Je zegt wel dat ambulances dat niet kunnen, maar hoe kom je aan die informatie? Juist ja, de overheid en msm...quote:Op maandag 4 april 2016 19:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Je ziet ook dat de straat barstensvol staat. Een ambulance kan kwalijk over die auto's heenhupsen.
Vaak genoeg zelf met een ambulance of politie meerijden..quote:Op maandag 4 april 2016 19:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je zegt wel dat ambulances dat niet kunnen, maar hoe kom je aan die informatie? Juist ja, de overheid en msm...
Ja dat laten ze jou natuurlijk niet zien, alleen de elite binnen de overheidsorganen weet daarvan.quote:Op maandag 4 april 2016 20:01 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Vaak genoeg zelf met een ambulance of politie meerijden..
Ziet wel popperig uit.Weer heel slecht van kwaliteit dus niet erg makkelijk om precies te zien wat er aan de hand is.quote:Op maandag 4 april 2016 12:12 schreef Nia het volgende:
Nu weer on topic verder? Wat is jullie indruk van de volgende beelden. en
Een aantal hulpverleners zit aan het lichaam van een bewusteloze gewonde/dronken persoon/overledene/dummy. De armen van het lichaam bewegen losjes heen en weer. Jammer dat de filmer wegdraait van de plek.
Wat zeggen ze mij niet? Wat laten ze niet zien? Wat kan ik niet zien vanuit de ambulance?quote:Op maandag 4 april 2016 20:02 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja dat laten ze jou natuurlijk niet zien, alleen de elite binnen de overheidsorganen weet daarvan.
Dat ze een soort uitvouwbare poten hebben, waardoor ze over andere voertuigen kunnen rijden.quote:Op maandag 4 april 2016 20:05 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Wat zeggen ze mij niet? Wat laten ze niet zien? Wat kan ik niet zien vanuit de ambulance?
Kijk als je weet waar je op moet letter herken je het meteen, je moet alleen goed ingelezen zijn en weten hoe het in de wereld echt werkt.quote:Op maandag 4 april 2016 20:05 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Wat zeggen ze mij niet? Wat laten ze niet zien? Wat kan ik niet zien vanuit de ambulance?
Tot op heden nog geen flintertje bewijs daarvoor, enkel wat vraagtekens die je met elk toetsenbord kunt plaatsen...quote:Op maandag 4 april 2016 20:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ziet wel popperig uit.Weer heel slecht van kwaliteit dus niet erg makkelijk om precies te zien wat er aan de hand is.
Kan ook disinfo om conspiracy theorists bezig te houden....maar ja er is toch al bewijs zat dat er iets vreselijk verkeerd met 't officiel verhalen,beelden, TV eyewitnesses,overlevenden enz is.
Ligt eraan hoe je het allemaal bekijkt natuurlijk.
Wauw! Dan moet ik dringend eens op zoek naar dat knopken!quote:Op maandag 4 april 2016 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ze een soort uitvouwbare poten hebben, waardoor ze over andere voertuigen kunnen rijden.
Ligt eraan hoe je het bekijkt natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2016 20:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tot op heden nog geen flintertje bewijs daarvoor, enkel wat vraagtekens die je met elk toetsenbord kunt plaatsen...
Ok Tingo, welk hard bewijs is er?quote:Op maandag 4 april 2016 20:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt natuurlijk.
Okee. En wat heeft dat te maken met niet binnen 2 minuten ter plaatse raken?quote:Op maandag 4 april 2016 20:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Kijk als je weet waar je op moet letter herken je het meteen, je moet alleen goed ingelezen zijn en weten hoe het in de wereld echt werkt.
Kijk bijvoorbeeld naar de Belgische ambulance hieronder. Als je oplet valt je meteen de slang op, een duivels symbool dat teruggaat tot de bijbel waar satan als een slang Eva verleidde.
Daarnaast zie je op meerdere plekken de iluminatie driehoeken terug.
De symboliek lijkt me duidelijk. Als je dat dan nog met droge ogen blijft ontkennen heb je duidelijk last van cognitieve dissonantie.
[ afbeelding ]
Die uitvouwbare poten is al lang weer outdated, nu hebben ze jet engines om het meteen te combineren met chemtrails. Superhandige combinatie. Kom je aan op een falseflag ramp om zogenaamd de vicsims te helpen, kun je meteen mindless zombies maken van de noirmale mensen die in de buurt waren om zo te voorkomen dat zij iets zien dat ze niet gezien hadden moeten hebben.quote:Op maandag 4 april 2016 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ze een soort uitvouwbare poten hebben, waardoor ze over andere voertuigen kunnen rijden.
Waar heb je deze video gevonden?quote:Op maandag 4 april 2016 12:12 schreef Nia het volgende:
Nu weer on topic verder? Wat is jullie indruk van de volgende beelden. en
Een aantal hulpverleners zit aan het lichaam van een bewusteloze gewonde/dronken persoon/overledene/dummy. De armen van het lichaam bewegen losjes heen en weer. Jammer dat de filmer wegdraait van de plek.
Zo dom dat ze nog geen flasher hebben zoals in Men in Black.quote:Op maandag 4 april 2016 20:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Die uitvouwbare poten is al lang weer outdated, nu hebben ze jet engines om het meteen te combineren met chemtrails. Superhandige combinatie. Kom je aan op een falseflag ramp om zogenaamd de vicsims te helpen, kun je meteen mindless zombies maken van de noirmale mensen die in de buurt waren om zo te voorkomen dat zij iets zien dat ze niet gezien hadden moeten hebben.
Dat willen ze je doen geloven. Maar feit is dat de Paradijsslang eerder was dan Asclepius. Boom. Drops mic.quote:Op maandag 4 april 2016 20:13 schreef MarieAlice het volgende:
En Asclepius zegt je ook niks? In de tweede eeuw voor Christus waren we al bezig met hoaxen opzetten in Brussel in 2016? Die slang is van de dode huid afleggen en verder gaan, genezen dus, en werd daarom geassocieerd met Asclepius,
quote:Op maandag 4 april 2016 20:13 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Okee. En wat heeft dat te maken met niet binnen 2 minuten ter plaatse raken?
En Asclepius zegt je ook niks? In de tweede eeuw voor Christus waren we al bezig met hoaxen opzetten in Brussel in 2016? Die slang is van de dode huid afleggen en verder gaan, genezen dus, en werd daarom geassocieerd met Asclepius,
Dat ja...quote:Op maandag 4 april 2016 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat willen ze je doen geloven. Maar feit is dat de Paradijsslang eerder was dan Asclepius. Boom. Drops mic.
Dat kan je makkelijk in deze thread zien.imo. Ik weet niet waarom mensen allemaal verschillende dingen in de beelden zien,verhalen lezen en luisteren.etc.quote:
Je kunt dus geen enkel bewijs opnoemen.quote:Op maandag 4 april 2016 20:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat kan je makkelijk in deze thread zien.imo. Ik weet niet waarom mensen allemaal verschillende dingen in de beelden zien,verhalen lezen en luisteren.etc.
It's something I have often wondered about.Maybe we just process images differently for whatever reasons.
Heb je het interview met de vader van die twee omgekomen kinderen gezien?quote:Op maandag 4 april 2016 20:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat kan je makkelijk in deze thread zien.imo. Ik weet niet waarom mensen allemaal verschillende dingen in de beelden zien,verhalen lezen en luisteren.etc.
It's something I have often wondered about.Maybe we just process images differently for whatever reasons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |