Ik verwacht het niet. Maar als alles meewerkt zou het kunnen.quote:Op zondag 10 april 2016 13:09 schreef DemonRage het volgende:
Over bloedhitte gesproken... zal dit jaar de 40°C grens doorbroken worden in Nederland?
Vorig jaar verscheen de 40°C (voor het eerst?) op diverse weerkaarten, maar toen was het record van 38,6°C in Warnsveld niet gesneuveld.
Ik denk wel dat de kans ieder jaar iets groter wordt, maar zie het dit jaar nog niet gebeuren. Alles moet precies goed vallen. Een elfstedentocht lijkt me waarschijnlijkerquote:Op zondag 10 april 2016 13:09 schreef DemonRage het volgende:
Over bloedhitte gesproken... zal dit jaar de 40°C grens doorbroken worden in Nederland?
Vorig jaar verscheen de 40°C (voor het eerst?) op diverse weerkaarten, maar toen was het record van 38,6°C in Warnsveld niet gesneuveld.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 10 april 2016 16:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de kans ieder jaar iets groter wordt, maar zie het dit jaar nog niet gebeuren. Alles moet precies goed vallen. Een elfstedentocht lijkt me waarschijnlijker
Met 16 graden al?quote:Op zondag 10 april 2016 13:27 schreef pfaf het volgende:
Wat heerlijk zeg. Moest net even naar binnen omdat het te warm werd in de zon in de tuin. Zomer kruipt binnen.
Dat waren 4 verschrikkelijke dagen. En ik hoefde het huis niet eens uit, dus ik heb gedurende die dagen geeneens lichamelijke inspanningen geleverd.quote:
Hihi, ik ookquote:
Dat geloof ik met een vriezerquote:Op zondag 10 april 2016 21:00 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat waren 4 verschrikkelijke dagen. En ik hoefde het huis niet eens uit, dus ik heb gedurende die dagen geeneens lichamelijke inspanningen geleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |