Durf ik niet te zeggen.quote:
for boysquote:
Das zou dan een heell kleintje moeten zijnquote:
daarom......................quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Das zou dan een heell kleintje moeten zijn
Uh ikquote:
30 cm ja?quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nāh, dat probleem heb ik niet echt.
Uh, er was toch niets mis met Paul McCartney's benen? was toch zijn vrouw ná Linda die daar iets plastics voor in de plaats had?quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik nietik had lego en een schetsboek
en een barbie met één beennet als Paul Mc cartney
Ja, dat bedoel ik dat fotomodel met 1 been die hem helemaal leeggetrokken heeftquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, er was toch niets mis met Paul McCartney's benen? was toch zijn vrouw ná Linda die daar iets plastics voor in de plaats had?
Dat ook weer niet, maar bij eventuele behoefte wil ik de desbetreffende maat wel even PM-en hoor.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:47 schreef FANN het volgende:
en een stomme plaspop, vond k ook geen reet aan ....
mijn libido is afgestorvenquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar bij eventuele behoefte wil ik de desbetreffende maat wel even PM-en hoor.
Sommige mannen vinden dat wel fijnquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dat fotomodel met 1 been die hem helemaal leeggetrokken heeft
En we weten al niet eens meer hoe ze heetquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dat fotomodel met 1 been die hem helemaal leeggetrokken heeft
een vrouw met één been, of leeggetrokken worden?quote:
Oh zeg dat danquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik bedoel zijn geldplatzak was ie nou ook weer niet maar het heeft een paar stuivers gekost
Many thought he would never marry again after his bitter divorce from second wife Heather Mills, to whom the famously frugal Beatles singer had to fork over a reported $35 million.quote:
Kan ze wel een nieuw been voor kopen danquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Many thought he would never marry again after his bitter divorce from second wife Heather Mills, to whom the famously frugal Beatles singer had to fork over a reported $35 million.
heeft hem 35 miljoen gekost
wel 3 denk ikquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ze wel een nieuw been voor kopen dan
tis eigenlijk om te huilen, maar ja we motten watquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:55 schreef MaryMouse het volgende:
Die 'one-liners' hier vind ik echt wel om te lachen
quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik neuk geen deuk in pakje boter nu.
Ff in de magnetron mieteren.quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:
Dit bedoel ikquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:57 schreef FANN het volgende:
[..]
tis eigenlijk om te huilen, maar ja we motten wat
Laat de wasmachine zn werk dan doenquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
dan is het best wel ernstig gesteld met jequote:Op zaterdag 2 april 2016 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar moet ik helemaal niet aan denken.
ik ben gewoon an het relaxen, morgen zie ik wel weerquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Logisch op dit tijdstip van de dag met jou ritme
Ik ken datquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik loop elk kwartier rondje door de woonkamer.
Naar de ijskast bedoel jequote:Op zaterdag 2 april 2016 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lopen is goedquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is beetje link daar te vaak heen, word te onvast op de benen dan.quote:
Ik loop nog, en luister naar R49quote:
Dus zo stabiel staan je benen toch nog niet helemaalquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is beetje link daar te vaak heen, word te onvast op de benen dan.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 02:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dat was andere koek dan wat kneuzingen.
Ik merk dat mijn lijf druk is met herstel en het bloed naar andere plekken dan normaal stroomt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus zo stabiel staan je benen toch nog niet helemaal
voor mij ook niet hoorquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik merk dat mijn lijf druk is met herstel en het bloed naar andere plekken dan normaal stroomt.
Dan lijkt me flink aan de zuip niet zo'n goed idee.
Bij kneuzingen in beweging blijven is vaak toch het beste. Dan wordt het 'uitgestorte' bloed sneller afgevoerd. Flink aan de zuip gaanquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik merk dat mijn lijf druk is met herstel en het bloed naar andere plekken dan normaal stroomt.
Dan lijkt me flink aan de zuip niet zo'n goed idee.
Ik mag helemaal geen alcohol meer drinken, want mijn alvleesklier is naar de klote, en tochquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:19 schreef FANN het volgende:
[..]
voor mij ook niet hoormaar af en toe............
ik ben ook maar een mens
Uh, je bent toch geen zwak vrouwtje zoals ik?quote:Op zaterdag 2 april 2016 02:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Overleef ik niet waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 02:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mag helemaal geen alcohol meer drinken, want mijn alvleesklier is naar de klote, en tochik geniet op dit moment van een biertje
![]()
F*** de dokters
Met 2 dagen is het weer 80% over bij mij, kan ook ineens urenlang rustig liggen in de middag en avond.quote:Op zaterdag 2 april 2016 02:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij kneuzingen in beweging blijven is vaak toch het beste. Dan wordt het 'uitgestorte' bloed sneller afgevoerd. Flink aan de zuip gaanniet een goed idee, maar kan je ook niet verder schaden hoor, (lijkt mij dan)
1.75 en rond 65 Kg, je valt ook niet zo hard dan en heb valbreken geleerd.quote:Op zaterdag 2 april 2016 02:22 schreef chufi het volgende:
Zo groot is Piet niet ... Postuur komt wel wat overeen
Met een pancreatitis kan je ook heel veel uren rustig liggen hoorquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met 2 dagen is het weer 80% over bij mij, kan ook ineens urenlang rustig liggen in de middag en avond.
Ik ontsnap na 2 dagen al uit ziekenhuis.quote:Op zaterdag 2 april 2016 02:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, je bent toch geen zwak vrouwtje zoals ik?
OK, toegegeven, dat is mij níet geluktquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ontsnap na 2 dagen al uit ziekenhuis.
Mijn schoonvader liep met een gebroken nek en me zo;n harnas aan zo het ziekenhuis uit, want hij vond het eten niet te vretenquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ontsnap na 2 dagen al uit ziekenhuis.
Dat vond ik ook niet, en ik wilde ook weglopen uit het ziekenhuis, vooral omdat ik mijn katertjes mistequote:Op zaterdag 2 april 2016 02:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn schoonvader liep met een gebroken nek en me zo;n harnas aan zo het ziekenhuis uit, want hij vond het eten niet te vreten
ja dan kan je niet meer weglopenquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat vond ik ook niet, en ik wilde ook weglopen uit het ziekenhuis, vooral omdat ik mijn katertjes miste
Ze wisten mij binnen te houden, en maar goed ook want een paar uur later lag ik op de IC ipv dood naast mijn katertjes
quote:
Niemand wil ziek zijnquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..], maar moet er nog te vaak langskomen
Ziekenhuizen
Niet nijn ding, zijn voor zieke mensen en dat wil ik niet zijn
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |