gaat ook gebeurenquote:Op zondag 3 april 2016 16:40 schreef Tagliano het volgende:
Die stoeltjes moeten ze ook gewoon rood-wit maken, veel mooier
ja kloptquote:
Als we dan toch bezig zijn ...quote:Op zondag 3 april 2016 16:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wil je ook nog de Amerikaanse clubs erbij?
Ik denk niet meer dat ADO het linker rijtje haalt.quote:Op zondag 3 april 2016 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verder is Groningen gewoon een walgelijk elftal
Dit was op zich nog wel acceptabel imoquote:Op zondag 3 april 2016 16:43 schreef Scrummie het volgende:
Waarom kunnen Nederlanders nooit respect met gevoel tonen.
nou nou nouquote:Op zondag 3 april 2016 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verder is Groningen gewoon een walgelijk elftal
dat hoeft van mij ook echt niet.quote:Op zondag 3 april 2016 16:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk niet meer dat ADO het linker rijtje haalt.
De verpersoonlijking van het mietjes gedrag in het voetbal deze tijdquote:
Jaja. Paar weken terug riep je nog dat ze Hafc gingen inhalen, maar zo slecht had jij ADO zelfs niet verwacht.quote:Op zondag 3 april 2016 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat hoeft van mij ook echt niet.
Sissen alleen een beetje... Dat mag toch niet van de KNVB wanneer Ajax er bij is?quote:Op zondag 3 april 2016 16:45 schreef Scrummie het volgende:
Fakkels in stilte vind ik altijd wel wat hebben
Haha, goed puntquote:Op zondag 3 april 2016 16:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sissen alleen een beetje... Dat mag toch niet van de KNVB wanneer Ajax er bij is?
Ik dacht dat Caland hem zou makenquote:Op zondag 3 april 2016 16:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sissen alleen een beetje... Dat mag toch niet van de KNVB wanneer Ajax er bij is?
'Jammer' dat er alleen elke week iemand dood moet gaan willen ze dat volhouden.quote:Op zondag 3 april 2016 16:47 schreef Pascalus het volgende:
Het stadion zit wel goed vol, dat mag ook wel eens gezegd worden.
Als er toch één wedstrijd zou zijn waarbij je min of meer verplicht bent op te komen dagen als je een kaartje/seizoenskaart hebt is het deze wel, maar het zit mooi vol jaquote:Op zondag 3 april 2016 16:47 schreef Pascalus het volgende:
Het stadion zit wel goed vol, dat mag ook wel eens gezegd worden.
nou nou nouquote:Op zondag 3 april 2016 16:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
'Jammer' dat er alleen elke week iemand dood moet gaan willen ze dat volhouden.
Oké.quote:Op zondag 3 april 2016 16:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou... Ik krijg Bekerfinale flashbacks...
Toch wel in stijl afgesloten dan.quote:
JELLYquote:Op zondag 3 april 2016 16:50 schreef Joezi het volgende:
Goh de wedstrijd is gekocht, je verwacht het niet
quote:
Vier keer achter elkaar is ook best veel, maar dan nog iddquote:
Vast wel meer. In officiële wedstrijden niemand in ieder gevalquote:Op zondag 3 april 2016 16:53 schreef Groby het volgende:
[..]
ik las net dat ozbiliz hem een paar jaar geleden droeg in een oefenwedstrijd
4 keer op rij Lambiek achterinquote:Op zondag 3 april 2016 16:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vier keer achter elkaar is ook best veel, maar dan nog idd
quote:Op zondag 3 april 2016 16:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
4 keer op rij Lambiek achterin
KutWouters
Als je wilt lachen kan je altijd wat wedstrijdjes uit dat seizoen kijkenquote:Op zondag 3 april 2016 16:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Blij dat ik die tijd niet echt bewust meegemaakt heb
quote:Op zondag 3 april 2016 16:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik bedank vriendelijk denk ikquote:Op zondag 3 april 2016 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je wilt lachen kan je altijd wat wedstrijdjes uit dat seizoen kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 april 2016 16:58 schreef hafcfan het volgende:
Heeft Memphis een rode hoed op? Zomercollectie zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 april 2016 16:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heeft Memphis een rode hoed op? Zomercollectie zeker
Dat wordt lastigquote:Op zondag 3 april 2016 16:58 schreef RvLaak het volgende:
Zou wel leuk zijn als PEC in de 14e minuut scoort
Misschien op zoek naar een nieuwe profclub?quote:Op zondag 3 april 2016 17:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die hebben we niet meer gezien sinds het verlies tegen Ajax.
Kon nog wel eens de grootste clown zijn die fok heeft gehad.quote:Op zondag 3 april 2016 17:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien op zoek naar een nieuwe profclub?
Bezweken aan de morfine.quote:Op zondag 3 april 2016 17:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien op zoek naar een nieuwe profclub?
helpmefok...quote:Op zondag 3 april 2016 17:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kon nog wel eens de grootste clown zijn die fok heeft gehad.
Er zijn er nogal wat die daarvoor in aanmerking komenquote:Op zondag 3 april 2016 17:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat is tong80.quote:Op zondag 3 april 2016 17:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Badder denk ik tochquote:Op zondag 3 april 2016 17:08 schreef Mani89 het volgende:
De grootste idioot die dit forum ooit heeft gehad is met afstand Helpmefok.
Het FB-topic van vandaag alleen bewijst anders. Wat een tyfus wedstrijd verderquote:Op zondag 3 april 2016 17:08 schreef Mani89 het volgende:
De grootste idioot die dit forum ooit heeft gehad is met afstand Helpmefok.
Tong mag zich gedragen als een wijf maar voor zover ik weet is hij dat nietquote:Op zondag 3 april 2016 17:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat hoeven vrouwen ook niet om te kunnen werken.
HMF ligt wel voor mijn actieve posttijdperk ja. Hoewel hij nog even unbanned is geweestquote:Op zondag 3 april 2016 17:11 schreef Pascalus het volgende:
HMF post al wat langer mee dan Badder, misschien dat jullie daarom niet weten wat voor idioot het is.
ik loop al een tijdje mee.quote:Op zondag 3 april 2016 17:11 schreef Pascalus het volgende:
HMF post al wat langer mee dan Badder, misschien dat jullie daarom niet weten wat voor idioot het is.
HMF had wel eens van die dagen dat hij grappig wasquote:Op zondag 3 april 2016 17:11 schreef Pascalus het volgende:
Badder ook. Bijvoorbeeld toen hij zei dat Santos miljoenen moest kostenquote:Op zondag 3 april 2016 17:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
HMF had wel eens van die dagen dat hij grappig was
HMF is best schattig. Een klein, dikkig mannetje met bril. Al moet wel gezegd worden dat zijn vriendin inderdaad goed materiaal is.quote:Op zondag 3 april 2016 17:11 schreef Pascalus het volgende:
Zijn ex had van die grote tanden. Net Yolanthequote:Op zondag 3 april 2016 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF is best schattig. Een klein, dikkig mannetje met bril. Al moet wel gezegd worden dat zijn vriendin inderdaad goed materiaal is.
haha ziet er hij serieus zo uit?quote:Op zondag 3 april 2016 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF is best schattig. Een klein, dikkig mannetje met bril. Al moet wel gezegd worden dat zijn vriendin inderdaad goed materiaal is.
pics van die vriendinquote:Op zondag 3 april 2016 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er staat een komma tussen, derhalve is deze grap een grote mislukking.quote:Op zondag 3 april 2016 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet doen joh, dat is heel slecht voor je ogen.
NET ALS JE MOEDER DUS!!!!quote:Op zondag 3 april 2016 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er staat een komma tussen, derhalve is deze grap een grote mislukking.
Dit soort tompsv niveau ben ik niet van je gewend. Kap daar eens mee.quote:
Jellyquote:Op zondag 3 april 2016 17:18 schreef Joezi het volgende:
Saaie pot zo, wedstrijd is verkocht, ze wilden geen barca taferelen
Eens. Vreselijk zelfs. Lazio-Roma was genot vandaag. Hoed ook nog roodquote:Op zondag 3 april 2016 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Juventus was niet best gisteren, moet ik zeggen.
Wel zonde dat de titelstrijd nu zo goed als beslist is, want ik gun Napoli de Scudetto. Maar nu moet ik nog maar zien of ze Roma überhaupt nog wel voorblijven.quote:Op zondag 3 april 2016 17:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens. Vreselijk zelfs. Lazio-Roma was genot vandaag. Hoed ook nog rood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |