Van Gisbergen met de Red Bull-auto nadat de eerste 4 eraf zijn gegaan. Winterbottom (groene auto) lag tweede, Davison (geel/oranje voorkant) komt er onderdoor en gaat van de derde plek uit het niks ineens naar de zegetwitter:v8supercars twitterde op zondag 03-04-2016 om 07:26:32Can you believe it! #V8SC https://t.co/CWHSp8MgJP reageer retweet
Hier kunnen overige toerwagen klasses als DTM, WTCC en TCR niet aan tippen. Met afstand het beste toerwagenkampioenschap.quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:34 schreef heywoodu het volgende:
V8 Supercars, d raceklasse in Australi/Nieuw-Zeeland
Misschien heb je daar wel gelijk in jaquote:Op woensdag 6 april 2016 19:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Overigens is het geen goed idee om n centraal topic voor toerwagens te maken? Dus voor DTM, WTCC, V8SC en TCR? Interesse hier op FOK is natuurlijk beperkt maar door het centraal te houden kunnen we het misschien meer in leven houden.
Bijzonder knap van Riana Crehan (vriendin van Will Davison) om gewoon rustig interviews af te nemen terwijl je vriend midden in die schroothoop zit met onbekende verwondingen. Arme meid.quote:Op zaterdag 8 april 2017 11:40 schreef heywoodu het volgende:
Na de Clipsal 500 in Adelaide een maand geleden hebben we nu het tweede weekeinde. Vandaag was de eerste race, morgen de tweede. Ziggo Sport zendt het vanaf 05:45 uit morgenochtend als het goed is
Vandaag ging het overigens niet helemaal goed, met Will Davison in het ziekenhuis als gevolg.
Goede manier om een dag vol auto- en motorsport af te trappenquote:Op zondag 9 april 2017 06:01 schreef TagForce het volgende:
Nog 5 minuten tot race 2
Weer natte baan, maar droogt op. Wel kans op meer regen.
Voor Bright pakte starten op slicks niet heel goed uitquote:Op zondag 9 april 2017 06:12 schreef TagForce het volgende:
Duurt niet lang voor iedereen naar slicks gaat gok ik zo.
In die hairpin was dat toch? Dat leek me ook jaquote:Op zondag 9 april 2017 06:30 schreef TagForce het volgende:
De fuck...
Shane een penalty omdat ie tegen Kelly aan reed... Dat leek me toch echt een racing incident.
Rare penalty ook, als ik het goed begrijp.quote:Op zondag 9 april 2017 06:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In die hairpin was dat toch? Dat leek me ook ja
iTV-app doet het hier ook zie ik, komt het toch nog goedquote:Op zondag 9 april 2017 07:00 schreef TagForce het volgende:
Daarom heb ik Ziggo Sport Go... Heb ze gewoon allebei aan staan
Ik was te laat wakker heb dus alleen laatste vijf ronden gezien. Jammer voor McLaughlin.quote:Op zondag 26 november 2017 13:16 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag was de laatste race, en hoe de titel dit weekeinde beslist is verzin je echt in je wildste dromen niet. Wat een bizarre race.
Ongelooflijke ontknoping in Supercars-kampioenschap
Gisteren en vandaag heb ik het opgenomen, voortaan maar vaker doenquote:Op zondag 26 november 2017 13:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik was te laat wakker heb dus alleen laatste vijf ronden gezien. Jammer voor McLaughlin.
Ik ben al blij dat Ziggo het gewoon n op n overschakelt vanuit Australiquote:Op zaterdag 3 maart 2018 14:08 schreef Funzel het volgende:
Blijft een mooie klasse wel. Was het maar makkelijker te volgen.
Net even n uurtje later zou beter zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2018 14:10 schreef Funzel het volgende:
Ja maar het is op zulke onmogelijke tijden altijd.
Ik wilde op Ziggo even de herhaling/hoogtepunten gaan kijken, zenden ze dit dus uit:quote:Op zaterdag 3 maart 2018 14:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat Ziggo het gewoon n op n overschakelt vanuit Australi
Ziggoquote:17:15 V8 Supercars Tyrepower Tasmania SuperSprint Race 2 Highlights
Hopelijk kan ik die van zaterdag 8.30 live zien, de andere sla ik over...quote:Op donderdag 22 maart 2018 10:44 schreef heywoodu het volgende:
Vier races in Melbourne deze week. De eerste en derde van 130km, de tweede en vierde van 70km.
Vrijdag om 07.50 uur, zaterdag om 02.40 en 08.30 en zondag om 03.45 als ik me niet vergis.
Ik zie ze niet in het programma van Ziggoquote:Op donderdag 22 maart 2018 17:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik die van zaterdag 8.30 live zien, de andere sla ik over...
Dat had dus gewoon met tv-rechten te maken? F1 kennende is dat niet vreemd.quote:Op zaterdag 7 april 2018 08:45 schreef heywoodu het volgende:
Nadat Melbourne niet uitgezonden werd zijn we dit weekeinde weer gewoon buiten de sferen van de F1
Ik weet het niet zeker hoor, maar het zou me niks verbazen. Ook op Twitter of YouTube verschenen nauwelijks beelden, itt anders.quote:Op zaterdag 7 april 2018 14:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat had dus gewoon met tv-rechten te maken? F1 kennende is dat niet vreemd.![]()
Als ik me niet vergis wordt deze race in Australi altijd uitgezonden door de zender die de F1-rechten heeft en niet door de zender die de rest van het seizoen uitzend.quote:Op zaterdag 7 april 2018 14:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor, maar het zou me niks verbazen. Ook op Twitter of YouTube verschenen nauwelijks beelden, itt anders.
twitter:supercars twitterde op zaterdag 21-04-2018 om 08:55:12For the lead!McLaughlin steals P1 from Whincup with this slick move.#VASC https://t.co/QaRkcOlxmL reageer retweet
Afgelopen week na dik drie maanden eindelijk gekeken (spoilervrij), McLaughlin is dus kampioen, helaas niet zo'n bizarre ontknoping als 2017quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:59 schreef heywoodu het volgende:
De titel wordt vandaag en morgen vergeven.
Ik dacht dat dat sinds vorig jaar niet meer het geval was, wel dus.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 15:13 schreef heywoodu het volgende:
Schijnbaar heeft Ziggo dus helemaal niks uitgezonden, want 'er is geen data binnengekomen'
Dus toch waarschijnlijk weer andere rechten rondom het F1-weekeinde..
Dan maar even een weekeindje op een andere manier kijken tot het weer gewoon bij Ziggo isquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat sinds vorig jaar niet meer het geval was, wel dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Race 3 vandaag eens kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Voor het eerst in 10 jaar of zo heb ik Bathurst niet gezien.quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:53 schreef heywoodu het volgende:
Eindelijk aan toe gekomen om Bathurst te kijken, wat een fantastische race
Het leek er even op dat het achter de safety car zou finishen, maar er werd nog n ronde keihard geracet
Er zijn natuurlijk nog manieren om het wl te kijkenquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voor het eerst in 10 jaar of zo heb ik Bathurst niet gezien.![]()
Zeker maar nu geen zin meer in.quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk nog manieren om het wl te kijken
Je hebt op die laatste ronden na dan weer niet al te veel gemist. Grootste puntje van zorg was nog tijdens de opwarmronde, toen een van de neefjes Kostecki zijn auto aan de kant zette en hij koolmonoxide in zijn auto bleek te hebben wat een beetje gevaarlijk werdquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zeker maar nu geen zin meer in.
Ik heb geen Ziggo Sport abonnement meer dus moet dan naderhand via torrents de races downloaden. Te omslachtig, zondag sowieso geen tijd om te kijken.quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:47 schreef heywoodu het volgende:
En anders morgenochtend gewoon Sandown kijken, ook altijd een tof circuit
Zo doe ik het tegenwoordig meestal eigenlijk, kan ik doordeweeks lekker op het gemak kijken.quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb geen Ziggo Sport abonnement meer dus moet dan naderhand via torrents de races downloaden. Te omslachtig, zondag sowieso geen tijd om te kijken.
Maar dat is niet bestquote:Bovendien is mijn interesse in autosport tot op het dieptepunt gedaald. Dit seizoen eigenlijk alleen TCR Europe, TCR Duitsland en WTCR redelijk gevolgd (op enkele na alle races gezien). Andere jaren ook altijd wel een aantal Blancpain, WEC en ELMS races meegepakt maar dat heb ik dit seizoen niet gedaan. Volgens mij na Daytona 500 ook nauwelijks meer NASCAR gekeken.
Toch blijft Bathurst 1000 altijd een geweldige wedstrijd vanwege het circuit en dat het startveld aan elkaar gewaagd is.quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt op die laatste ronden na dan weer niet al te veel gemist. Grootste puntje van zorg was nog tijdens de opwarmronde, toen een van de neefjes Kostecki zijn auto aan de kant zette en hij koolmonoxide in zijn auto bleek te hebben wat een beetje gevaarlijk werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fan-tas-tisch gevecht om de derde plek in de laatste paar ronden
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
twitter:supercars twitterde op zondag 28-06-2020 om 10:30:02The Uber SC made a second appearance this afternoon! 📱🚗
➡️ https://t.co/UTfJNM6Y9W #VASC reageer retweet
twitter:smclaughlin93 twitterde op zondag 28-06-2020 om 09:31:26This is my dad.. he’s my number 1 fan! Sometimes I can hear him through the telly, the neighbours can 😂😂 https://t.co/7BYDRrZoOp reageer retweet
https://www.motorsport.co(...)-border-run/4827213/quote:Tickford Racing, Erebus Motorsport, Walkinshaw Andretti United, Team 18 and Kelly Racing were all left scrambling to pack and flee Victoria yesterday by news that the border to New South Wales was closing for the first time in 100 years.
The closure, sparked by an ongoing coronavirus outbreak in Melbourne, would have made it all but impossible for the July 18-19 race at Sydney Motorsport Park to go ahead had staff and equipment not cleared the border by midnight last night.
All of the affected teams are now in New South Wales, with most set to bump in to SMP today and set up temporary bases.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
McLaughlin crashte in de FP voor de Q na de snelste tijd gezet te hebben: https://www.motorsport.co(...)ic_campaign=widget-1quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit weekend een van de mooiste races van het jaar (wereldwijd, niet alleen van Supercars): Bathurst 1000
DJR zou wel door gaan, maar dus zonder Penske en met een nieuwe line-up omdat Fabian Coulthard ook weg gaat bij het team.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet dat het allemaal niet al te nieuw is en er wel aan zat te komen, maar dit begint allemaal wel erg jammer te worden voor volgend jaar. DTM al vernaggeld, kijken wat er van de Supercars over gaat blijven
En hoe zit het met het verdwijnende Holden? En de Shell-kleuren zonder McLaughlin n Coulthard, dat gaat een heel vreemd gezicht worden.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
DJR zou wel door gaan, maar dus zonder Penske en met een nieuwe line-up omdat Fabian Coulthard ook weg gaat bij het team.
https://www.supercars.com(...)ture-from-supercars/
Zat er volgens mij al een paar jaar aan te komen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:04 schreef Starflyer het volgende:
Nog meer slecht nieuws @:heywoodu
Rick Kelly zien we volgend jaar ook niet meer terug. Hij stopt ermee.
https://www.motorsport.co(...)s-supercars/4899313/
Matig, slechtquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Nog meer slecht nieuws @:heywoodu
[ twitter ]
quote:Op zondag 21 maart 2021 00:42 schreef heywoodu het volgende:
Als je het op een of andere manier terug kunt kijken, de eerste van drie races in Sandown vanmorgen (de andere twee zijn morgenochtend) was echt fan-tas-tisch![]()
![]()
Werkelijk fenomenaalSlotfase van race 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere twee races niet gezien.
Eigenlijk wel verrassend dat SVG nog maar n titel (2016) gewonnen heeft, al was DJR dankzij de input van Penske een aantal jaren dominant.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:03 schreef heywoodu het volgende:
Goed nat in de andere twee races, vooral de laatste. Van Gisbergen won ze uiteindelijk allemaal en staat nu op vijf uit vijf![]()
Brodie Kostecki met een uiterst verrassende (en ruime!) tweede plek in de regen
quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:40 schreef Starflyer het volgende:
Hij heeft nu de mazzel dat McLaughlin naar de IndyCars is
En opnieuw, vandaag kostte het hem zelfs (in elk geval de kans op) de winstquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:20 schreef Starflyer het volgende:
Jammer van die slechte pitstop van Will Brown. Dat kostte hem de derde plaats.
Spoiler race 28:quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En opnieuw, vandaag kostte het hem zelfs (in elk geval de kans op) de winst![]()
Verder een oppermachtige Van Gisbergen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 november 2021 20:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Spoiler race 28:Dit was echt gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En inderdaad dat duel tussen de Red Bull-mannen, allemachtig
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Whincup staat gewoon 2e in het kampioenschap en maakt nog kans op de titel als SVG slecht scoort in Sydney en Bathurst. Brown speelt in het kampioenschap geen rol.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit was echt gaaf![]()
En inderdaad dat duel tussen de Red Bull-mannen, allemachtig
Dat had ik vorige week zondag...quote:Op zaterdag 27 november 2021 09:47 schreef heywoodu het volgende:
Net eindelijk tijd om even naar de tweede race van vorig weekeinde te kijken....maar die werd na lang wachten afgeblazen ivm hevige regenval
Door de jaren heen ook regelmatig met GT3's gereden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:37 schreef Cracker1992 het volgende:
Zou Van Gisbergen wel eens in een andere klasse willen zien, met wellicht meer uitdaging. McLaughlin heeft een dergelijke overstap (Indy) toch vrij succesvol gemaakt. Als je ziet hoe oppermachtig SvG over 't algemeen is nu, is een overstap naar een buitenlandse klasse wel interessant lijkt me?
Eens, was mij al helemaal ontschoten! NASCAR kan altijd nog, daar rijden ze tot pak hem beet een jaartje of 50 nog in de cup. Ben er wel benieuwd naar, zoveel overmacht! Zou trouwens wel wat zijn als ze, los van de australische klasses, wat vaker op Bathurst gingen rijden. Wat een allemachtig mooi circuit is dat!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Door de jaren heen ook regelmatig met GT3's gereden.
Maar volgens mij heeft hij niet de ambitie om over te stappen naar een kampioenschap in Europa of Amerika, hij is inmiddels ook al 33.
Ik zou hem wel graag in NASCAR-wedstrijden op road courses willen zien, en vaker in GT3 tijdens 24 uur van Nurburgring en Spa. Dit jaar voor het eerste deelgenomen aan Le Mans. Vanwege het lange seizoen in Supercars is dit helaas lastig.
Je hebt de 12 uren van Bathurst, helaas vanwege Corona had dat een matig startveld dit jaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 00:36 schreef Cracker1992 het volgende:
[..]
Eens, was mij al helemaal ontschoten! NASCAR kan altijd nog, daar rijden ze tot pak hem beet een jaartje of 50 nog in de cup. Ben er wel benieuwd naar, zoveel overmacht! Zou trouwens wel wat zijn als ze, los van de australische klasses, wat vaker op Bathurst gingen rijden. Wat een allemachtig mooi circuit is dat!
Zou wel lachen zijn om hem in F1 te zienquote:Op woensdag 16 november 2022 14:48 schreef Starflyer het volgende:
Doordat Van Gisbergen weer kampioen is, heeft hij nu genoeg punten voor een superlicentie
Aaaaaand it's gone. Zucht. Niks te zien via Ziggo, dus wederom moet er voor Melbourne gewacht worden tot het ergens te downloaden is.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:44 schreef heywoodu het volgende:
Er staan Supercars-races op het programma van Ziggo deze week, vanuit Melbourne....zou het?!
Dat is al iets, maar die view is zo bizar rommelig, terwijl het eerst een doodsimpel lijstje was met alles op nog niet een kwart van je scherm netjes onder elkaar.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:25 schreef Starflyer het volgende:
In de overview lijken het de Australische tijden te zijn en in de schedule lijken het de Nederlandse tijden te zijn.
Die heeft NASCAR-plannen voor dit jaar, maar volgens mij slechts voor een paar races. Verder als het goed is hier en daar een paar Supercars-races, maar verder dus een beetje een bijzonder getimed tussenjaar voor Kostecki.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Bijzonder dat de kampioen van 2023 niet aan de start stond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Darwin/Hidden Valley:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Townsville:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sydney:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tasmania/Symmons Plains:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sandown:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympir:![]()
Net begonnen met kijken, maar n ding valt me nu ineens pas op: de Sandown 500 en Bathurst 1000 tellen allebei 161 rondjes
Bathurst wist ik wel.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:02 schreef heywoodu het volgende:
Net begonnen met kijken, maar n ding valt me nu ineens pas op: de Sandown 500 en Bathurst 1000 tellen allebei 161 rondjes![]()
heywoodu
![]()
Als je hier een beetje doorheen gaat mis je eigenlijk bar weinig.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Bathurst, helaas heb ik geen Ziggo Sport meer.
Ik vind het niet erg dat ik er niet mijn bed voor uit ben gekomen, zeg maar
heywoodu
![]()
Gold Coast zit er inmiddels ook op, met een indrukwekkende zege voor Cam Waters in race n en een dominante overwinning voor Brodie Kostecki in race twee. Will Brown kende een matige eerste race, maar werd daarna tweede en heeft zo alleen teamgenoot Broc Feeney nog als theoretische titelconcurrent - Chaz Mostert kende in beide races problemen en is nu kansloos, in race n was zijn auto 'in de war', kon hij maar 20 per uur in de pitstraat ipv 40 en gaf het dashboard allerlei willekeurige versnellingen aan
Over twee weken de seizoensafsluiter in Adelaide.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Dit weekeinde werd het seizoen afgesloten, met een dominant Red Bull in de eerste race: Broc Feeney pakte de winst, voor Will Brown, voor wie de tweede plek genoeg was om de titel definitief binnen te harken, wat er al een tijd aan zat te komen. Cam Waters werd derde, nt voor Matt Payne.
https://www.supercars.com(...)ilo-adelaide-500/R11
Bekijk deze YouTube-video
De laatste race van het jaar kende de nodige ophef, met name rondom Feeney. Na een unsafe release in de pitstraat knalde Chaz Mostert tegen hem aan, Feeney kreeg vijftien seconden tijdstraf en Mostert pakte de leiding over. In de slotfase tikte Feeney hem er vanaf de leiding af, waardoor Mostert flinke schade opliep en Feeney nog eens vijftien seconden straf kreeg. Ook wat onhandig van Mostert, wetende dat Feeney toch een straf kreeg had hij hem beter gewoon kunnen laten gaan. Brown kon makkelijk voorbij de gehavende Mostert, maar die hield Thomas Randle, Will Davison en Nick Percat knap achter zich en pakte zo nog plek twee - Feeney zakte met zijn straf weg naar de zevende plek.
https://www.supercars.com(...)ilo-adelaide-500/R18
Bekijk deze YouTube-videoVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
[Supercars] #1 Met de Bathurst 1000, knallen op Mt Panorama!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: