Het zou me verrassen als zo'n figuur niet regelmatig flink in elkaar wordt gehoekt.quote:Op zondag 3 april 2016 13:30 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Goede foto van de NRC. Dit zou een Geenstijllezer moeten zijn.
Dat krijg je dus van al dat gepest. Een heel leger aan Geenstijllezers die "de democratie een warm hart toedragen". Wordt helemaal niemand beter van.quote:Op zondag 3 april 2016 13:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Het zou me verrassen als zo'n figuur niet regelmatig flink in elkaar wordt gehoekt.
Ik denk het niet eerlijk gezegd.quote:Op zondag 3 april 2016 13:30 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Goede foto van de NRC. Dit zou een Geenstijllezer moeten zijn.
Hihi.quote:
Zo'n topic had ie gister toch ook al geopend?quote:Op zondag 3 april 2016 14:28 schreef PolitiekGeaard het volgende:
POL / Opstand in Nederland, aan welke kant sta jij?
Dit topic gaat hem het volgens mij ook niet worden
Hmm, POL / De ‘elite’ is de weg kwijt, kloptquote:Op zondag 3 april 2016 14:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Zo'n topic had ie gister toch ook al geopend?
Waarom niet?quote:Op zondag 3 april 2016 14:28 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Die zijn er constant, dat hoeft nog niet in een bloederige revolutie te ontketenen. Het artikel van TS ontkracht letterlijk de stelling van TS. Vergelijkingen als Libië, Franse- en Russische revolutie slaan ook nergens op.quote:Op zondag 3 april 2016 14:33 schreef Webschip het volgende:
[..]
Waarom niet?
Er zijn toch spanningen in de samenleving?
Je kan doorslaan idd. Neemt niet weg dat hij een punt heeft.quote:Op zondag 3 april 2016 14:36 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Die zijn er constant, dat hoeft nog niet in een bloederige revolutie te ontketenen. Het artikel van TS ontkracht letterlijk de stelling van TS. Vergelijkingen als Libië, Franse- en Russische revolutie slaan ook nergens op.
Pffffffffffffffffffffffffffff, ik ben dat topic ook wel weer beu.quote:Op zondag 3 april 2016 14:28 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Nou, werk dat punt eens uit? Ik zie het namelijk nog niet.quote:Op zondag 3 april 2016 14:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je kan doorslaan idd. Neemt niet weg dat hij een punt heeft.
Klopt, maar TS wijkt dan ook wel heel erg van zijn centrale punt af om nog even met een enorm vergezochte Libië vergelijking een "Amerika is slecht"-standpunt mee te nemen.quote:
Gedrag elite. Burger voelt zich vaker niet meer vertegenwoordigd. Steeds grotere kloof tussen arm en rijk. Excessieve bonussen organisatietijgers. Welvaart stijging die niet of amper landt bij de gewone burger. Moreel verwerpelijk beleid regering mbt de 5 miljard die laatst "verdeeld" werd, zomaar een voorbeeld. Beleid met open grenzen. etc.quote:Op zondag 3 april 2016 14:42 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Nou, werk dat punt eens uit? Ik zie het namelijk nog niet.
Ja, maar dat doet TS steeds zelf. Al zijn topics eindigen op dezelfde manier.quote:
Toch merk ik dit soort Revolutie-excessen alleen maar op fora als Fok. Vrijwel overal waar ik in de samenleving kom, en dat zijn verschillende lagen, merk ik dit soort ideeën niet echt op. Ik heb niet het gevoel dat de term 'burger' of 'het volk' wat in velen van dit soort topics gebruikt wordt ook echt slaat op de algehele bevolking, maar juist op de groep mensen die hij in dit soort fora om zich heen ziet staan met dezelfde standpunten.quote:Op zondag 3 april 2016 14:46 schreef Webschip het volgende:
[..]
Gedrag elite. Burger voelt zich vaker niet meer vertegenwoordigd. Steeds grotere kloof tussen arm en rijk. Excessieve bonussen organisatietijgers. Welvaart stijging die niet of amper landt bij de gewone burger. Moreel verwerpelijk beleid regering mbt de 5 miljard die laatste "verdeeld" werd, zomaar een voorbeeld. Beleid met open grenzen. etc.
Daarom is het jammer. Want het onderwerp vind ik wel degelijk aan de orde.quote:Op zondag 3 april 2016 14:46 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Klopt, maar TS wijkt dan ook wel heel erg van zijn centrale punt af om nog even met een enorm vergezochte Libië vergelijking een "Amerika is slecht"-standpunt mee te nemen.
Ik merk het in mijn irl omgeving ook niet, en ik ken echt niet alleen maar mensen met wie het heel goed gaat. De onvrede lijkt zich vrijwel geheel en al op social media af te spelen.quote:Op zondag 3 april 2016 14:51 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Toch merk ik dit soort Revolutie-excessen alleen maar op fora als Fok. Vrijwel overal waar ik in de samenleving kom, en dat zijn verschillende lagen, merk ik dit soort ideeën niet echt op. Ik heb niet het gevoel dat de term 'burger' of 'het volk' wat in velen van dit soort topics gebruikt wordt ook echt slaat op de algehele bevolking, maar juist op de groep mensen die hij in dit soort fora om zich heen ziet staan met dezelfde standpunten.
Oftewel, ik merk weinig onvrede en zie het eigenlijk ook nooit terug tijdens verkiezingen.
Mensen die duidelijk de Not your personal army-regel niet begrijpen.quote:Op zondag 3 april 2016 14:51 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Toch merk ik dit soort Revolutie-excessen alleen maar op fora als Fok. Vrijwel overal waar ik in de samenleving kom, en dat zijn verschillende lagen, merk ik dit soort ideeën niet echt op. Ik heb niet het gevoel dat de term 'burger' of 'het volk' wat in velen van dit soort topics gebruikt wordt ook echt slaat op de algehele bevolking, maar juist op de groep mensen die hij in dit soort fora om zich heen ziet staan met dezelfde standpunten.
Oftewel, ik merk weinig onvrede en zie het eigenlijk ook nooit terug tijdens verkiezingen.
Het hangt er natuurlijk ook vanaf in welke kringen je beweegt. In welke (sociale) klassens. Er zijn groepen in de samenleving die het gewoon goed hebben. Er zijn groepen die buiten de boot vallen. Uiteraard zijn zij diegenen die onvrede hebben.quote:Op zondag 3 april 2016 14:51 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Als dit op mij slaat, excuus dan voor het posten van het topic linkje. Zie het wel vaker in deze SC voorbij komen, maar wist niet dat dit nu ook al onder de nieuwe regels vielenquote:Op zondag 3 april 2016 14:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Mensen die duidelijk de Not your personal army-regel niet begrijpen.
Nee, het gaat niet over jouquote:Op zondag 3 april 2016 14:59 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Als dit op mij slaat, excuus dan voor het posten van het topic linkje. Zie het wel vaker in deze SC voorbij komen, maar wist niet dat dit nu ook al onder de nieuwe regels vielen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |