ja die gaat zo weer even naar de pleequote:
Is niet 100% waarheidsgetrouw.quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens Rene niet, dus dan is het zo
Hij gaat hoge noten gooienquote:
Dit is net zoals Ivar van the Voice, was ook zo'n leuk dingquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens Rene niet, dus dan is het zo
Toen dat hoge begon ging het fout.quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat kletsen ze noubegin was wel ok maar de rest niet
Ik vraag me ook altijd af wat zij horen en wat ze ons laten horen en of dat wel hetzelfde isquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat kletsen ze noubegin was wel ok maar de rest niet
Druk erafquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja die gaat zo weer even naar de plee
Het is voor iedereen beter als ik niet op een podium sta.quote:
Ze krijgen gewoon zoveel bagger dat dit natuurlijk een verademing is.quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me ook altijd af wat zij horen en wat ze ons laten horen en of dat wel hetzelfde is
Ahaquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is voor iedereen beter als ik niet op een podium sta.
In slappe toestand, dit is wel FOK hequote:
Bier, Pizza, Patat, Wijn en een Appelquote:
Nog treuriger. Je mag haast niets meerquote:
Sgoe.quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
t'lijk, het is tog reclame, jatogniedan,
HET IS FRIETquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Bier, Pizza, Patat, Wijn en een Appel
Prima toch
oneensquote:
Waarheidquote:
ook oneensquote:
quote:
Lekker man! Kikkererwten en andere peulvruchtenquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog treuriger. Je mag haast niets meer_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
▄▄░░░░▄░░░░▄░░░quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
In slappe toestand, dit is wel FOK he
Vrijdag tussen 12 en 14 uur 2 uur Mama Appelsap op 3FM.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus kuthoerquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:20 schreef tralalala het volgende:
Niemand geeft een neuk om jouw volledige naam.
Nieuwe shampoo?quote:
Ondertiteling was fijn geweest jaquote:
Nee hoor, niet lijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |