Mag ik concluderen dat je vindt dat Sylvana er doorgaans een prima mening erop na houdt en dat je haar oordeel daarom vertrouwt?quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:26 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
[..]
Sylvana zegt net dat juist deze politici de mensen zijn die er verstand van zouden moeten hebben.
Mooi he ? Ik mois nog de Engelse stopwoordjesquote:
Pussyquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerst wel ik correspondeer al lang met hem. Elkaar leren kennen op FOK! bij zomergasten. Maar ik durf niet. Het is rechtsstreeks en eerlijk gezegd zit ik niet voor niets 100 % in de WAO
Die eet iedere dag kroten. Een bietjequote:Op vrijdag 1 april 2016 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou Sylvana poepen ook racistisch vinden omdat het bruin is?
Goede grapquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mag ik concluderen dat je vindt dat Sylvana er doorgaans een prima mening erop na houdt en dat je haar oordeel daarom vertrouwt?
Hmm okequote:Op vrijdag 1 april 2016 23:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerst wel ik correspondeer al lang met hem. Elkaar leren kennen op FOK! bij zomergasten. Maar ik durf niet. Het is rechtsstreeks en eerlijk gezegd zit ik niet voor niets 100 % in de WAO
Ik kan jouw username niet serieus nemenquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:26 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar eventjes...
Dan vind ik het argument "ja maar Sylvana zei" een beetje matigquote:
Ze zegt eerst dat ze het te moeilijk vond om informatie te vinden maar ze heeft het hoogste woord. Ik ga niet stemmen en zou daar nooit gaan zitten. Heb er geen idee over. Veel te ingewikkeld. Dit moet je niet aan de tong80s en Sylvana's over laten.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:27 schreef Ties02 het volgende:
Sylvana weet ook totaal niet waar ze over praat
Als je m'n argumenten maar serieus neemt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kan jouw username niet serieus nemen
Gewoon lekker in de provincie blijvenquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou sinds mijn geflopte sollicitatie valt dat wel mee
Ik blijf een schijtluis. Zou het wil op papier durvenquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm oke
Kunnen ze het niet stiekem eerder met je opnemen?
Kruising tussen recht en economie, beter krijg je het nietquote:
Ongelooflijkquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:31 schreef Baszh het volgende:
Bindende referenda, tirannie van de meerderheid, nee dank je.
Jawel ingenieurs, die hebben dit land groot gemaakt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kruising tussen recht en economie, beter krijg je het niet
Ik ben tegen homo rechten.quote:
En Imca Marinaquote:
En een beetje van Maggiequote:
Derhalve is zijn mening zeer belangrijk, want dat weet je ook wat wel gaat gebeurenquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:33 schreef Ties02 het volgende:
Waarom nemen mensen Maurice de Hond nog serieus, die heeft het altijd bij het verkeerde eind
En maandag en dinsdag ook niet denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:33 schreef Bolasie het volgende:
Is er geen ander onderwerp vandaag of wat?
Jawelquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:33 schreef Bolasie het volgende:
Is er geen ander onderwerp vandaag of wat?
Dan skip ik Pauw voorlopigquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En maandag en dinsdag ook niet denk ik
Stemmen via FOK! genotquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:35 schreef Paxcon het volgende:
Stemmen via internet heb ik geen vertrouwen in. Al die sites plat enzo.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:36 schreef Ties02 het volgende:
Jezus Sylvana ga je eens inlezen domme kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |