mijn schoonmoeder Anna is zo gek als een bootquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus die Anna heet woont op een boot
Een woonboot of een rijnaakboot of zo?quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus die Anna heet woont op een boot
Een skif...quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Een woonboot of een rijnaakboot of zo?
Een woonarkjequote:Op woensdag 30 maart 2016 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Een woonboot of een rijnaakboot of zo?
quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:25 schreef sacha het volgende:
mijn schoonzus Anna heeft bijna haar vaarbewijs voor een boot
Veel Annas die ik ken hebben als 2e naam Mariaquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:30 schreef sacha het volgende:
alle Anna's die ik ken heten eigenlijk Anneke
Mijn zus inderdaad ook, maar we noemen haar vaak Annaquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:30 schreef sacha het volgende:
alle Anna's die ik ken heten eigenlijk Anneke
quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:32 schreef sacha het volgende:
Opa bootje heeft ook een woonark mét bootje (dûh)
En bedanktquote:
das een 1 april grapquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt daar toch op een andere dag gevierd?
Met zwembadquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Christus, vast met een kelder ook nog er onder...
1 april viering hier, is altijd een groot spektakel.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Je houd ons toch niet voor de gek he !?
Een kruipkeldertje, armoe hč.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Christus, vast met een kelder ook nog er onder...
Maar je woont er nog geen eens een jaarquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
1 april viering hier, is altijd een groot spektakel.
Dus dan mag ik geen vrije dag?quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je woont er nog geen eens een jaar
Dreigen het op Facebook te zetten als hij weer eens een neger in je keuken wilt hangen?quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:43 schreef sacha het volgende:
ik heb al 19 snurkfilmpjes van de Postbode, wat zal ik daar eens mee doen?
Hoor die natte T...quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dreigen het op Facebook te zetten als hij weer eens een neger in je keuken wilt hangen?
quote:Media Markt NL
Ken je dat? Zit je net lekker op een terrasje, rent je kind weg! Jij in paniek, want binnen 5 seconden is hij compleet uit het zicht verdwenen. Hoe vind je hem nu ooit terug? Zou fijn zijn als daar een oplossing voor kwam, toch? En om je kind van 6 al een mobiele telefoon te geven, dat gaat natuurlijk echt te ver.
Daarom is bij ons nu de RFID S4 Easy-Chipper verkrijgbaar, waarmee je je kind helemaal pijnloos en onzichtbaar voorziet van een Tag & Trace-microchip. Zo kun je altijd direct op je smartphone zien waar je kind is!
De Easy-Chipper maakt gebruik van nanotechnologie waardoor de chip uiterst klein is gebleven. Op deze manier voorkom je het risico dat de Chip ontdekt en eventueel verwijderd wordt door onbekenden. Superveilig dus!
De RFID S4 Easy Chipper wordt geleverd inclusief 3 Tag & Trace Microchips.
Of een topic hierquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:47 schreef sacha het volgende:
zal ik een snurk kanaal openen op Youtube?
Vergeet hier geen linkje te posten.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:47 schreef sacha het volgende:
zal ik een snurk kanaal openen op Youtube?
kan ookquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:09 schreef sacha het volgende:
[..]
nee gek, langs de stippellijn afknippen
quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
Dan ben ik 3 jaar geleden gestopt met roken.. en dus iets van 15K bespaard aan tabak
dat haal ik niet meerquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:37 schreef chufi het volgende:
Maar eigenlijk wil ik op 1 april mn 250K post doen op 1 april
weet ik veel, het drijft, er zit een motor op en er liggen peddels inquote:
Waar kocht jij je tabak?quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
Dan ben ik 3 jaar geleden gestopt met roken.. en dus iets van 15K bespaard aan tabak
Ik rookte geen shag en de laatste tijd rookte ik toen best veel.. Bijna 2 Camelen per etmaalquote:Op donderdag 31 maart 2016 00:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waar kocht jij je tabak?
Ik rook in 3 jaar tijd voor 1350 euro tabak.
Dat is veel, ik rook een sigaret of 20 per dag, en een paar bongs of een joint, hoe meer groen ik rook des te minder tabak.quote:Op donderdag 31 maart 2016 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik rookte geen shag en de laatste tijd rookte ik toen best veel.. Bijna 2 Camelen per etmaal
En daarnaast krijg je het uit Luxemburg toch?quote:Op donderdag 31 maart 2016 00:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is veel, ik rook een sigaret of 20 per dag, en een paar bongs of een joint, hoe meer groen ik rook des te minder tabak.
Mijn broer kwam vorige week terug van vakantie.quote:Op donderdag 31 maart 2016 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
En daarnaast krijg je het uit Luxemburg toch?
Alle genotsmiddelen van over de grens...quote:Op donderdag 31 maart 2016 00:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broer kwam vorige week terug van vakantie.
Uit de regio.quote:Op donderdag 31 maart 2016 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Alle genotsmiddelen van over de grens...
Ken je nagaan, da's pas handig.quote:
Beetje siltig smaakt vast wel lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2016 00:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ken je nagaan, da's pas handig.
Zolang de tabak dan maar droog is.![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:12 schreef drakin het volgende:
https://www.facebook.com/(...)38039957052/?fref=nf
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Op die manier... Ik ga echt niet al mijn Sail fotos posten
Pickachu is meer iets uit mn dochters tijdquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:12 schreef drakin het volgende:
https://www.facebook.com/(...)38039957052/?fref=nf
ook uit mijn tijd hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Pickachu is meer iets uit mn dochters tijd
Welkom in 40 + alvastquote:
Ik keek nooit echt, maar het stond hier wel altijd aan...quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:36 schreef drakin het volgende:
Ik keek ook altijd Pokemon met mijn zoon, maar nu kijken we andere series
aha oke 26 dus? ja ik ken pokimon nog van vroeger maar het heeft me nooit zo geboeid. ik kan me wel herineren dat me vrienden toen van die pokimon kaarten haden en daar mee ruilden enzo.quote:
Ja die had zij ook... Power Puff Girls vond ik leuker om te kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:40 schreef matthias24 het volgende:
[..]
aha oke 26 dus? ja ik ken pokimon nog van vroeger maar het heeft me nooit zo geboeid. ik kan me wel herineren dat me vrienden toen van die pokimon kaarten haden en daar mee ruilden enzo.
jaaa dat was idd lachen! ik vond zoiezo veel programma's op cartoonetwork erg leuk om te kijken. ach ja... die goede ouwe tijd.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die had zij ook... Power Puff Girls vond ik leuker om te kijken
Eentje van ca 1.70 m en goed gevuld zeker.....quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die had zij ook... Power Puff Girls vond ik leuker om te kijken
Ik heb daar sinds 2002 niet meer naar hoeven kijken, ben ik helemaal niet treurig om, om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:45 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jaaa dat was idd lachen! ik vond zoiezo veel programma's op cartoonetwork erg leuk om te kijken. ach ja... die goede ouwe tijd.
Nee joh, supermeisjesquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eentje van ca 1.70 m en goed gevuld zeker.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schei uit, ik zat halverwege de jaren 90 met de Teletubbies opgescheept.....quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daar sinds 2002 niet meer naar hoeven kijken, ben ik helemaal niet treurig om, om eerlijk te zijn
ja duh. maar dat waren allemaal kinderprogramma's en als 40 zijnde kijk je daar natuurlijk niet meer naar. ik ook niet hoor. ik ben al een grote jongen!quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daar sinds 2002 niet meer naar hoeven kijken, ben ik helemaal niet treurig om, om eerlijk te zijn
Mn dochter vertrok naar Spanje, anders had ik er zeker nog een tijd aan vast gezetenquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:50 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja duh. maar dat waren allemaal kinderprogramma's en als 40 zijnde kijk je daar natuurlijk niet meer naar. ik ook niet hoor. ik ben al een grote jongen!
Die heb ik gelukkig grotendeels gemistquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Schei uit, ik zat halverwege de jaren 90 met de Teletubbies opgescheept.....
gezelughh!!quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn dochter vertrok naar Spanje, anders had ik er zeker nog een tijd aan vast gezeten
Dat was voor chufi minder gezellig denk ik, je hebt je kinderen liever een beetje in de buurt.quote:
ja dat snap ik wel.... nou eigenlijk niet want ik heb zelf geen kinderen. dus ik vind dat moeilijk voor te stellen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was voor chufi minder gezellig denk ik, je hebt je kinderen liever een beetje in de buurt.
Heb gisteravond nog gezellig een biertje met mijn baardaap gedronken, zulke dingen mis je dan toch wel lijkt me.
Ach, ik ga er zomaar vanuit dat jouw ouders jou ook graag zien.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:03 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel.... nou eigenlijk niet want ik heb zelf geen kinderen. dus ik vind dat moeilijk voor te stellen.
zeker op die leeftijd dat zij vertrokquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was voor chufi minder gezellig denk ik, je hebt je kinderen liever een beetje in de buurt.
Heb gisteravond nog gezellig een biertje met mijn baardaap gedronken, zulke dingen mis je dan toch wel lijkt me.
Dat dus, zijn dochter was nog vrij jong, dan mis je als vader zijnde veel teveel, vind ik.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zeker op die leeftijd dat zij vertrok
jaa dat mag ik hopen van wel. de laatste tijd worden ze wel erg moe van mij.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik ga er zomaar vanuit dat jouw ouders jou ook graag zien.![]()
Dat telt ook.
Ook dat hoort erbij joh, dat is je taak.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:09 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jaa dat mag ik hopen van wel. de laatste tijd worden ze wel erg moe van mij.
ach ja.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook dat hoort erbij joh, dat is je taak.
Je bent overigens net zo oud als mijn zoon, de baardaap, mooie lftd.quote:
ja opzich wel. al droom ik er soms van om ook in de 40 te zijn. dan ben ik voor mijn gevoel pas echt volwassen. nu voel ik me soms nog steeds wel eens een klein jochie.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent overigens net zo oud als mijn zoon, de baardaap, mooie lftd.
Je bent gek joh, die word je vanzelf ooit wel als je goed op jezelf let, en wijsheid kan je alleen met de jaren vergaren, dat is niet iets dat uit de lucht komt vallen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:25 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja opzich wel. al droom ik er soms van om ook in de 40 te zijn. dan ben ik voor mijn gevoel pas echt volwassen. nu voel ik me soms nog steeds wel eens een klein jochie.
dat zijn erg wijze woorden van je.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent gek joh, die word je vanzelf ooit wel als je goed op jezelf let, en wijsheid kan je alleen met de jaren vergaren, dat is niet iets dat uit de lucht komt vallen.![]()
Ik zeg altijd tegen mijn zoon, zorg dat je plezier hebt, en let goed op jezelf en gedraag je een beetje......
In die volgorde.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zeker op die leeftijd dat zij vertrok
Ze had de lagere school hier afgemaakt en begon in Spanje met vervolg... zonder problemen.. Maar goed 1 of 2 x per jaar is niet veel en heb eigenlijk dr hele puberteit gemist..Soms is dat wel lekker makkelijk, maar toch mis je wel een hoop dingen en het vertrouwelijke aspect verdween. Nu ze op haar eigen benen staat gaat het gelukkig wel weer wat meer de goede kant op. Maar toch ....quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat dus, zijn dochter was nog vrij jong, dan mis je als vader zijnde veel teveel, vind ik.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:46 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ze had de lagere school hier afgemaakt en begon in Spanje met vervolg... zonder problemen.. Maar goed 1 of 2 x per jaar is niet veel en heb eigenlijk dr hele puberteit gemist..Soms is dat wel lekker makkelijk, maar toch mis je wel een hoop dingen en het vertrouwelijke aspect verdween. Nu ze op haar eigen benen staat gaat het gelukkig wel weer wat meer de goede kant op. Maar toch ....
de oudste vraagt er steeds naar en als ik dan zeg: nee joh, ik ben al 43 en tijd voor ons samen is ook wel heel fijn dan zegt ze: nou, zo oud ben je nog niet, het kan nog wel hoor, ik zou het best begrijpen als jullie dat nog wel zouden willen. En vervolgens zei ze pas: ach, jullie hebben mij al, zo'n leuk kind, dat valt niet te overtreffen natuurlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je.. Jij/jullie nog plannen op dat gebied of is het al te laat?
Als je er niet een van je zelf zou willen zou ik er ook niet meer aan beginnen op die leeftijd en idd genoegen nemen met Symphs kidsquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de oudste vraagt er steeds naar en als ik dan zeg: nee joh, ik ben al 43 en tijd voor ons samen is ook wel heel fijn dan zegt ze: nou, zo oud ben je nog niet, het kan nog wel hoor, ik zou het best begrijpen als jullie dat nog wel zouden willen. En vervolgens zei ze pas: ach, jullie hebben mij al, zo'n leuk kind, dat valt niet te overtreffen natuurlijk.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
We hadden haar pas tuk, we grappen steeds dat als er een baby komt, die wel bij haar op de kamer moet. En toen zei ik: en wat nou als het er twee worden, jij hebt de grootste kamer, dan komen ze allebei bij jou. Zegt ze: nee, dan moet er eentje bij jullie hoor, ik ga er geen twee op mijn kamer nemen... Oh, dus we hebben nu afgesproken dat er een baby bij jou op de kamer komt, nou, geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:38 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]Heb je die zelf gemaakt of is ie van ToT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat kan ik zelf niet en wi hem gemaakt heeft weet ik ook niet, ik kwam hem tegen ergens in klachtenbaakquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je die zelf gemaakt of is ie van ToT?
Ah OK ik dacht nav een berichtje van gisteren over een Google App (Paintshop-extensie) die gratis te downloaden zou zijn...quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik zelf niet en wi hem gemaakt heeft weet ik ook niet, ik kwam hem tegen ergens in klachtenbaak![]()
Ik vond hem wel geslaagd
Was niet gisteren , maar deze Google geeft Nik-fototools gratis wegquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK ik dacht nav een berichtje van gisteren over een Google App (Paintshop-extensie) die gratis te downloaden zou zijn...
Ik denk ook dat het een van ToT is.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik zelf niet en wi hem gemaakt heeft weet ik ook niet, ik kwam hem tegen ergens in klachtenbaak![]()
Ik vond hem wel geslaagd
daar begin in niet aan hoorquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Was niet gisteren , maar deze Google geeft Nik-fototools gratis weg
ik heb gekeken in da topic waar hij altijd post maar ik kon hem zo snel niet vinden, dusquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een van ToT is.
Mooi gedaan.
Ik kan er helemaal niks van dat photoshop....quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb gekeken in da topic waar hij altijd post maar ik kon hem zo snel niet vinden, dus
ik weet het niet zeker.....
Het is niet zo ingewikkeld, je moet alleen een beetje creatief kunnen denken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan er helemaal niks van dat photoshop....![]()
Als ik er behoefte aan had gehad dan had ik me er wel ooit in verdiept maar die dag is nog niet gekomen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is niet zo ingewikkeld, je moet alleen een beetje creatief kunnen denken.
De functies, die je natuurlijk ook moet kennen, binnen Photoshop doen de rest...
Daarom, niet interessant voor jou en daarmee per definitie moeilijk.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik er behoefte aan had gehad dan had ik me er wel ooit in verdiept maar die dag is nog niet gekomen.
Dan begrijp je me verkeerd, ik bedoel dat ik niet overal tijd in kan steken, en dat als ik ergens tijd in wil steken ik een doel ermee moet hebben, en dat heb ik dus niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom, niet interessant voor jou en daarmee per definitie moeilijk.
Onbekend maakt onbemind...
Dus kan je het volgende dan niet beweren:quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan begrijp je me verkeerd, ik bedoel dat ik niet overal tijd in kan steken, en dat als ik ergens tijd in wil steken ik een doel ermee moet hebben, en dat heb ik dus niet.
Ik kan het niet want ik wil/hoef het niet is een beetje een dooddoener...quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan er helemaal niks van dat photoshop....![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:42 schreef MadMaster het volgende:
Even een crosspostje:
Het leven van een model gaat niet altijd over rozen...
Ik mag toch hopen dat het geen vlinderstruik isquote:
Maar in je hart?quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het geen vlinderstruik is
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar in je hart?
O wacht, mi blaka rosoe...
Ik had er laatst 4, dacht eens kijken of ik er wat van ga maken.... Ik las de instruksies en dacht ja daar begin ik niet aan.. Dus mogelijk op de vuilnisbelt groeit ookquote:Op donderdag 31 maart 2016 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Eens kijken of het mij lukt om er iets van te maken.
Ik kom nooit bij AH, maar de champignons waren op bij Jumbo, dus toen kreeg ik 1 moestuintje (Ja, ik heb wat meer gekocht dan champignons). Een paar weken geleden had ik ook het idee om op mijn balkon een kruidenbak te maken, maar aangezien ik niet echt groene vingers heb begin ik eerst maar met deze.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb mijn schoonmoeder gevraagd om die moestuindingen aan te nemen, ze doet alle boodschappen bij de Appie. Oudste en ik gaan een moestuintje aanleggen, Symph vindt het een leuk idee zolang hij maar geen rucola hoeft te eten.
die worden royaal uitgedeeld aan de liefhebbers. Heerlijk fruit vind ik dat, er staat er nu een in pot hier te wachten op de nieuwe tuinquote:Op donderdag 31 maart 2016 15:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Krijg je leuke uitlopers van hč.
Maakte er wijn van, tot iemand besloot om een stuk van mijn tuin als verrassing ook even met gif te bespuiten.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die worden royaal uitgedeeld aan de liefhebbers. Heerlijk fruit vind ik dat, er staat er nu een in pot hier te wachten op de nieuwe tuin
Da's lief.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Laatst stond ik bij de kassa en had recht op 2 st., normaal neem ik ze aan en geef ze later aan baardaap mee voor zijn moeder, maar bij de kassa vroeg een meisje van een jaar of 15 - 16, meneer, als u de moestuintjes niet wil, mag ik ze dan hebben.![]()
Dus ja, natuurlijk joh....zolang er maar iets zinnigs mee gebeurt.
druk dagje heb je. Ik ben aan het puinruimen en inpakken op zolder, het einde is daar in zichtquote:Op donderdag 31 maart 2016 16:56 schreef Deisyy het volgende:
En meteen maar even ramen gezeemd en gedweild
Dat zou ik niet grappig vindenquote:Op donderdag 31 maart 2016 15:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maakte er wijn van, tot iemand besloot om een stuk van mijn tuin als verrassing ook even met gif te bespuiten.
Toen ik mijn boodschappen aan het uitpakken was stootte ik een ei kapot, dus als ik dan toch moet dweilen dan maar de hele keuken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
druk dagje heb je. Ik ben aan het puinruimen en inpakken op zolder, het einde is daar in zicht
Houdt je wel bezig op je extra lange weekendquote:Op donderdag 31 maart 2016 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik mijn boodschappen aan het uitpakken was stootte ik een ei kapot, dus als ik dan toch moet dweilen dan maar de hele keuken.
En afgelopen dinsdag zijn ze hier bezig geweest met het reinigen van de gevels, mijn ramen en voordeur zagen er 's avonds niet uit, dus had ik ze 's avonds meteen maar onder handen genomen, toen bleek dat ze nog niet klaar waren, want toen ik gisteren uit mijn werk kwam zag er hetzelfde uit als de dag ervoorNu zijn ze wel klaar
Oops Piet in de lappenmand.. Niets gebroken?quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Even een rondje springen was niet zo'n goed idee. eraf gestuiterd en flink gekneusd nu.
Ik doe het mezelf ook aan, ik hou van een proper huisquote:Op donderdag 31 maart 2016 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Houdt je wel bezig op je extra lange weekend
Van alles doet zeer nu, kan amper de auto nog in en uitstappen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops Piet in de lappenmand.. Niets gebroken?
first world problems en arm eiquote:Op donderdag 31 maart 2016 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik mijn boodschappen aan het uitpakken was stootte ik een ei kapot, dus als ik dan toch moet dweilen dan maar de hele keuken.
En afgelopen dinsdag zijn ze hier bezig geweest met het reinigen van de gevels, mijn ramen en voordeur zagen er 's avonds niet uit, dus had ik ze 's avonds meteen maar onder handen genomen, toen bleek dat ze nog niet klaar waren, want toen ik gisteren uit mijn werk kwam zag er hetzelfde uit als de dag ervoorNu zijn ze wel klaar
Vandaag gebeurd?quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van alles doet zeer nu, kan amper de auto nog in en uitstappen.
Doen je benen en armen en zo het nog wel allemaal? Misschien anders even op controle ... Je hebt er tenslotte voor betaald..quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van alles doet zeer nu, kan amper de auto nog in en uitstappen.
Dat een kip een ei voor niks uitgepoept heeft zou soury geen drol minder om draaienquote:
Ik hoor niks kraken, alleen goed gekneusd.quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen je benen en armen en zo het nog wel allemaal? Misschien anders even op controle ... Je hebt er tenslotte voor betaald..
O dan is er nu nog niks aan de hand, maar ik zou morgen even in bed blijven dan.quote:
Had je geen action cam mee draaien?quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik hoor niks kraken, alleen goed gekneusd.
Ik ga iets anders doen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:00 schreef drakin het volgende:
Ben je zo seniel geworden dees dat je niet meer naar de naam kijkt van wie iets post?
Nou, het voelt toch anders.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:02 schreef drakin het volgende:
[..]
O dan is er nu nog niks aan de hand, maar ik zou morgen even in bed blijven dan.
PP blijft gewoon de hele nacht wakker, anders komt ie zn bed niet meer uitquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:02 schreef drakin het volgende:
[..]
O dan is er nu nog niks aan de hand, maar ik zou morgen even in bed blijven dan.
Mocht je willenquote:
quote:
quote:
Het was met de beste bedoelingen gedaan. De buurman was met gif aan het spuiten achter de tuin, in de gang en kwam helemaal blij vertellen dat ie 'mijn' stuk gang ook meteen had meegepakt. Mijn schutting is aan de onderkant een stukje open en daar kwam het hele zooitje ook doorheen zetten. Wat dat voor Monsanto zooi was mag Joost weten, maar alles langs die rand ging wel kapot.quote:
Ik had er goed de gang in maar de balken op 1m 40 was toch iets te hoog voor me.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beste klapper geweest als je de auto nog amper in en uit kan.
Tering Jantje, 1.40!quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had er goed de gang in maar de balken op 1m 40 was toch iets te hoog voor me.
Voor jou of ook voor je paard?quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had er goed de gang in maar de balken op 1m 40 was toch iets te hoog voor me.
Ja, begint goed pijn te doen nu, ga maar even flink verdoven nu.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tering Jantje, 1.40!Nou, als het kneuzingen zijn kan je voorlopig je lol op.
Daar kan je dus de volgende 99 decenia niks meer mee, al het leven kapot voorlopig vanwege die ene juichende buurman.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was met de beste bedoelingen gedaan. De buurman was met gif aan het spuiten achter de tuin, in de gang en kwam helemaal blij vertellen dat ie 'mijn' stuk gang ook meteen had meegepakt. Mijn schutting is aan de onderkant een stukje open en daar kwam het hele zooitje ook doorheen zetten. Wat dat voor Monsanto zooi was mag Joost weten, maar alles langs die rand ging wel kapot.
Ach, onkruid doet het al weer aardig, maar voor mezelf iets verbouwen doe ik er niet meer.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar kan je dus de volgende 99 decenia niks meer mee, al het leven kapot voorlopig vanwege die ene juichende buurman.
Succes en beterschap, Piet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, begint goed pijn te doen nu, ga maar even flink verdoven nu.
Het gif zit voorlopig in grond en plant.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, onkruid doet het al weer aardig, maar voor mezelf iets verbouwen doe ik er niet meer.De man weet ook echt niet beter.
Ah, dat wist ik niet, mooie manier om de grond te zuiveren dus. Heb nog wel het één en ander aan kruiden staan, maar dat staan in bakken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Het gif zit voorlopig in grond en plant.
Maar wel mooi dat onkruid toch weer groeit, sommige planten kunnen de boel weer goed schoonmaken, vooral hennepsoorten en heermoes zijn goede grondschoonmakers dacht ik, weet ik niet zeker.
Ja die sprong gewoon, ben eraf gevlogen in bocht net na de landing.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus paard is OK.. Dat is het belangrijkste toch!?
[ Bericht 81% gewijzigd door Treehut362 op 31-03-2016 20:28:25 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik wens je iig een voorspoedig herstel en dat je geen gekneusde/gebroken ribben hebtquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja die sprong gewoon, ben eraf gevlogen in bocht net na de landing.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:22 schreef Treehut362 het volgende:
Ik ging erop hup ja hoor achterstevoren.GrappenmakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
arme Pietquote:Op donderdag 31 maart 2016 18:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Even een rondje springen was niet zo'n goed idee, eraf gestuiterd en flink gekneusd nu.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:22 schreef Treehut362 het volgende:
Ik ging erop hup ja hoor achterstevoren.Nog meer revalidatie gezeikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
samen zwemmenquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, begint goed pijn te doen nu, ga maar even flink verdoven nu.
Ik ga op de bank liggen en TV kijken, bureaustoel begint ongemakkelijk te worden.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga op de bank liggen en TV kijken, bureaustoel begint ongemakkelijk te worden.
Oops dat klinkt niet goed...quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga op de bank liggen en TV kijken, bureaustoel begint ongemakkelijk te worden.
Nee hoor daana in galop.quote:
quote:
quote:
ik ben d'r netquote:Op donderdag 31 maart 2016 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet iedereen hier heeft een ABO, maar is het wat di SC daar?
Hoelang zie jij al sterretjes Tree?quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik ben d'r net
je hebt zelf een ster
Gewoon net als hier maar dan zijn ze niet allemaal 40+quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet iedereen hier heeft een ABO, maar is het wat di SC daar?
maandquote:Op donderdag 31 maart 2016 22:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoelang zie jij al sterretjes Tree?
Kom je daar nu leuke plaatjes posten? Ik heb er net een treehut zonder tree voor je geplaatstquote:
Ik probeer me constant in te houden overal.quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Kom je daar nu leuke plaatjes posten? Ik heb er net een treehut zonder tree voor je geplaatst
Ik heb een vorige periode aan gezien en vond het geen toevoeging als sub-forum, kom er dus nooitquote:Op donderdag 31 maart 2016 22:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik ben d'r net
je hebt zelf een ster
Waarom?quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik probeer me constant in te houden overal.
Zijn ze in KSC ook nietquote:Op donderdag 31 maart 2016 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon net als hier maar dan zijn ze niet allemaal 40+
Hoe is de sc daar dan?quote:
Vervuilingquote:
Poste je teveel vervuilende plaatjes dan?quote:
vrolijk hoeft niet perseequote:Op donderdag 31 maart 2016 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Poste je teveel vervuilende plaatjes dan?
Misschien helpt wat vrolijkers je wel.
neutraal dan?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]ah dat is niet zo vervuilend toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
ik kan het welquote:
Laat maar wat zien, dan ga ik wel slapen.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Laat maar wat zien, dan ga ik wel slapen.
Het is in geen enkele SC zo gezellig als hierquote:
Zo is datquote:Op vrijdag 1 april 2016 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is in geen enkele SC zo gezellig als hier![]()
Ik heb niks met Mokum, maar wel met Jiskefet.quote:
Dat Bep toevallig Mokum van achter heet is puur toeval.. Dit lied gaat over een willekeurige clubquote:Op vrijdag 1 april 2016 02:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb niks met Mokum, maar wel met Jiskefet.
I know, ik heb ook niks met voetbal, vond The Skybox wel altijd leuk, dit typetje deed me destijds meteen aan Leo Beenhakker denken qua uiterlijk...quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat Bep toevallig Mokum van achter heet is puur toeval.. Dit lied gaat over een willekeurige club
Don Leo heb ik persoonlijk gekend uit mn jeugd en heeft hier niet mee van doen (Daarnaast is ie Rotterdammer)quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
I know, ik heb ook niks met voetbal, vond The Skybox wel altijd leuk, dit typetje deed me destijds meteen aan Leo Beenhakker denken qua uiterlijk...
Daarom zei ik ook qua uiterlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Don Leo heb ik persoonlijk gekend uit mn jeugd en heeft hier niet mee van doen (Daarnaast is ie Rotterdammer)
Ik vond de man altijd wel 'gedreven'.quote:
Is ie nog steeds.. Ik mag hem wel ..quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond de man altijd wel 'gedreven'.
Zo vond ik Dick Advocaat altijd een man met een ogenschijnlijk onsportief ogend lichaam, en de man maakte altijd een oude, niet vitale indruk op me.quote:
Ja klopt... Zn haarkapsel altijd en zn postuur waren niet in zn voordeel...quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo vond ik Dick Advocaat altijd een man met een ogenschijnlijk onsportief ogend lichaam, en de man maakte altijd een oude, niet vitale indruk op me.
Ik denk dan, kom op, je bent voetbaltrainer, dan hoor je er toch op zijn minst een beetje sportief uit te zien.quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt... Zn haarkapsel altijd en zn postuur waren niet in zn voordeel...
Ja maar sommige dingen heb je dan ook weer niet in de hand... Hij heeft altijd dat korte en gedrongn postuur gehad .. Ook al op de voetbalplaatjes uit 1971 (was volgens mij mn eerte editie)quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk dan, kom op, je bent voetbaltrainer, dan hoor je er toch op zijn minst een beetje sportief uit te zien.
Ja, hij was geen lange slanke vent, maar dat was een man als Hidding ook niet echt, maar daar straalde wel meer power uit.quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar sommige dingen heb je dan ook weer niet in de hand... Hij heeft altijd dat korte en gedrongn postuur gehad .. Ook al op de voetbalplaatjes uit 1971 (was volgens mij mn eerte editie)
Beterschap.....quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja die sprong gewoon, ben eraf gevlogen in bocht net na de landing.
Hiddink ken ik ook alleen maar als trainer.. Maar ook die is er veel gezetter op geworden , maar straalt wel meer vitaliteit uit...quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, hij was geen lange slanke vent, maar dat was een man als Hidding ook niet echt, maar daar straalde wel meer power uit.
Daaruit blijkt toch dat de uitstraling ook wel een beetje meespeelt ondanks je bouw.quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Hidding ken ik ook alleen maar als trainer.. Maar ook die is er veel gezetter op geworden , maar straalt wel meer vitaliteit uit...
En hij hoefde niet eens zelf te springen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet is nog nooit zo stil geweest .. TV kijken, liggend op de bank... Das een slecht teken
Tuurlijk, zo werkt het nu eenmaal en dat is niet alleen zo met voetbal...quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daaruit blijkt toch dat de uitstraling ook wel een beetje meespeelt ondanks je bouw.
Je kunt lekijk vallen wanneer je er van een sroingend paard afgeslingerd wordt..quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En hij hoefde niet eens zelf te springen.
Daarom begin ik er niet eens aan, ik ben Superman (Christopher Reeve) niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt lekijk vallen wanneer je er van een sroingend paard afgeslingerd wordt..
Mij ook niet gezienquote:Op vrijdag 1 april 2016 02:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom begin ik er niet eens aan, ik ben Superman (Christopher Reeve) niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |