regenquote:
Dat zal dan geen wind in de rug zijn geweestquote:Op woensdag 6 april 2016 11:40 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag voor het eerst in tijden 's ochtends op de fiets gestapt. Laten we zeggen dat ik dat weer snel ben afgeleerd
Manmanman wat een wind![]()
Straks wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zal dan geen wind in de rug zijn geweest
Maar hopen dat de wind niet draait dan.quote:
Wind? Wat is dat?quote:Op woensdag 6 april 2016 12:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
De windheerlijk genieten straks als ik weer even naar mijn weerstation locatie ga
6bft![]()
[ afbeelding ]
56km/h
[ afbeelding ]
Gaat vast wel gebeuren.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar hopen dat de wind niet draait dan.
#AltijdPechquote:
Gaat zo regenenquote:Op woensdag 6 april 2016 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
#AltijdPech
Temperatur stijgt hier nog altijd lekker door. 28,4 inmiddels. Vandaag misschien dan toch de eerste zomerse dag?
die draait over rdam, gouda utrecht naar t noorden.quote:
Er zit nu ook onweer inquote:Op woensdag 6 april 2016 20:34 schreef marcel-o het volgende:
[..]
die draait over rdam, gouda utrecht naar t noorden.
komt flink wat uit idd
quote:Op woensdag 6 april 2016 15:28 schreef -CRASH- het volgende:
Mooie time-lapse van het onweer over Europa vorig jaar.
Het blijft Nederlandquote:Op donderdag 7 april 2016 10:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, wat een koude wind! Ben er een beetje klaar mee.
Had je nu nog windje mee gisteren?quote:
Jep. Maar ook een hele fijne douche.quote:
Dus waarschijnlijk weinig wind en veel zon?quote:Op donderdag 7 april 2016 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Maar ook een hele fijne douche.
Vandaag maar weer met de auto gegaan
Nope. Flinke regenbui daarnetquote:Op donderdag 7 april 2016 11:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus waarschijnlijk weinig wind en veel zon?
Te warm weer mag niet! Hooguit normaal met zo nu en dan een buiquote:Op donderdag 7 april 2016 11:24 schreef Dven het volgende:
Verse pluim voor De Bilt is minder dan die van gisteravond
[ afbeelding ]
Slecht voor m'n weerpollquote:Op donderdag 7 april 2016 11:24 schreef Dven het volgende:
Verse pluim voor De Bilt is minder dan die van gisteravond
[ afbeelding ]
die genadeklap over NL op het eindquote:Op woensdag 6 april 2016 15:28 schreef -CRASH- het volgende:
Mooie time-lapse van het onweer over Europa vorig jaar.
Eerste zomerse dag v/h jaar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Zal mooi zijn, dan een braderie, dus wel lekker als dan lekker weer is.quote:
Nu staat er weer 14quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zal mooi zijn, dan een braderie, dus wel lekker als dan lekker weer is.
Maar even kijken, over 8 dagen .. dus temp zakt nog wel 10 graden denk ik
Pffff, hier is de 20 überhaupt nog niet gehaald.quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:49 schreef Dven het volgende:
Gemiddelde etmaaltemperatuur gisteren boven de 20 graden geeindigd. Max van 30,1 en min van 10,3. Zat om 01:00 nog op het balkon in m'n t-shirt
Vandaag minder. Volledig bewolkt maar gelukkig niet koud. Momenteel 19 graden.
Die warmte van volgende week staat er ook al even in volgens mijquote:Op zaterdag 9 april 2016 09:28 schreef Dven het volgende:
Wat een puinhoop van vlekken over heel EuropaTweede kaart is wel mooi. Warmte dringt zeer ver door naar het noorden en in NL lokaal een zomerse dag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Signalen zat. Maar ook nog veel onzekerheidquote:Op zaterdag 9 april 2016 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die warmte van volgende week staat er ook al even in volgens mij
Gaat het dan toch gebeuren?
die zullen wel doorschuiven naar de nacht en morgenochtendquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik dacht dat er buien zouden komen eind van de middag en avond?
Ik verwacht het niet. Maar als alles meewerkt zou het kunnen.quote:Op zondag 10 april 2016 13:09 schreef DemonRage het volgende:
Over bloedhitte gesproken... zal dit jaar de 40°C grens doorbroken worden in Nederland?
Vorig jaar verscheen de 40°C (voor het eerst?) op diverse weerkaarten, maar toen was het record van 38,6°C in Warnsveld niet gesneuveld.
Ik denk wel dat de kans ieder jaar iets groter wordt, maar zie het dit jaar nog niet gebeuren. Alles moet precies goed vallen. Een elfstedentocht lijkt me waarschijnlijkerquote:Op zondag 10 april 2016 13:09 schreef DemonRage het volgende:
Over bloedhitte gesproken... zal dit jaar de 40°C grens doorbroken worden in Nederland?
Vorig jaar verscheen de 40°C (voor het eerst?) op diverse weerkaarten, maar toen was het record van 38,6°C in Warnsveld niet gesneuveld.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 10 april 2016 16:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de kans ieder jaar iets groter wordt, maar zie het dit jaar nog niet gebeuren. Alles moet precies goed vallen. Een elfstedentocht lijkt me waarschijnlijker
Met 16 graden al?quote:Op zondag 10 april 2016 13:27 schreef pfaf het volgende:
Wat heerlijk zeg. Moest net even naar binnen omdat het te warm werd in de zon in de tuin. Zomer kruipt binnen.
Dat waren 4 verschrikkelijke dagen. En ik hoefde het huis niet eens uit, dus ik heb gedurende die dagen geeneens lichamelijke inspanningen geleverd.quote:
Hihi, ik ookquote:
Dat geloof ik met een vriezerquote:Op zondag 10 april 2016 21:00 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat waren 4 verschrikkelijke dagen. En ik hoefde het huis niet eens uit, dus ik heb gedurende die dagen geeneens lichamelijke inspanningen geleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |