gaat ook gebeurenquote:Op zondag 3 april 2016 16:40 schreef Tagliano het volgende:
Die stoeltjes moeten ze ook gewoon rood-wit maken, veel mooier
ja kloptquote:
Als we dan toch bezig zijn ...quote:Op zondag 3 april 2016 16:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wil je ook nog de Amerikaanse clubs erbij?
Ik denk niet meer dat ADO het linker rijtje haalt.quote:Op zondag 3 april 2016 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verder is Groningen gewoon een walgelijk elftal
Dit was op zich nog wel acceptabel imoquote:Op zondag 3 april 2016 16:43 schreef Scrummie het volgende:
Waarom kunnen Nederlanders nooit respect met gevoel tonen.
nou nou nouquote:Op zondag 3 april 2016 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verder is Groningen gewoon een walgelijk elftal
dat hoeft van mij ook echt niet.quote:Op zondag 3 april 2016 16:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk niet meer dat ADO het linker rijtje haalt.
De verpersoonlijking van het mietjes gedrag in het voetbal deze tijdquote:
Jaja. Paar weken terug riep je nog dat ze Hafc gingen inhalen, maar zo slecht had jij ADO zelfs niet verwacht.quote:Op zondag 3 april 2016 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat hoeft van mij ook echt niet.
Sissen alleen een beetje... Dat mag toch niet van de KNVB wanneer Ajax er bij is?quote:Op zondag 3 april 2016 16:45 schreef Scrummie het volgende:
Fakkels in stilte vind ik altijd wel wat hebben
Haha, goed puntquote:Op zondag 3 april 2016 16:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sissen alleen een beetje... Dat mag toch niet van de KNVB wanneer Ajax er bij is?
Ik dacht dat Caland hem zou makenquote:Op zondag 3 april 2016 16:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sissen alleen een beetje... Dat mag toch niet van de KNVB wanneer Ajax er bij is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |