quote:Op zondag 10 april 2016 21:00 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat waren 4 verschrikkelijke dagen. En ik hoefde het huis niet eens uit, dus ik heb gedurende die dagen geeneens lichamelijke inspanningen geleverd.
De eerste week ziet er lang zo gek niet uit toch?quote:Op maandag 11 april 2016 08:52 schreef Djeez het volgende:
Volgens het KNMI gaan we twee zeer zware weken tegemoet:
[ afbeelding ]
Die 26 graden voor zondag zit er dus niet meer inquote:Op maandag 11 april 2016 08:52 schreef Djeez het volgende:
Volgens het KNMI gaan we twee zeer zware weken tegemoet:
[ afbeelding ]
Valt mee toch?quote:Op maandag 11 april 2016 11:32 schreef Slobeend het volgende:
Kut pluim zeg. Uit frustratie post ik em niet eens.
Ik ben er bekend mee. Hier precies hetzelfdequote:Op maandag 11 april 2016 11:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Precies komend weekend kut. Om allerlei redenen is dat nadelig.
Drie dagen beneden gemiddeld, de rest erboven. Wat is er nu zo kut aan?quote:
Ik kijk naar meer dan alleen de rode lijnquote:Op maandag 11 april 2016 11:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Drie dagen beneden gemiddeld, de rest erboven. Wat is er nu zo kut aan?
Ik ook, daarom vind ik het lang zo slecht niet.quote:Op maandag 11 april 2016 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk naar meer dan alleen de rode lijn
Hier hebben we ook van die enthousiastelingen. Buiten zitten om het buiten zitten. Ik wacht nog wel een weekjequote:Op maandag 11 april 2016 13:10 schreef Djeez het volgende:
Ik wilde net buiten gaan zitten in de pauze. Ik heb het nog geen vijf seconden volgehouden. Wat een graftyfuswind, ik waaide haast weg man!
Ik liep gister al in T-shirt. en dat terwijl ik normaal een koukleum benquote:Op maandag 11 april 2016 14:57 schreef Nattekat het volgende:
Hierbij verklaar ik maandag 11 april 2016 als eerste t-shirtdag van het jaar
In het westen wad gisteren een net wel net niet. Vandaag is het een overduidelijke wel.quote:Op maandag 11 april 2016 14:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik liep gister al in T-shirt. en dat terwijl ik normaal een koukleum ben
vorige week ook al in tshirt. Gisteren was zelfs iets beter dan vandaag vanwege de windquote:Op maandag 11 april 2016 14:57 schreef Nattekat het volgende:
Hierbij verklaar ik maandag 11 april 2016 als eerste t-shirtdag van het jaar
Voor nu nog nietquote:Op maandag 11 april 2016 17:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht maar, ook jij bent de klos uiteindelijk.
welke heb je last van?quote:Op maandag 11 april 2016 18:53 schreef DJMO het volgende:
van mij mag het gaan regenen .. weg met die pollen
dat ga ik morgen uit laten zoeken ,maar wat zit er nu in de lucht? berken volgens pollennieuws.nl en die zijn sterk allergeen heb ik begrepen.quote:
deze site zou kunnen helpen, ze lopen wel altijd een week achterquote:Op maandag 11 april 2016 19:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat ga ik morgen uit laten zoeken ,maar wat zit er nu in de lucht? berken volgens pollennieuws.nl en die zijn sterk allergeen heb ik begrepen.
http://pollennieuws.nl/quote:Op maandag 11 april 2016 19:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
deze site zou kunnen helpen, ze lopen wel altijd een week achter
https://www.lumc.nl/org/l(...)oorts/pollentelling/
De berk lijkt nog maar net begonnen
Het vreemde is dat ik het ene jaar wel last heeft van hooikoort en het andere jaar weer niet.quote:Op maandag 11 april 2016 18:53 schreef DJMO het volgende:
van mij mag het gaan regenen .. weg met die pollen
Je zal zo'n ding maar op je kokosnoot krijgenquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Texas, everythings bigger in Texas
WKN / Tornado's in de VS #24
Heb je dat regengebied ten zuiden van NL dan niet gezien op buienradar! Overstromingen des doods komen eraan, zeg ik je!quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:55 schreef Houtenbeen het volgende:
The Weather Channel app komt met een waarschuwing voor ernstige hinder door overstroming voor Noord-Brabant
Oh de gegevens komen van meteo-alarm
[ afbeelding ]
Zal wel een foutje zijn
* Houtenbeen pakt de zandzakkenquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Heb je dat regengebied ten zuiden van NL dan niet gezien op buienradar! Overstromingen des doods komen eraan, zeg ik je!
quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En niks maar dan ook helemaal niks komt hier over Nederland heen
Niet dus.quote:Op maandag 11 april 2016 23:09 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben verbrand geraaktMorgen weer bewolkt
jaquote:
Lekkerquote:
Sneeuwruimen is wel begonnen:quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:23 schreef Dven het volgende:
Weer een warmer dagje vandaag. Loopt de komende dagen weer flink op. In de bergen (net geen 3000m) nog wel ijzig
[ afbeelding ]
ziet er echt fantastisch uit hier in Slotervaart!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |