Durf ik niet te zeggen.quote:
for boysquote:
Das zou dan een heell kleintje moeten zijnquote:
daarom......................quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Das zou dan een heell kleintje moeten zijn
Uh ikquote:
30 cm ja?quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nāh, dat probleem heb ik niet echt.
Uh, er was toch niets mis met Paul McCartney's benen? was toch zijn vrouw ná Linda die daar iets plastics voor in de plaats had?quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik nietik had lego en een schetsboek
en een barbie met één beennet als Paul Mc cartney
Ja, dat bedoel ik dat fotomodel met 1 been die hem helemaal leeggetrokken heeftquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, er was toch niets mis met Paul McCartney's benen? was toch zijn vrouw ná Linda die daar iets plastics voor in de plaats had?
Dat ook weer niet, maar bij eventuele behoefte wil ik de desbetreffende maat wel even PM-en hoor.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:47 schreef FANN het volgende:
en een stomme plaspop, vond k ook geen reet aan ....
mijn libido is afgestorvenquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar bij eventuele behoefte wil ik de desbetreffende maat wel even PM-en hoor.
Sommige mannen vinden dat wel fijnquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dat fotomodel met 1 been die hem helemaal leeggetrokken heeft
En we weten al niet eens meer hoe ze heetquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dat fotomodel met 1 been die hem helemaal leeggetrokken heeft
een vrouw met één been, of leeggetrokken worden?quote:
Oh zeg dat danquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik bedoel zijn geldplatzak was ie nou ook weer niet maar het heeft een paar stuivers gekost
Many thought he would never marry again after his bitter divorce from second wife Heather Mills, to whom the famously frugal Beatles singer had to fork over a reported $35 million.quote:
Kan ze wel een nieuw been voor kopen danquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Many thought he would never marry again after his bitter divorce from second wife Heather Mills, to whom the famously frugal Beatles singer had to fork over a reported $35 million.
heeft hem 35 miljoen gekost
wel 3 denk ikquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ze wel een nieuw been voor kopen dan
tis eigenlijk om te huilen, maar ja we motten watquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:55 schreef MaryMouse het volgende:
Die 'one-liners' hier vind ik echt wel om te lachen
quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik neuk geen deuk in pakje boter nu.
Ff in de magnetron mieteren.quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:
Dit bedoel ikquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:57 schreef FANN het volgende:
[..]
tis eigenlijk om te huilen, maar ja we motten wat
Laat de wasmachine zn werk dan doenquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
dan is het best wel ernstig gesteld met jequote:Op zaterdag 2 april 2016 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar moet ik helemaal niet aan denken.
ik ben gewoon an het relaxen, morgen zie ik wel weerquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Logisch op dit tijdstip van de dag met jou ritme
Ik ken datquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik loop elk kwartier rondje door de woonkamer.
Naar de ijskast bedoel jequote:Op zaterdag 2 april 2016 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lopen is goedquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is beetje link daar te vaak heen, word te onvast op de benen dan.quote:
Ik loop nog, en luister naar R49quote:
Dus zo stabiel staan je benen toch nog niet helemaalquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is beetje link daar te vaak heen, word te onvast op de benen dan.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 02:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dat was andere koek dan wat kneuzingen.
Ik merk dat mijn lijf druk is met herstel en het bloed naar andere plekken dan normaal stroomt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus zo stabiel staan je benen toch nog niet helemaal
voor mij ook niet hoorquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik merk dat mijn lijf druk is met herstel en het bloed naar andere plekken dan normaal stroomt.
Dan lijkt me flink aan de zuip niet zo'n goed idee.
Bij kneuzingen in beweging blijven is vaak toch het beste. Dan wordt het 'uitgestorte' bloed sneller afgevoerd. Flink aan de zuip gaanquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik merk dat mijn lijf druk is met herstel en het bloed naar andere plekken dan normaal stroomt.
Dan lijkt me flink aan de zuip niet zo'n goed idee.
Ik mag helemaal geen alcohol meer drinken, want mijn alvleesklier is naar de klote, en tochquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:19 schreef FANN het volgende:
[..]
voor mij ook niet hoormaar af en toe............
ik ben ook maar een mens
Uh, je bent toch geen zwak vrouwtje zoals ik?quote:Op zaterdag 2 april 2016 02:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Overleef ik niet waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 02:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mag helemaal geen alcohol meer drinken, want mijn alvleesklier is naar de klote, en tochik geniet op dit moment van een biertje
![]()
F*** de dokters
Met 2 dagen is het weer 80% over bij mij, kan ook ineens urenlang rustig liggen in de middag en avond.quote:Op zaterdag 2 april 2016 02:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij kneuzingen in beweging blijven is vaak toch het beste. Dan wordt het 'uitgestorte' bloed sneller afgevoerd. Flink aan de zuip gaanniet een goed idee, maar kan je ook niet verder schaden hoor, (lijkt mij dan)
1.75 en rond 65 Kg, je valt ook niet zo hard dan en heb valbreken geleerd.quote:Op zaterdag 2 april 2016 02:22 schreef chufi het volgende:
Zo groot is Piet niet ... Postuur komt wel wat overeen
Met een pancreatitis kan je ook heel veel uren rustig liggen hoorquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met 2 dagen is het weer 80% over bij mij, kan ook ineens urenlang rustig liggen in de middag en avond.
Ik ontsnap na 2 dagen al uit ziekenhuis.quote:Op zaterdag 2 april 2016 02:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, je bent toch geen zwak vrouwtje zoals ik?
OK, toegegeven, dat is mij níet geluktquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ontsnap na 2 dagen al uit ziekenhuis.
Mijn schoonvader liep met een gebroken nek en me zo;n harnas aan zo het ziekenhuis uit, want hij vond het eten niet te vretenquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ontsnap na 2 dagen al uit ziekenhuis.
Dat vond ik ook niet, en ik wilde ook weglopen uit het ziekenhuis, vooral omdat ik mijn katertjes mistequote:Op zaterdag 2 april 2016 02:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn schoonvader liep met een gebroken nek en me zo;n harnas aan zo het ziekenhuis uit, want hij vond het eten niet te vreten
ja dan kan je niet meer weglopenquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat vond ik ook niet, en ik wilde ook weglopen uit het ziekenhuis, vooral omdat ik mijn katertjes miste
Ze wisten mij binnen te houden, en maar goed ook want een paar uur later lag ik op de IC ipv dood naast mijn katertjes
quote:
Niemand wil ziek zijnquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..], maar moet er nog te vaak langskomen
Ziekenhuizen
Niet nijn ding, zijn voor zieke mensen en dat wil ik niet zijn
quote:
Ik heb slechte ogen en een brilquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:50 schreef FANN het volgende:
[..]
en jij bent niet eens ziekkan je nagaan
ja, ik ga anders val ik straks van mijn stoelquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Tandjes vast poetsen .. Dat scheelt.. Moet wel je wijntje op zijn natuurlijk
Ja en dan ben je er misschien wel weer net zo slecht als Piet aan toequote:Op zaterdag 2 april 2016 02:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ik ga anders val ik straks van mijn stoel![]()
doei![]()
en voor iedereen slaap lekker
Als dat alles isquote:
Je faked gewoon een accute val en gaat direct naar de eerste hulp... 3 week later ben je weer thuis en 2 jaar later krijg je nog een rekening van de niet gedekte kosten van je verzekering ..quote:Op zaterdag 2 april 2016 02:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet eerst opzoeken hoe die van mij heet en waar die praktijk heeft.
quote:
Mijn bril heeft het overleefd.quote:Op zaterdag 2 april 2016 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dan ben je er misschien wel weer net zo slecht als Piet aan toe
Ben vanaf eerste hulp na stuiter met motor al na een uur ontsnapt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 03:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Je faked gewoon een accute val en gaat direct naar de eerste hulp... 3 week later ben je weer thuis en 2 jaar later krijg je nog een rekening van de niet gedekte kosten van je verzekering ..
Die ligt thuis maar muts was ook aanwezig die middag, ze vond het wel jammer dat ze het niet gezien heeft.quote:
Ja kan me dat wel voorstellen.. Zoiets wil je wel graag meemaken.. Heeft iemand het uberhaupt gezien? Kon je wel gewoon opstaan? Waarschijnlijk wel, duurt altijd even.. Ik weet nog dat i vn mn fiets vloog en gewoon nog op mn werk aan kwam en kon mailen... en nog naar huis was gefietst.. 1 uur daarna kon ik me nauwelijks meer bewegenquote:Op zaterdag 2 april 2016 03:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ligt thuis maar muts was ook aanwezig die middag, ze vond het wel jammer dat ze het niet gezien heeft.
Had wel het nodige publiek, de bodem is flinke laag zand en ik vloog er pas na hindernis in bocht vanaf, paard is 1.62 dus hoogte viel wel mee, het was meer de vaart, heb stuk gevlogen voordat ik op zij landde.quote:Op zaterdag 2 april 2016 03:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kan me dat wel voorstellen.. Zoiets wil je wel graag meemaken.. Heeft iemand het uberhaupt gezien? Kon je wel gewoon opstaan? Waarschijnlijk wel, duurt altijd even.. Ik weet nog dat i vn mn fiets vloog en gewoon nog op mn werk aan kwam en kon mailen... en nog naar huis was gefietst.. 1 uur daarna kon ik me nauwelijks meer bewegen
Niemand die er een filmje van heeft?quote:Op zaterdag 2 april 2016 03:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had wel het nodige publiek, de bodem is flinke laag zand en ik vloog er pas na hindernis in bocht vanaf, paard is 1.62 dus hoogte viel wel mee, het was meer de vaart, heb stuk gevlogen voordat ik op zij landde.
Ging te snel voor filmpje denk ik. Is ook niet zo bijzonder daar iemand die aan het springen is in binnenbak.quote:Op zaterdag 2 april 2016 03:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Niemand die er een filmje van heeft?
Paard ging dus linksaf
Stokmaat, is de schoft wat ook ongeveer zadelhoogte is.quote:Op zaterdag 2 april 2016 03:21 schreef chufi het volgende:
1.62 is dat tot boven op zn hoofd, tussen de oren? Of daar waar je zit?
Piet viel, en Piet viel hard, en Piet is blauw nu op zijn bipsquote:Op zaterdag 2 april 2016 03:21 schreef chufi het volgende:
1.62 is dat tot boven op zn hoofd, tussen de oren? Of daar waar je zit?
Ja mijn bewegingslogica klopt nog prima..quote:Op zaterdag 2 april 2016 03:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ging te snel voor filmpje denk ik. Is ook niet zo bijzonder daar iemand die aan het springen is in binnenbak.
Paard ging linksaf inderdaad en ik rechtsaf.
Ik ging iets boven mijn kunnen, stuurde paard nog de goede kant op tijdens de landing maar zat niet echt stevig meer met die vaart en wat te scherpe bocht om goed uit te komen voor de volgende hindernis.quote:Op zaterdag 2 april 2016 03:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja mijn bewegingslogica klopt nog prima..
Uh maar ... Nosferatu (1922) - IMDb toen bestond jij toch nog niet?quote:Op zaterdag 2 april 2016 03:32 schreef chufi het volgende:
Ik zie net paardjes op mn TV... bijna 100 jaar geleden in Nosferatu... Kodi is onuitputtelijk
Nee maar ik kan toch wel kijkenquote:Op zaterdag 2 april 2016 03:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh maar ... Nosferatu (1922) - IMDb toen bestond jij toch nog niet?
quote:
Ik ben al weer weggezappt... Ben een beetje aan het spelen met Kodi voor op mn tv..quote:Op zaterdag 2 april 2016 03:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..], wist niet dat jij naar 'films' keek die zelfs voor TCM te oud zijn om uit te zenden
wat kan kodi?quote:Op zaterdag 2 april 2016 03:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben al weer weggezappt... Ben een beetje aan het spelen met Kodi voor op mn tv..
Ja da's wel leuk, alle WDR Rockpalast stond erop maar die doet het niet meer helaas.quote:Op zaterdag 2 april 2016 03:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben al weer weggezappt... Ben een beetje aan het spelen met Kodi voor op mn tv..
KODI is gewoon een mediaplayer voor op internet en heeft alle laatste series en films, muziek etc. Je kunt het op je pc installeren, zelfs op je phone. Bij mij draait het op al mn devices .. Maar voor op je TV heb je wel een verbinding met je TV nodig, dat kan een PC zijn of een NAS (zoals in mijn geval) OOk 3D films voor de liefhebbers..quote:Op zaterdag 2 april 2016 03:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wat kan kodi?
Ik ben nog een beetje boel ouderwets heb hier gewoon een 3D-TV staan en weet hoe ik blurays in 3D kan afspelen en het geluid (net niet lipsync) via de 7 speakers kan afspelen.
Sommige links moeten geupdate worden... Afhankelijk van je instellingen gaat dat automatisch of handmatig..quote:Op zaterdag 2 april 2016 03:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja da's wel leuk, alle WDR Rockpalast stond erop maar die doet het niet meer helaas.
Die stonden legaal op WDR server maar zijn weggehaald volgens mij.quote:Op zaterdag 2 april 2016 03:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommige links moeten geupdate worden... Afhankelijk van je instellingen gaat dat automatisch of handmatig..
Dat zou kunnen.. Je bent afhankelijk van wat er beschikbaar is... En soms is dat tijdelijkquote:Op zaterdag 2 april 2016 03:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die stonden legaal op WDR server maar zijn weggehaald volgens mij.
Ze hebben er lang gestaan en heb er veel teruggekeken, heerlijk nachtelijk vermaak was dat.quote:Op zaterdag 2 april 2016 04:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.. Je bent afhankelijk van wat er beschikbaar is... En soms is dat tijdelijk
Dat zeker en ze zijn vast nog wel ergens terug te vindenquote:Op zaterdag 2 april 2016 04:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze hebben er lang gestaan en heb er veel teruggekeken, heerlijk nachtelijk vermaak was dat.
Youtube.quote:Op zaterdag 2 april 2016 04:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zeker en ze zijn vast nog wel ergens terug te vinden
Da's een aardig legendarische.quote:
Het gaat snel vooruit nu voel ik.quote:Op zaterdag 2 april 2016 04:06 schreef chufi het volgende:
Maar nu ben ik weg![]()
Moge je pijnen morgen minder zijn
Graag gedaan Pietquote:Op zaterdag 2 april 2016 04:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het gaat snel vooruit nu voel ik.
Als je de gebruiksaanwijzingen van alle aanwezigen wil hebben, dan geef je maar een seintje...quote:Op zaterdag 2 april 2016 08:18 schreef MissMSX het volgende:
Voor een stel bejaarden zijn jullie best wel spammers
Staat daar ook in wie het met wie doet of heeft gedaan? Altijd belangrijke info op FOK!quote:Op zaterdag 2 april 2016 08:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je de gebruiksaanwijzingen van alle aanwezigen wil hebben, dan geef je maar een seintje...
Ja, dat staat er in...quote:Op zaterdag 2 april 2016 08:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Staat daar ook in wie het met wie doet of heeft gedaan? Altijd belangrijke info op FOK!
#lijntjes
Overzichtelijkquote:Op zaterdag 2 april 2016 08:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat staat er in...
Piet doet het met Muts
Dees met Donald
Fann met de Griek
Chufi met niemand
Hut weet niet wat 'doen' is
Drakin doet het met Sas
Sas deed het met de Postbode
En ik heb mw. MM
Heb ik hier een scheiding gemist?quote:Op zaterdag 2 april 2016 08:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat staat er in...
Piet doet het met Muts
Dees met Donald
Fann met de Griek
Chufi met niemand
Drakin doet het met Sas
En ik heb mw. MM
Leuke actie met kleintje Smitquote:Op zaterdag 2 april 2016 08:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat staat er in...
Piet doet het met Muts
Dees met Donald
Fann met de Griek
Chufi met niemand
Drakin doet het met Sas
En ik heb mw. MM
Ik moest even denken waar ik Smit in het lijstje moest plaatsen...quote:
Volgens mij is hij in die reclame irritanter dan irl.quote:Op zaterdag 2 april 2016 09:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest even denken waar ik Smit in het lijstje moest plaatsen...![]()
Was een vreemde gewaarwording, staat die gozer ineens voor je terwijl je z'n kind vast hebt.
Even daarvoor hadden we het nog over die stront irritante reclame van 'm voor Pearle gehad...
Hij was heel relaxed en dankte ons voor 'de opvang', zoals hij het noemde.quote:Op zaterdag 2 april 2016 09:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is hij in die reclame irritanter dan irl.
Zul je het toch aan Pickwick voor moeten stellenquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat wordt de Pickwick vraag van vandaag
Ok, neem ik een bak koffie, maar de vragen sla ik toch over.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon een kop koffie met een peuk hoor.. Ik drink ook nooit thee
Welke vragenquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ok, neem ik een bak koffie, maar de vragen sla ik toch over.
Chong keequote:Op zaterdag 2 april 2016 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is weer een nieuwe, weer een foute vraag
Je zit op fok jammerquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitnodiging maar ik kan vanavond niet
zeiksnorquote:Op zaterdag 2 april 2016 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is weer een nieuwe, weer een foute vraag
Wat moet ik met die stapel brandhout?quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:52 schreef sacha het volgende:
kijk nou!![]()
V&A / [TK] Gratis af te halen: Chalet met tuinhuis
Piet?
Als bezoekershuisje op je landgoedquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat moet ik met die stapel brandhout?
wat sjoef zegtquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat moet ik met die stapel brandhout?
Ik aas op deze zit te bellen voor vervoerV&A / [TK] Sučde 3-zitsbank met hockerquote:
Kan ik beter daar een nieuwe halen is goedkoperquote:
Heb je geen trekhaak?quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik aas op deze zit te bellen voor vervoerV&A / [TK] Sučde 3-zitsbank met hocker
quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan ik beter daar een nieuwe halen is goedkoper
Veel kans dat dit ding uit elkaar valt wanneer je het van zijn plek tilt.
Nee ik mag ook niet met aanhanger rijden.quote:
Geen idee wat transport van zo'n ding kostquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is maar 200 Km vanaf hier naar Midwolda en dan nog even 400 Km naar Reichshof zoiets.
Dat wordt een busje... Heeft 1 van die slopers geen busje?quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik mag ook niet met aanhanger rijden.
Dat was ook mijn angst toen ik het las, niet dat ik dat ding kwijt kan, maar ik ben bang dat er weinig van over blijft als je het gaat vervoeren.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan ik beter daar een nieuwe halen is goedkoper
Veel kans dat dit ding uit elkaar valt wanneer je het van zijn plek tilt.
Busje? Bus! Als je die bank erin kwijt wilt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt een busje... Heeft 1 van die slopers geen busje?
Er is al overleg Die zijn zelfs in het weekend aan het klussen Ik wil maandag dan kan mijn bank gelijk de stoep opquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Succesquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is al overleg Die zijn zelfs in het weekend aan het klussen Ik wil maandag dan kan mijn bank gelijk de stoep op
Je bent van plan de bank voor bij de geveltuin te zetten?quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is al overleg Die zijn zelfs in het weekend aan het klussen Ik wil maandag dan kan mijn bank gelijk de stoep op
quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh btw wat dinky toys betreft mijn zus heeft ooit wat in een slooppand gevonden. Ze verkocht zelfs lege doosjes voor 30 euroquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dinsdag komt grof vuil dan mag hetquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent van plan de bank voor bij de geveltuin te zetten?
Kijk collectors item.. Hut leef je uitquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Oh btw wat dinky toys betreft mijn zus heeft ooit wat in een slooppand gevonden. Ze verkocht zelfs lege doosjes voor 30 euro
geen fiducie in transporteurs met diepladersquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was ook mijn angst toen ik het las, niet dat ik dat ding kwijt kan, maar ik ben bang dat er weinig van over blijft als je het gaat vervoeren.
De transporteurs vertrouw ik wel, maar de houten hut nietquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:53 schreef sacha het volgende:
[..]
geen fiducie in transporteurs met diepladers
Niet zo betrouwbaar iddquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De transporteurs vertrouw ik wel, maar de houten hut niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is de enige manier van vervoeren eigenlijk niet uit elkaar halen en dan weer in elkaar zettenquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was ook mijn angst toen ik het las, niet dat ik dat ding kwijt kan, maar ik ben bang dat er weinig van over blijft als je het gaat vervoeren.
neem nog een smoothy, een groenequote:Op zaterdag 2 april 2016 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Is de enige manier van vervoeren eigenlijk niet uit elkaar halen en dan weer in elkaar zetten
op de plaats van bestemming![]()
Die postbode is goed met spijkers, dat scheelt wel
Groen is 't grasquote:
Als dat niet helpt weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:08 schreef sacha het volgende:
[..]
Groen is 't gras
Groen is 't gras
Onder mijne voeten
Ik heb verloren m'n beste vriend
Ik zal hem zoeken moeten
Hé daar plaatsgemaakt voor de jongedame
En de koekoek op het dak
Zingt z'n lied op zijn gemak
O mijn lieve Augustijn
Deze dame zal het zijn
Groen is 't gras
Groen is 't gras
Onder mijne voeten
Ik zal hem zoeken moeten
En de koekoek op het dak
O mijn lieve Augustijn
Deze dame zal het zijn
quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:08 schreef sacha het volgende:
[..]
Groen is 't gras
Groen is 't gras
Onder mijne voeten
Ik zal hem zoeken moeten
En de koekoek op het dak
O mijn lieve Augustijn
Deze dame zal het zijn
Groen is 't gras
Groen is 't gras
Onder mijne voeten
Ik zal hem zoeken moeten
En de koekoek op het dak
O mijn lieve Augustijn
Deze dame zal het zijn
huh?quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk collectors item.. Hut leef je uit
niet op mijn eiland maar toch een f*cking leuk huisje als je eigen terrein hebtquote:Op zaterdag 2 april 2016 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk voor de boomhut van sommigen hier, maar hoe krijg je dat ding daar?
Mijn eigen terrein deel ik hier met 50 anderen... Blijft weinig van overquote:Op zaterdag 2 april 2016 22:30 schreef sacha het volgende:
[..]
niet op mijn eiland maar toch een f*cking leuk huisje als je eigen terrein hebt
aan jou heb ik ook nietsquote:Op zaterdag 2 april 2016 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn eigen terrein deel ik hier met 50 anderen... Blijft weinig van over
Ja, als, dan...quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:30 schreef sacha het volgende:
[..]
niet op mijn eiland maar toch een f*cking leuk huisje als je eigen terrein hebt
funny munny, doorgaan, deal, bla bla bla, fait accompli, extremen, bladiebla, vergis je niet, overheidsmarkt, blabla, babyboomers, jajajaquote:
Zit je met Hut al in het chalet?quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:47 schreef sacha het volgende:
[..]
funny munny, doorgaan, deal, bla bla bla, fait accompli, extremen, bladiebla, vergis je niet, overheidsmarkt, blabla, babyboomers, jajaja
Dan zit ik weer in Spanje, hoop ik...quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, eind mei weer met mijn tenen in het Lac
Ik hoop het ook, fijn vooruitzicht wel.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zit ik weer in Spanje, hoop ik...
Heb je al geboekt?quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, fijn vooruitzicht wel.
Ja, dit ligt al maanden vast, er valt ook niet veel te boeken behalve het huisje, want we gaan met de auto. We hebben overwogen om met het vliegtuig te gaan, maar we willen daar ook de beschikking hebben over een auto en eigenlijk vind ik de rit er naartoe al heerlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je al geboekt?
Ik ga aankomende week even kijken of er nog een vluchtje te maken is...
Lekker vooruitzicht.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dit ligt al maanden vast, er valt ook niet veel te boeken behalve het huisje, want we gaan met de auto. We hebben overwogen om met het vliegtuig te gaan, maar we willen daar ook de beschikking hebben over een auto en eigenlijk vind ik de rit er naartoe al heerlijk.
Moet je toch nog wel lukken voor eind mei?
Zuid Spanje is inderdaad wat ver, ik ben één keer met de auto plus caravan naar Spanje geweest, wat een takke-eindquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht.
Met de auto naar Zuid Spanje vind ik wat te gek, er zal ook nog wel ergens een plekje aan boord zijn.
Er gaan tegenwoordig 4 maatschappijen vanuit Amsterdam naar Malaga. Een auto huren daar kost nog geen 100 euro per week...
Verder dan de Costa Brava boven Barcelona met de auto vond ik ver genoeg.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zuid Spanje is inderdaad wat ver, ik ben één keer met de auto plus caravan naar Spanje geweest, wat een takke-eind![]()
En desnoods vlieg je vanaf Rotterdam
duyvis als er een fuif isquote:Op zaterdag 2 april 2016 22:08 schreef sacha het volgende:
En de koekoek op het dak
Hoe kon er dan een deel 2 komen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Sas, koken en bakken met 40+'ers kan geen nieuw deel krijgen, omdat deel 1 nog open staat...
?????
Geen idee, maar deel 1 staat inderdaad nog open met maar een paar posts er in.quote:
Ik moet wat verder , maar ik prefereer vliegtuig.. 2000KM is net iets te ver. Maar oa. voor mn studie was een auto wel handig daar bij Benidormquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verder dan de Costa Brava boven Barcelona met de auto vond ik ver genoeg.
Never again. Alles voorbij Parijs betekent vliegen...
Maar niet vanaf rotterdam, zo gek ik krijg ik onze chauffeurs niet. Schiphol is een klein kwartiertje rijden...
raaaaaaaaaaaaarquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, maar deel 1 staat inderdaad nog open met maar een paar posts er in.
Sas d'r speeltuin, weet ze veel...
Max. 6 uur rijden is voor mij de limiet.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet wat verder , maar ik prefereer vliegtuig.. 2000KM is net iets te ver. Maar oa. voor mn studie was een auto wel handig daar bij Benidorm
quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Probeer jij het maar, je hebt nog een TT van me tegoed...
En klik eens op de link dan.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:20 schreef FANN het volgende:
Verdomd... gaat niet![]()
Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Ja ik ben 1 keer in 1 etappe van Luxemburg naar Spanje gereden en ik was de enigste die reed, maar ik reed liever door dan nog ergens een nacht in hotel door te brengen.. Maar ik was kapot. Daarna heb ik nog wel eens een aito gehuurd, maar nu doe ik dat niet meer of ik leen een auto daar of ik laat me rijden of met het OVquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Max. 6 uur rijden is voor mij de limiet.
Auto's kan je overal huren...
Alleen voor Duitsland/Oostenrijk maak ik een uitzondering, dat vind ik wel prettig rijden...
Zit er vast nog iemand in of zo of Sasquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:20 schreef FANN het volgende:
Verdomd... gaat niet![]()
Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En klik eens op de link dan.
Kom je in topic 1 terecht...
Géén idee wat je zegtquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit er vast nog iemand in of zo of Sas
Eén keer in 3 dagen naar Pals/Palafrugell gereden.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ben 1 keer in 1 etappe van Luxemburg naar Spanje gereden en ik was de enigste die reed, maar ik reed liever door dan nog ergens een nacht in hotel door te brengen.. Maar ik was kapot. Daarna heb ik nog wel eens een aito gehuurd, maar nu doe ik dat niet meer of ik leen een auto daar of ik laat me rijden of met het OV
Enigequote:Op zaterdag 2 april 2016 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ben 1 keer in 1 etappe van Luxemburg naar Spanje gereden en ik was de enigste die reed, maar ik reed liever door dan nog ergens een nacht in hotel door te brengen.. Maar ik was kapot. Daarna heb ik nog wel eens een aito gehuurd, maar nu doe ik dat niet meer of ik leen een auto daar of ik laat me rijden of met het OV
Jij neemt soms dingen veel te serieusquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat Sas heeft lopen kutten.. Gisteren ook al.. Ze begint een beetje door te draaien als modje
Als je zulke lange ritten maakt moet je dat ook lekker relaxt doen wil je het een beetje leuk hebbenquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén keer in 3 dagen naar Pals/Palafrugell gereden.
Heen ging wel, gestopt in Beaunes in Frankrijk, daarna nog bij Montpellier.
Terug was een ramp, 35 graden, file bij Lyon, bordeaux seizoen was begonnen dus alles onderweg vol.
Pas bij Nancy konden we een slaapplek vinden en stikte door de vermoeidheid ik zowat in een broodje rauwe ham.
Fijn je rust zoeken op vakantie...
Wij in één keer van Amsterdam naar Athene in 3 dagen (en nachten)quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Eén keer in 3 dagen naar Pals/Palafrugell gereden.
Die keuze heb je in Frankrijk niet altijd.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je zulke lange ritten maakt moet je dat ook lekker relaxt doen wil je het een beetje leuk hebben
Hallelujah!quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Wij in één keer van Amsterdam naar Athene in 3 dagen (en nachten)
En na het piesen meteen weer terug naar Amsterdam?quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo voelde ik me ook![]()
Dan ben je écht gebrokenik mocht er alleen uit om te piesen
Neeeeeeeeeeeee, tuurlijk nietquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En daarna meteen weer terug naar Amsterdam?
3 dagen in de auto! Wan dramaquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee, tuurlijk niet![]()
daarna vakantie en tja dan moet je weer terug ook![]()
wéér 3 dagen![]()
cross my heart and hope to die
''spuugt op grond''
ik lul niet, écht waar!
Oh ja dat heb ik ook nog eens 2 keer gedaan.. Naast de reis waren de Franse grens controles ook altijd hopeloos... Iedereen de bus uit alles onderzoeken....quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:31 schreef Deisyy het volgende:
Toen ik 17 was ben ik met de bus naar Spanje geweest, die reis was de hel op aarde.
Lekker knus met de bus.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:31 schreef Deisyy het volgende:
Toen ik 17 was ben ik met de bus naar Spanje geweest, die reis was de hel op aarde.
Nah jah... toen waren we nog jong, meer dan 1x gedaan hoor, ook een keer met mijn schoonouders,quote:
Gezellig he... Ik bracht ooit mn schoonmoeder terug naar Nederlnad Spanje.. Die was een maand op bezoek geweest ... En dan is dat heel lang... Alles werd verplaatst en zo ...quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah jah... toen waren we nog jong, meer dan 1x gedaan hoor, ook een keer met mijn schoonouders,
toen reed mijn schoonpa en die Griek om de beurt![]()
de hele weg hebben ze hommelus gehad
quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Gezellig he... Ik bracht ooit mn schoonmoeder terug naar Nederlnad.. Die was een maand op bezoek geweest ... En dan is dat heel lang... Alles werd verplaatst en zo ...
Ze leest het morgen wel ...quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Sas komt niet meer...![]()
Ik ga er ook niet meer op wachten...
Doe jij het maarquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:41 schreef chufi het volgende:
Geen nieuwe recepten? Je kunt toch oop gewoon een nieuwe openen zonder de reeks optie en dan Sas vragen het op te lossen
dat doe ik zodra ik achter mijn desktop zitquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan je deze reeksen aan de andere 2? 40+ / [LDS] Koken & bakken voor oude zakken, #deel 3
Dus nu modder je maar wat aan... Hoppa naar bovenquote:Op zondag 3 april 2016 00:10 schreef sacha het volgende:
[..]
dat doe ik zodra ik achter mijn desktop zit![]()
mobiel modereren gaat goed maar koppelen kan nog niet
Ga je nog bakken en braden vannacht.?quote:Op zondag 3 april 2016 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus nu modder je maar wat aan... Hoppa naar boven
Nee ik zit al aan mn taksquote:Op zondag 3 april 2016 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je nog bakken en braden vannacht.?
Ik eet wat minder en let op de cal. het is voorjaar en straks zomer dus voor op het strand je weet wel.. Het oog wil ook wat.. Moet nog wel even kijken wat ik aan de shorts lijn doe...laseren of harsenquote:Op zondag 3 april 2016 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan kan het wel even wachten, dit is 40+ daar gaat alles in wat langzamer tempo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |