gaat ook gebeurenquote:Op zondag 3 april 2016 16:40 schreef Tagliano het volgende:
Die stoeltjes moeten ze ook gewoon rood-wit maken, veel mooier
ja kloptquote:
Als we dan toch bezig zijn ...quote:Op zondag 3 april 2016 16:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wil je ook nog de Amerikaanse clubs erbij?
Ik denk niet meer dat ADO het linker rijtje haalt.quote:Op zondag 3 april 2016 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verder is Groningen gewoon een walgelijk elftal
Dit was op zich nog wel acceptabel imoquote:Op zondag 3 april 2016 16:43 schreef Scrummie het volgende:
Waarom kunnen Nederlanders nooit respect met gevoel tonen.
nou nou nouquote:Op zondag 3 april 2016 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verder is Groningen gewoon een walgelijk elftal
dat hoeft van mij ook echt niet.quote:Op zondag 3 april 2016 16:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk niet meer dat ADO het linker rijtje haalt.
De verpersoonlijking van het mietjes gedrag in het voetbal deze tijdquote:
Jaja. Paar weken terug riep je nog dat ze Hafc gingen inhalen, maar zo slecht had jij ADO zelfs niet verwacht.quote:Op zondag 3 april 2016 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat hoeft van mij ook echt niet.
Sissen alleen een beetje... Dat mag toch niet van de KNVB wanneer Ajax er bij is?quote:Op zondag 3 april 2016 16:45 schreef Scrummie het volgende:
Fakkels in stilte vind ik altijd wel wat hebben
Haha, goed puntquote:Op zondag 3 april 2016 16:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sissen alleen een beetje... Dat mag toch niet van de KNVB wanneer Ajax er bij is?
Ik dacht dat Caland hem zou makenquote:Op zondag 3 april 2016 16:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sissen alleen een beetje... Dat mag toch niet van de KNVB wanneer Ajax er bij is?
'Jammer' dat er alleen elke week iemand dood moet gaan willen ze dat volhouden.quote:Op zondag 3 april 2016 16:47 schreef Pascalus het volgende:
Het stadion zit wel goed vol, dat mag ook wel eens gezegd worden.
Als er toch één wedstrijd zou zijn waarbij je min of meer verplicht bent op te komen dagen als je een kaartje/seizoenskaart hebt is het deze wel, maar het zit mooi vol jaquote:Op zondag 3 april 2016 16:47 schreef Pascalus het volgende:
Het stadion zit wel goed vol, dat mag ook wel eens gezegd worden.
nou nou nouquote:Op zondag 3 april 2016 16:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
'Jammer' dat er alleen elke week iemand dood moet gaan willen ze dat volhouden.
Oké.quote:Op zondag 3 april 2016 16:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou... Ik krijg Bekerfinale flashbacks...
Toch wel in stijl afgesloten dan.quote:
JELLYquote:Op zondag 3 april 2016 16:50 schreef Joezi het volgende:
Goh de wedstrijd is gekocht, je verwacht het niet
quote:
Vier keer achter elkaar is ook best veel, maar dan nog iddquote:
Vast wel meer. In officiële wedstrijden niemand in ieder gevalquote:Op zondag 3 april 2016 16:53 schreef Groby het volgende:
[..]
ik las net dat ozbiliz hem een paar jaar geleden droeg in een oefenwedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |