Rondje Wuppertal Oberbarmen - Wuppertal Oberbarmen kan op een zondag makkelijk met: Schwebebahn naar eindstation Vohwinkel daar de Trolley naar Solingen Mitte en daar kan je met Abellio (S7) over Müngstener Brücke weer naar Oberbarmen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:11 schreef dennistd het volgende:
National Express gaat de 185'er die nu nog de loc van hun Ersatzgarnitur op de RB48 (Wuppertal-Bonn) is vervangen door deze 110:
[ afbeelding ]
Hij komt dan voor deze stam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat geen overkill?quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:23 schreef Woods het volgende:
[..]
bron: http://www.treinreiziger.(...)sprinters_sng-146622
[ [url=https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.railpictures.net%2Fimages%2Fd1%2F7%2F5%2F9%2F3759.1319894465.jpg&f=1]afbeelding[/url] ]
Ik zeg doen, bewezen staat van dienst etc.
Moskou lijkt mij ook geweldig, vooral de metro.quote:Op zaterdag 2 april 2016 08:12 schreef R-K het volgende:
Wat zijn dan, naast steden in Duitsland, Brussel, Lille, Parijs en Luxemburg, steden met interessant OV in Europa?
Ik zeg ook Flirts. Niet dat ik in tenderteam zit. Handig voor onderhoud. PKP heeft mooie IC-Flirts.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:23 schreef Woods het volgende:
[..]
bron: http://www.treinreiziger.(...)sprinters_sng-146622
[ [url=https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.railpictures.net%2Fimages%2Fd1%2F7%2F5%2F9%2F3759.1319894465.jpg&f=1]afbeelding[/url] ]
Ik zeg doen, bewezen staat van dienst etc.
Overtrokken veiligheidspaniek, maar wel begrijpelijk als je je bedenkt wat er zoal is gebeurd de afgelopen maanden.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:47 schreef greavy het volgende:
Die veiligheidscontrole stelt ook weinig voor op Paris Nord voor je het perron voor de Thalys op mag. Tassen op de band, en dan kan je doorlopen. Wel veel politie en beveiliging aanwezig.
Ze rijden tenminste wél.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:25 schreef R-K het volgende:
Na 3 maanden nog steeds met vervangend materieel rijden![]()
Man, man, man
De IC NG zal ook beschikken over drukdichte rijtuigen, dat was een eis uit de tender.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Is dat geen overkill?
Wat de DB bij Skoda heeft besteld is ook wel interessant:
http://www.railcolor.net/index.php?nav=1410856#.VwAaW2EyreQ
Dubbeldeks, 200 km/u, drukdicht (voor het comfort in tunnels, handig voor bijvoorbeeld in de Drontermeertunnel).
Edit: O wacht, als je ziet hoeveel (weinig) stuks die voor andere spoorwegen inclusief de Tsjechische bouwen...
Klopt, maar op zondag rijdt dit spul juist niet. Alleen maandag t/m vrijdag in één omloop.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:05 schreef bork het volgende:
[..]
Rondje Wuppertal Oberbarmen - Wuppertal Oberbarmen kan op een zondag makkelijk met: Schwebebahn naar eindstation Vohwinkel daar de Trolley naar Solingen Mitte en daar kan je met Abellio (S7) over Müngstener Brücke weer naar Oberbarmen.
Man of 40 beveiliging bij het Thalys-perro, op bijna elke 5 meter over het hele perron een beveiliger, en een man of 10 politie incl. 2 honden. Tunnels voor het "binnendoortje" naar de metro waren afgesloten van- en naar de 2 Thalys-perrons.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Overtrokken veiligheidspaniek, maar wel begrijpelijk als je je bedenkt wat er zoal is gebeurd de afgelopen maanden.
Utrecht idem. En de dag erna ook.quote:Op zondag 3 april 2016 02:11 schreef James1988 het volgende:
Op de dag van de aanslagen in Brussel zag ik te Den Haag HS wel meer politie, met geweren in de aanslag.
puik treintjequote:Op zaterdag 2 april 2016 23:22 schreef J.B. het volgende:
Nu het toch over PKP gaat, heeft iemand al in zo'n Poolse pendolino gezeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |