opbouwen van een partij inderdaad.quote:Op zondag 3 april 2016 21:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker sinds de oude baas opzij is gezet door zijn dochter.
Greet eigenlijk ook, alleen hoeft hij het niet aan te kaarten.quote:Op zondag 3 april 2016 21:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
Met jodenhatende en homofobe moslims.quote:Op zondag 3 april 2016 21:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Pa Le Pen kon het ook goed vinden met moslims vanwege een gemeenschappelijke haat jegens Joden en homoseksuelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |