Van Gisbergen met de Red Bull-auto nadat de eerste 4 eraf zijn gegaan. Winterbottom (groene auto) lag tweede, Davison (geel/oranje voorkant) komt er onderdoor en gaat van de derde plek uit het niks ineens naar de zegetwitter:v8supercars twitterde op zondag 03-04-2016 om 07:26:32 Can you believe it! #V8SC https://t.co/CWHSp8MgJP reageer retweet
Hier kunnen overige toerwagen klasses als DTM, WTCC en TCR niet aan tippen. Met afstand het beste toerwagenkampioenschap.quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:34 schreef heywoodu het volgende:
V8 Supercars, dé raceklasse in Australië/Nieuw-Zeeland
Misschien heb je daar wel gelijk in jaquote:Op woensdag 6 april 2016 19:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Overigens is het geen goed idee om één centraal topic voor toerwagens te maken? Dus voor DTM, WTCC, V8SC en TCR? Interesse hier op FOK is natuurlijk beperkt maar door het centraal te houden kunnen we het misschien meer in leven houden.
Bijzonder knap van Riana Crehan (vriendin van Will Davison) om gewoon rustig interviews af te nemen terwijl je vriend midden in die schroothoop zit met onbekende verwondingen. Arme meid.quote:Op zaterdag 8 april 2017 11:40 schreef heywoodu het volgende:
Na de Clipsal 500 in Adelaide een maand geleden hebben we nu het tweede weekeinde. Vandaag was de eerste race, morgen de tweede. Ziggo Sport zendt het vanaf 05:45 uit morgenochtend als het goed is
Vandaag ging het overigens niet helemaal goed, met Will Davison in het ziekenhuis als gevolg.
Goede manier om een dag vol auto- en motorsport af te trappenquote:Op zondag 9 april 2017 06:01 schreef TagForce het volgende:
Nog 5 minuten tot race 2
Weer natte baan, maar droogt op. Wel kans op meer regen.
Voor Bright pakte starten op slicks niet heel goed uitquote:Op zondag 9 april 2017 06:12 schreef TagForce het volgende:
Duurt niet lang voor iedereen naar slicks gaat gok ik zo.
In die hairpin was dat toch? Dat leek me ook jaquote:Op zondag 9 april 2017 06:30 schreef TagForce het volgende:
De fuck...
Shane een penalty omdat ie tegen Kelly aan reed... Dat leek me toch echt een racing incident.
Rare penalty ook, als ik het goed begrijp.quote:Op zondag 9 april 2017 06:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In die hairpin was dat toch? Dat leek me ook ja
iTV-app doet het hier ook zie ik, komt het toch nog goedquote:Op zondag 9 april 2017 07:00 schreef TagForce het volgende:
Daarom heb ik Ziggo Sport Go... Heb ze gewoon allebei aan staan
Ik was te laat wakker heb dus alleen laatste vijf ronden gezien. Jammer voor McLaughlin.quote:Op zondag 26 november 2017 13:16 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag was de laatste race, en hoe de titel dit weekeinde beslist is verzin je echt in je wildste dromen niet. Wat een bizarre race.
Ongelooflijke ontknoping in Supercars-kampioenschap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |