Tot twee tellen is te moeilijk?quote:Op maandag 4 april 2016 13:14 schreef D1990 het volgende:
[..]
Als jij gaat winkelen, loop je dan ook eerst naar een vakkenvuller om hem aan te laten wijzen waar alles staat, voordat jezelf de moeite neemt om het te vinden? Dan ben je wel erg lui ingesteld.
Hier is de reactie waarin ik het had gezegd:
POL / Opstand in Nederland, aan welke kant sta jij?
Dat is op pagina 1.quote:Op maandag 4 april 2016 13:14 schreef D1990 het volgende:
[..]
Als jij gaat winkelen, loop je dan ook eerst naar een vakkenvuller om hem aan te laten wijzen waar alles staat, voordat jezelf de moeite neemt om het te vinden? Dan ben je wel erg lui ingesteld.
Hier is de reactie waarin ik het had gezegd:
POL / Opstand in Nederland, aan welke kant sta jij?
Lekker plunderen, afpersen etc om te profiteren van het machtsvacuüm?quote:Op maandag 4 april 2016 13:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is op pagina 1.![]()
Maar er komt binnenkort dus een opstand waarbij ik partij zal moeten kiezen voor de christenterroristen, de moslimterroristen, de criminele bendes en de staat.
Ik denk dat ik me aansluit bij een criminele bende. Goede vraag wel.
En wat is volgens jou precies de goeie kant? Neem aan dat de strijd tegen ongelijkheid, onrecht, uitbuiting van mens/dier/natuur, machtsmisbruik en corruptie een rechtvaardige strijd is?quote:Op maandag 4 april 2016 18:15 schreef Monolith het volgende:
Ik zou aan de goede kant staan. Er staan al meer dan genoeg mensen in dit land aan de verkeerde kant.
Welke van de vier die je net noemde.quote:Op maandag 4 april 2016 13:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is op pagina 1.![]()
Maar er komt binnenkort dus een opstand waarbij ik partij zal moeten kiezen voor de christenterroristen, de moslimterroristen, de criminele bendes en de staat.
Ik denk dat ik me aansluit bij een criminele bende. Goede vraag wel.
Dubieus onderscheid inderdaad, zijn gewoon vier facties van dezelfde categorie.quote:Op maandag 4 april 2016 18:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Welke van de vier die je net noemde.
Vooral hier in POL maakt men heel bewust vreemde keuzes.quote:Op maandag 4 april 2016 18:15 schreef Monolith het volgende:
Ik zou aan de goede kant staan. Er staan al meer dan genoeg mensen in dit land aan de verkeerde kant.
Nah, moet je wel hopen dat de staat tegen die tijd idd nog een vredelievende samenleving nastreeft.quote:Op maandag 4 april 2016 19:14 schreef Bluesdude het volgende:
wbt Nederland.... redenerend vanuit het werkelijke Nederland van nu ......:
Als de verschillende burgermilities elkaar afmaken of met geweld de hele samenleving aan zich willen onderwerpen, dan kies ik de kant van die samenleving .De grote meerderheid die vreedzaam wilt leven . En laat die meerderheid nou een eigen organisatie hebben.... men noemt dat ...
De Staat...
goeie jongens hoor.... !
Hmmz... wie zal ik eens voordragen als Gruber met z'n little tank?quote:Op maandag 4 april 2016 19:16 schreef Janneke141 het volgende:
Over een jaar of dertig zaten we met terugwerkende kracht allemaal in het verzet.
..... tegen die tijd ? ....quote:Op maandag 4 april 2016 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, moet je wel hopen dat de staat tegen die tijd idd nog een vredelievende samenleving nastreeft.
Dus om nou op voorhand te stellen dat dat de kant is die je tzt kiest lijkt me ook niet handig.
Maar goed, als je andere opties 2 smaken relifundi's en "criminele bendes" zijn, dan is de staat mogelijk de minst schadelijke optie.
In het Nederland van nu zijn de keuzes zoals TS ze geeft sowieso al van de zotte....quote:Op maandag 4 april 2016 19:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
..... tegen die tijd ? ....
Ik redeneer vanuit het Nederland van nu en dat die jongens en meisjes in neerlands uniform een betere garantie zijn voor weer normaal vreedzaam leven dan die extremisten.
quote:Op maandag 4 april 2016 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz... wie zal ik eens voordragen als Gruber met z'n little tank?
Welke keuzes zijn er volgens jou dan?quote:Op maandag 4 april 2016 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het Nederland van nu zijn de keuzes zoals TS ze geeft sowieso al van de zotte....
Best een leeg leven heb je dan, niks om voor te vechten. Zo zie je maar dat WO 2 ook niet om morele redenen werden gevechten, enkel voor nationaal belang. Want op dit moment worden er ook mensen en kinderen uitgebuit ik kledingfabrieken en in de landbouw(zowel in derde wereldlanden, als oostblokkers hier in het westen), complete natuurgebieden die vernietigd worden voor grondstoffen, diersoorten die uitgeroeid worden. Niemand die het waard vind om daarvoor te vechten, zolang het met jou persoonlijk maar goed gaat, boeit het men niks wat er met een ander gebeurd.quote:Op maandag 4 april 2016 19:38 schreef Wespensteek het volgende:
Ik denk dat ik gewoon TV ga kijken met een biertje. Het topic op Fok! zal ik wel volgen. Ik wens jullie veel plezier en succes met de opstand.
Ik zie niet wat een opstand in Nederland te maken heeft met wat jij nu allemaal opsomt. Vechten met geweld vind ik meestal een vrij zinloze bezigheid. Verder heb ik zeker geen leeg leven ik vind het vrij humoristisch om te zien waar mensen zich druk om maken en als dan als entertainment christen -en moslimfundamentalisten en criminelen en de staat tegen elkaar in opstand komen is het tijd voor de popcorn, een biertje, de benen op tafel en kijken wat er allemaal gebeurd.quote:Op maandag 4 april 2016 19:41 schreef D1990 het volgende:
[..]
Best een leeg leven heb je dan, niks om voor te vechten. Zo zie je maar dat WO 2 ook niet om morele redenen werden gevechten, enkel voor nationaal belang. Want op dit moment worden er ook mensen en kinderen uitgebuit ik kledingfabrieken en in de landbouw(zowel in derde wereldlanden, als oostblokkers hier in het westen), complete natuurgebieden die vernietigd worden voor grondstoffen, diersoorten die uitgeroeid worden. Niemand die het waard vind om daarvoor te vechten, zolang het met jou persoonlijk maar goed gaat, boeit het men niks wat er met een ander gebeurd.
Omdat Nederland daar actief aan deelneemt, dus het is relevant. Ja, want grote maatschappelijke veranderingen gebeuren altijd vreedzaam, toch? Als die horige maar hard genoeg hadden gesmeekt had koning Lodewijk vast het feodale systeem opgeheven, toch?quote:Op maandag 4 april 2016 19:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik zie niet wat een opstand in Nederland te maken heeft met wat jij nu allemaal opsomt. Vechten met geweld vind ik meestal een vrij zinloze bezigheid. Verder heb ik zeker geen leeg leven ik vind het vrij humoristisch om te zien waar mensen zich druk om maken en als dan als entertainment christen -en moslimfundamentalisten en criminelen en de staat tegen elkaar in opstand komen is het tijd voor de popcorn, een biertje, de benen op tafel en kijken wat er allemaal gebeurd.
Tanks door de Vondelstraatquote:Op zondag 3 april 2016 13:45 schreef D1990 het volgende:
Dertig jaar geleden rolden de tanks nog door de Amsterdamse Vondelstraat. Dezelfde tanks die we onlangs aan Finland verkochten.
Vind ik ook irritant ja, dat journalisten niet weten wat een tank is.quote:Op maandag 4 april 2016 21:33 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Tanks door de Vondelstraat![]()
Dat waren YPR pantserwagens die blijkbaar nodig waren om criminele krakers er uit te schoppen.
Met opstand had dat weinig te maken.
Dat is heel wat anders dan de Leopord tanks die verkocht zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |