Door de jaren heen ook regelmatig met GT3's gereden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:37 schreef Cracker1992 het volgende:
Zou Van Gisbergen wel eens in een andere klasse willen zien, met wellicht meer uitdaging. McLaughlin heeft een dergelijke overstap (Indy) toch vrij succesvol gemaakt. Als je ziet hoe oppermachtig SvG over 't algemeen is nu, is een overstap naar een buitenlandse klasse wel interessant lijkt me?
Eens, was mij al helemaal ontschoten! NASCAR kan altijd nog, daar rijden ze tot pak hem beet een jaartje of 50 nog in de cup. Ben er wel benieuwd naar, zoveel overmacht! Zou trouwens wel wat zijn als ze, los van de australische klasses, wat vaker op Bathurst gingen rijden. Wat een allemachtig mooi circuit is dat!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Door de jaren heen ook regelmatig met GT3's gereden.
Maar volgens mij heeft hij niet de ambitie om over te stappen naar een kampioenschap in Europa of Amerika, hij is inmiddels ook al 33.
Ik zou hem wel graag in NASCAR-wedstrijden op road courses willen zien, en vaker in GT3 tijdens 24 uur van Nurburgring en Spa. Dit jaar voor het eerste deelgenomen aan Le Mans. Vanwege het lange seizoen in Supercars is dit helaas lastig.
Je hebt de 12 uren van Bathurst, helaas vanwege Corona had dat een matig startveld dit jaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 00:36 schreef Cracker1992 het volgende:
[..]
Eens, was mij al helemaal ontschoten! NASCAR kan altijd nog, daar rijden ze tot pak hem beet een jaartje of 50 nog in de cup. Ben er wel benieuwd naar, zoveel overmacht! Zou trouwens wel wat zijn als ze, los van de australische klasses, wat vaker op Bathurst gingen rijden. Wat een allemachtig mooi circuit is dat!
Zou wel lachen zijn om hem in F1 te zienquote:Op woensdag 16 november 2022 14:48 schreef Starflyer het volgende:
Doordat Van Gisbergen weer kampioen is, heeft hij nu genoeg punten voor een superlicentie
Aaaaaand it's gone. Zucht. Niks te zien via Ziggo, dus wederom moet er voor Melbourne gewacht worden tot het ergens te downloaden is.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:44 schreef heywoodu het volgende:
Er staan Supercars-races op het programma van Ziggo deze week, vanuit Melbourne....zou het?!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |