Goeie post.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:22 schreef Baszh het volgende:
Als je niet-politici uitnodigt waarom dan geen academici? Of is die kerel tussen Dolf de niet grappige komiek en het professionele slachtoffer toevallig een expert?
Altijd vriend, altijd!quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je houdt er eer eens een uitstekende mening op na
Bijvoorbeeld. Frénk van der Linden wilde me interviewen voor radio1 in zijn programma.quote:
Die zal zich hebben laten informeren die er daadwerkelijk verstand van hebbenquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:24 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
Zelfs Pechtold heeft het niet gelezen.
Maar wel voor zijn. Hoe kan dat?
quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Marathonlopen van Piet Kroket naar een camping in St. Willebrord kan ik ook
Ga je daar op in?quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Frénk van der Linden wilde me interviewen voor radio1 in zijn programma.
Ben je gegaan?quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Frénk van der Linden wilde me interviewen voor radio1 in zijn programma.
Exactquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet Pauw kijken...dan moet er wel dartsen op TV zijn geweest
Die wil een baantje in Brussel hebben, waait met de wind mee.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:24 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
Zelfs Pechtold heeft het niet gelezen.
Maar wel voor zijn. Hoe kan dat?
Sylvana zegt net dat juist deze politici de mensen zijn die er verstand van zouden moeten hebben.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zal zich hebben laten informeren die er daadwerkelijk verstand van hebben
Zou Sylvana poepen ook racistisch vinden omdat het bruin is?quote:
Eerst wel ik correspondeer al lang met hem. Elkaar leren kennen op FOK! bij zomergasten. Maar ik durf niet. Het is rechtsstreeks en eerlijk gezegd zit ik niet voor niets 100 % in de WAOquote:
Ik quote mezelf maar eventjes...quote:Op donderdag 31 maart 2016 23:14 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
[..]
Ik stem op 6 april overtuigd tegen:
- "militaire operaties inzake crisisbeheer" (art. 10, lid 1)
- "werkgelegenheidsmogelijkheden voor Oekraïense werknemers" (art. 18, lid 1, sub A)
- "een op termijn visumvrije regeling" (art. 19, lid 3)
- "financiële bijstand via de relevante EU-mechanismen" (art. 453) "vastgesteld op basis van de behoeften van Oekraïne" (art. 455).
Ook bespaar ik Oekraine met mijn tegenstem een hoop ellende gezien mijn tegenstem ervoor zorgt dat zij zelf zeggenschap over hun land houden:
- "De partijen erkennen het belang van de aanpassing van de bestaande wetgeving van Oekraïne aan die van de Europese Unie. Oekraïne draagt er zorg voor dat zijn bestaande wetten en toekomstige wetgeving geleidelijk in overeenstemming met het EU-acquis worden gebracht" (art. 124).
En het mooie is dat mijn tegenstem geen enkele invloed heeft op het handelsgedeelte van deze associatieovereenkomst. Dat is namelijk al sinds 1 januari j.l. in werking getreden en zal per definitie doorgang vinden omdat de Europese Commissie op basis van TFEU art. 207 de exclusieve beslissingsbevoegdheid over het sluiten van handelsverdragen heeft.
Ik kan dus gewoon tegenstemmen zonder daarbij één enkele handelsrelatie te schaden maar houd daarmee wel alle ongewenste bij-effecten van deze associatieovereenkomst tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |